Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

16 września 2015

Porównujemy Fort Pinta!

calendar_month 16 września 2015
Po dzisiejszych aktualizacjach FP jest po prostu nie do poznania. 
Wygląda teraz o wiele ciekawiej, nabrało to wszystko kolorów i ogólnie całe miasteczko wygląda na jakby takie większe

Już na wstępie widać dużą zmianę. W końcu zaczęło to przypominać prawdziwy fort, a nie tylko miasteczko wypoczynkowe! Brama jest właśnie jedną z wielu rzeczy, które najbardziej podobają mi się po odnowie







Jak widzicie serce fortu, czyli jego centrum, środek również jest całkiem inny. Budynki zostały odnowione. Graficy chyba użyli całych swoich sił i magii tworząc te cudowne budowle dodając im tylu nowych szczegółów i detalów. Niektóre sklepy zostały przeniesione, a w wielu miejscach SSO posadzili kolorowe kwiatki, które sprawiają, że całość wygląda o wiele lepiej i ciekawiej :D W sumie to drzewa też się zmieniły, stare chyba bardziej mi się podobały, ale te nowsze raczej pasują bardziej do FP teraz
Podłoże też zostało takie jakby przyciemnione i wyostrzone co też przyczynia się do tej cudownej zmiany. Z tego co widzę to dyskoteka została taka jaka była- ale to dobrze, bo właśnie taka jest super ^^ Choć mogłaby się pojawić jakaś nowa muzyka wraz z tą aktualizacją. Fontanna również doczekała się swojej odnowy i urozmaicenia. Jest o wiele większa i zostało dodane do niej parę rzeczy, które widzicie na zdjęciach.
Co tu więcej pisać, bardzo postarali się, aby wyglądało to dobrze i się im udało! Dodali wiele rzeczy, które ozdabiają to miejsce. Tego właśnie brakowało mi tam wcześniej

Ale przejdźmy do głównej rzeczy, czyli stajni! Ta już jest odnowiona całkowicie na maksa. Może gdzieniegdzie dodałabym coś, by nie było tak pusto, ale jest naprawdę super
Stajnia bardzo pasuje do tematyki fortu i w sumie zastanawiam się czy tam nie zamieszkać!

W miejscu gdzie stoi James pojawiło się kilka drzew, nowe podłoże i scena (ta na której jest zadanie z przedstawieniem magiczki ulicznej). W sumie to oprócz tego, że oko bardziej cieszy się widokiem tego miejsca to nie mam za wiele do powiedzenia. Zresztą widzicie sami to co zrobił z tym wszystkim nasz ukochany zespół SSO! Jestem oczarowana

Chętnie usłyszę co myślicie o nowym wyglądzie Fortu Pinta :)

Mam dla Was również kilka takich zdjęć, które porównują nowe, a stare FP od Diany Mountainlee! Bardzo dziękuję ♥ 











Ja już uciekam, jutro wstaję o godzinie 5, znowu. Tak, na mecz siatki ;D Mam nadzieję, że wyrobią się z końcem do czasu, aż będę musiała wychodzić do szkoły. Obyy!

Dobrej nocy życzę ♥

30 komentarzy:

  1. Fort Pinta jest teraz ładniejsze. :D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, wgl to moim zdaniem nie jest jakieś ok. porównanie bo prawie nic z tego nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ładniejsze :) Ale będzie mi brakować starego klimatu..
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Mel XD Nawet się zdziwiłam,bo miałam napisać post o tym jeszcze dziś,ale gra mi nie pozwala :( Byłam w podobnych miejscach co Diana XD

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie niektóre elementy co odmienili niezbyt mi podeszły, czegoś mi jakby brakuje? może to kwestia przyzwyczajenia do starego FP? super że zrobiłaś zdjęcia Mel, bardzo fajnie tak porównać sobie grafiki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się ta stajnia mega podoba. Mel a zrobisz post o Starshine Legacy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Komu się zdaje, że stajnia przypomina jakby pałac? Mi tak xD Wiem, że dziwne ale mam takie skojarzenie! :D ;D I Super FP <3 Chyba się przeniosę :D
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Podłoże
    Jest
    Genialne

    xd
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy się nie przeniosę fp jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Mel, za dodanie moich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mel!Jakie jest to zadanie z zegarkiem dla Marleya?Bo chcę je zrobić że by mieć zadanie z iluzjonistką :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie jest świetne ! Mel na jakim jesteś tetaz serverku?^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel jest głównie na Honey Valley, ale czasami na Cookie.

      Usuń
  13. I tak będę tęsknić za starym :'( <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fort Pinta jest genialne *0* Twoje zdjęcia i Diany to tak ładnie pokazują :3

    OdpowiedzUsuń
  15. A teraz sobie wyobraźmy jak będzie wyglądało odnowione Jarlaheim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mid jak odnowią Jarla to pójdę rzucać pomidorkami...
      Myślę, że nasza ekipa też z chęcią się przyłączy B)

      Co do FP... Stajnia zbyt wytworna x'D
      Spójrzmy prawdzie w oczy.
      Za to ciekawe jak wyglądają odnowione Jorviki... Mam nadzieję, że niebawem się przekonam ^^
      ~a no Nim...

      Usuń
    2. Nawet dzisiaj się dowiesz!:D Jak my wszyscy!

      Usuń
  16. Jeej ;** Mel śliczne zdjęcia ♥ Kiedy będziesz na ciasteczku kochana? A może jakiś rajd? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Nie wiem kiedy niestety, ostatnio w ogóle trudno ogarnąć mi czas i po prostu mi go brakuje :(

      Usuń
  17. Melissa, Co myślisz o tym że wywalili Panią Izę z suportu? Wiele osób o tym mów, wszyscy są ciekawi :) Wiesz coś o tym? I czy napiszesz to na blogu?


    Caren Wolfborn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywalili ją?Może się obijała?I ją wywalili...Albo może nie banowała jak powinna...Nie dawała odpowiedzi... :/ Nie wiem...

      Usuń
  18. Mi i tak bardziej podobał się stary Fort Pinta ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej wiem że to było już dawno :P Ale może pamiętasz gdzie kupiłaś tą koszulkę co masz na screenach? Zobaczyłam ją u kogoś w sso i bardzo mi się spodobała ale nie mogę jej znaleźć :'( Więc jeśli pamiętasz gdzie ją kupiłaś to odpisz ;) Z góry dziękuje za odp

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie jest skrzynia w Fort Pinta?

    OdpowiedzUsuń
  21. ....... Szkoda mi starego fortu pinta...miał ten klimat!Tej starości...a teraz to tylko nowe nowe i nowe!Mi się podobał stary fort pinta...EH! Ale ja niestety go już nie przywrócę.......DZISIAJ ODNOWIONE STARTOWCE!YAY!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahh te stare sso 🌈
    Kto 2020? XD ☁️👌😂

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach