Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 września 2015

Świętowanie czas zacząć!

calendar_month 30 września 2015
Hej ♥

Witam Was w tą miłą środę, która jest początkiem świętowania 4 urodzin Star Stable, które będą już pojutrze. Aby to uczcić zostało dodane kilka rzeczy, między innymi w Forcie Pinta pojawiła się postać, która przez cały tydzień będzie dawała nam prezenty codziennie! Super, co nie?! Również zostało dodane kilka wyścigów, które codziennie dają prezent dla Twojego konia: aż 1500 punktów doświadczenia. Osobiście mi się bardzo przyda, już od bardzo dawna żadnego konia nie mogę wytrenować :D Jodłowy Gaj zaprasza na wielki urodzinowy tort i oczywiście w grze pojawiły się sklepy wraz z fajerwerkami
Z takich mniej urodzinowych rzeczy to także znajdziecie nowe wyposażenie w Centrum Handlowym oraz Targ Koni znajduje się teraz na arenie stajni Jorvik, lecz jest jeszcze nieotwarty



Co myślicie o kolorach 'przewodnich' w tym roku? Są bardzo fajne i dopasowane ^^

Tak w ogóle: wiecie, że możecie wysyłać pani Oli jakieś listy lub rysunki pocztą? Na pewno się ucieszy jak dostanie chociaż jeden :D
Wystarczy, że wyślecie to co chcielibyście, aby p. Ola od Was dostała na ten adres:

Star Stable Entertainment AB
 Malmskillnadsgatan 32
 111 51 Stockholm
Sweden

Ściskam i życzę udanego świętowania 4 urodzin naszej kochanej gry ♥

11 komentarzy:

  1. So good :D
    Bardzo podoba mi się to, że wróciły urodzinowe sweterki! ^_^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :D a zarazem szkoda, że zabrakło tego na 3 urodziny :(

      Usuń
    2. Nom, właśnie ja też żałowałam, jak ich nie dostałyśmy rok temu ;-;

      Usuń
  2. Wszystko pięknie, ładnie.. ale wiesz co? Jak ja mam się tym cieszyć(jak i cała reszta z tym problemem), jak nie ma jeszcze nowego launchera i nie mogę grać(R.I.P. graj)?
    To będą moje najsmutniejsze urodziny SSO w całej mojej grze... zawiodłam się.. sądziłam, że pomyślą też o nas.. pokrzywdzonych. ;__;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, przykro mi. Mam nadzieję, że wprowadzą nowy launcher jak najszybciej i wszystko będzie w nim naprawione. Chciałabym znaleźć jakiś sposób, abyście mogły grać już teraz :/

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podobny problem z graniem. Aż mi płakać się chce :'( , gdyż nie mogę włączyć SSO. Normalnie korzystałam z wejścia na przeglądarce, lecz teraz to usunęli i nie mam jak świętować :C
    ~ Maja Gladewood

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak weszłam na sso i dostałam ten urodzinowy sweterek to też mi przyszedł do głowy ten strój co jest na SuperStar i na twojej postaci xD O.o
    Przypadek??? Nie sądze x'D
    ~Blanka Wolfbrook~ Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Suupii ^^ ja co tam, musze stajenną na dwa dni kupić, bo jadę do Mławy na Hubertusa, i będę w nim jechać <3 pewnie będę lisem xd I LOVE STAJNIA TARPAAN <3 Ale kto mi prezenty weźmie... Hmm, moja kol xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wysyłam ale nie wyrobiłam się na urodziny więc będą spuźnione życzenia urodzinowe i przedwczesne świąteczne! ^ ^

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach