Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

27 września 2015

Prezenty urodzinowe od Star Stable- dzień 3 i 4

calendar_month 27 września 2015
Czas na finał! Dzisiaj był ostatni dzień prezentów od Star Stable i jak większość graczy przewidywała, na 4 urodziny dostaliśmy 400 SC.
Ostatnie wideo z kodem zawiera również małą zajawkę nowego terenu, na którego wszyscy czekamy


Z wideo dowiedzieliśmy się, że:

-nowy obszar będzie się znajdował w południowej części Urodzajnych Hrabstw
-jedna z wiosek w tej części nazywa się Fort Maria, to właśnie od niej wzięto nazwę na ostatni kod
-oczywiście zostanie on otworzony już jesienią

Wygląda niesamowicie!


13 komentarzy:

  1. No.. ten zamek i te pola niebieskich kwiatków.. *.*

    Co do innego filmiku.. chyba drugiego.. to tam była taka dziewczyna, co powiedzieli, że jest ogromną fanką SSO i prawdziwą legendą. To, czy była ta, co rozsławiła SSO i była jako pierwsza w DUD? :O

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;) Tamta to Alice Winterbell,z czego ona jest na prawdę legendą ;) Fajnie,że uzbierało się 400 star coins,choć nawet 2 Października jeszcze nie ma ^^

      Usuń
    2. Właśnie jak on powiedział, że ona jest legendą, to mi się od razu nasunęła ta Alice właśnie.. a o tamtej to ja jednak nigdy nie słyszałam.. w takim razie. ;v

      Wracając jeszcze do tego ostatniego zdjęcia.. Ja tam widzę może w tle.. wioskę. *^*
      Ej... ja teraz się tak przyglądam i widzę jakieś spirale na tej wieży.. jakie kosmiczne. 0_0

      Usuń
  2. Prawdziwa legenda - pozostawiła na ich koncie najwięcej kasy x'D *smutne reality*

    Byłam tam i zamku nie było '-'
    Nie mniej tereny i tak piękne, szczególni ta rzeka z wystającymi kamieniami na które można skakać ^^

    Dla ciekawych i ciekawskich link do zdjęć i dyskusji:
    http://starstable.forumpl.net/t105-zamkniety-obszar-w-urodzajnych-hrabstwach

    ~Nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto pomoże? Gdy klikam ikonke SSO na pulpicie wyskakuje "ShellExecute". Jak włączyć grę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj może odpalić grę przez:
      Dysk C:/Program Files (x86)/Star Stable Entertainment AB/Star Stable/StarStable.exe
      Jeśli to nie działa, to:
      Dysk C:/Użytkownicy/Publiczne/StarStableOnline/PXStudioRuntimeMMO.exe

      Mam nadzieję, że chociaż jeden sposób zadziała :)

      Usuń
  4. Wiedziałam że UH ale czemu tam będzie nowoczesne miasteczko ? omg

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolałabym wieś a nie miasto które mam na codzień i mam go dość >.<
    ~ Savannah Małs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ty masz na co dzień miasto ale inni mają na co dzień wieś

      Usuń
  6. Świetnie ! Nasze Jorvik rośnie :)
    Jestem ciekawa ... już po kwiatach na polu poznaję, że będzie to piękne miejsce !
    ~ Julia Winterpoulos
    PS. Melisso, masz bardzo ładny wygląd bloga. Chciałabym mieć podobny :333
    Może pokazałabyś jak zrobić takie cudo na blogu, kręcąc poradnik do YT.
    Pozdrawiam ciepło - Administratorka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Mel! Jakiś czas temu zaczęłam blogować ale nikt nie chce komentować i w ogóle. Mogłabyś spojrzeć na parę moich ostatnich wpisów, skomentować i doradzić co zrobić? Proszę!
    http://starstablecadence.blogspot.com/
    Ps byłyśmy kiedyś znaj na SSO ja jestem Cadence Watergirl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczysz mojego bloga? ^^
    Link: Startsableonline-ami.blogspot.com
    Wykorzystałam na niego kilka zdjęć z Twojego bloga, ale napisałam, że to Twoje xD
    A tak z góry, pozwalasz mi? ;)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach