Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

25 września 2015

Prezenty urodzinowe od Star Stable- dzień 1 i 2

calendar_month 25 września 2015
Z okazji 4 urodzin, SSO przygotowało dla nas kody, które warte są 100 SC każdy. Niestety wyszły one na jaw już wcześniej, gdyż ktoś po prostu postanowił zepsuć niespodziankę. Wielka szkoda, bo fajnie byłoby nie znać nazw tych kodów i czekać na nowe filmiki z nimi codziennie. No nic, mówi się trudno, żyje się dalej, choć w sumie na wideo widzimy 4 baloniki, więc może chociaż jeden z kodów będzie niespodzianką ^^
Do filmików tym razem zostały dodane napisy, więc jak ktoś nie zna angielskiego to już nie jest problem!
Pamiętajcie, że kody z video ważne są do 30 września

18 komentarzy:

  1. Pierwszy kom! :P Mi się wydaje, że sso da kod ma 400 sc! :D
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wykorzystałam już kod.... Kto wykorzystał wczyśniej te trzy kody misze odp aby było wiadomo że ten co niespodzianki psuje, oszukał tyle ludzików!!!!

    / Olivia Sweetland

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten pierwszy kod nie działa :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mg się doczekać 10 urodzin sso... Kod na 1000 sc haha XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No. Mi brakuje tylko jeszcze 1 kodu i będę sobie mogła kupić kucyka. Fajnie by było gdyby dali jeszcze kod na sr.

      Usuń
  5. Jakie są te 4 kody? Może ktoś mi napisać? Plis :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mi nie działają te dwa kody? ;__;

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już 633 sc, jeszcze 100 i będzie 733 sc, haha, jestem bogata XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega fajna ta niespodzianka :)
    Niestety, szkoda, że kody wyszły na jaw, no ale nie ma się co dziwić.

    ~Vivienne Purpleland

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli Wam nie działają wystarczy napisać do Obsługi Klienta, nie raz miałam taką sytuację i nie ma najmniejszego problemu z naprawieniem błędu ;)
    Ogromny podarunek ;3
    ~Nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja się cieszę, że dali te kody ;w; <3
    Dzięki nim kupiłam morgana.

    http://naomi-starstable.blogspot.com/
    ~Namika

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mel napisała, że oba są ważne tylko do 30 września... Twój kom jest z 25 listopada więc no.. xD

      Usuń
  12. No i znowu nie zdążyłam... Czy ja kiedykolwiek zdążę?!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach