Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 września 2015

Zapowiedzi czas!

calendar_month 23 września 2015
Hej ❤

Czy może być coś lepszego na poprawę humoru niż super zapowiedzi od Star Stable?!
Dzisiejszego dnia wraz z postem o aktualizacjach pojawiło się więcej informacji o ciekawych jesiennych zajawkach. Była o nich mowa już wcześniej, ale teraz dołączyły do nich zdjęcia i filmik. Ten rok zapowiada się naprawdę świetnie!

Prowadzenie konia

Tutaj niestety jeszcze zdjęcia nie ma, ale miejcie oczy szeroko otwarte, bo więcej informacji na ten temat pojawi się wkrótce ;)

Nowe rasy koni

Były one najwyżej na liście, jeśli chodzi o prośby graczy. W końcu zostaną zrealizowane! Pewnie widzieliście już nową stajnię czekającą na przyjęcie nowych koni na Wyspie Padok?


Specjalne wydarzenia w Star Stable

W tym roku urodziny SSO, Halloween i święta Bożego Narodzenia mają być pełne zabawy! Ponoć czekają nas świąteczne podarunki w grudniu, kapitalne prezenty w grze, nowe zadania na Halloween, a także specjalne obchody urodzinowe

Całkowicie nowy teren

Czas na najlepszą część, a mianowicie jak co roku w tym czasie czeka nas nowy teren do odkrywania. Jak widzicie wygląda to całkiem inaczej niż inne otwarte obszary
Mi się podoba ^^

Całkowicie nowy teren do odkrycia!

Więcej szczegółów podamy wkrótce!

Urodzinowe świętowanie zaczyna się już JUTRO!

Śledźcie kanał SSO na YouTube, aby nie przegapić urodzinowej imprezy

Czas na czwarte urodziny Star Stable!

To jeszcze nie wszystko?!

'Przeczytaliście już wszystkie informacja na temat aktualizacji na nadchodzącą jesień i zimę, ale mamy ostatnią niespodziankę. Oprócz prowadzenia konia, nowego obszaru, dwóch nowych ras, urodzin, Halloween i Świąt Bożego Narodzenia, zaplanowaliśmy tej zimy coś, na co wszyscy czekajcie...'

Jejciuu, nie mogę się doczekać! Jestem tak podekscytowana!
Najbardziej czekam na nowy teren, bardzo tęsknię za tym gubieniem się i odkrywaniem.
Co o tym wszystkim myślicie? 
Jak weszłam na stronę SSO to będąc w klasie mało nie wyskoczyłam z krzesła :D

47 komentarzy:

  1. 1!! Też się cieszę
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
  2. 1!! Też się cieszę
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myśle że ten teren będzie koło jorvik city plaza na mapie (koło jodłowego gaju ) ^^
      Pozdrowionka :)

      Usuń
  4. Nie będzie tam Ania :) To jest 2 część UH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie jest to 2 część Urodzajnych Hrabstw, ponieważ na pierwszym zdjęciu terenu widać obserwatorium, a ono nie znajduje się przy UH, chyba, że stworzą jakieś nowe, ale to raczej niemożliwe.

      Usuń
  5. Tak, to gubienie się XD Pamiętam jak co 2 kroki musiałam patrzyć się na mapę patrzyć na mapę podczas pierwszej wycieczki do jodłowego xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo matko, te shire pewnie beda ogromniaste ♥ Nowy obszar wyglada ciekawie, lubie takie miasteczka. Ciekawe co jest ta ostatnia sekretna zapowiedzia. Ja czekam na aktualizacje launchera, poniewaz ostatnie launchery sa mega zbugowane, przez co nie moge grac. Urodziny sso, ojej, te ciuchy wygladaja bardzo uroczo! ♛♥♞

    W tym roku to bedzie.. Kod 400 sc?! :O Ulalaa, strasznie sie ciesze, mimo tego, ze na koncie mam sc sporo. Oszczedzam na ciuchy z nowego terenu ^^

    Mi rowniez brakuje tego podjarania spowodowanego odkrywaniem nowych terenow ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, te aktu są super, zwłaszcza urodziny, i ta ulica i zachęcająco wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy zobaczyłam filmik, od razu wiedziałam, że to nasze wymarzone Shire! I też o mało co nie podskoczyłam na wieść o aktualizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem co powiedzieć *-* ! Gdy to przeczytałam (dosłownie) popłakałam się ze szczęścia :') xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Mel! Moim zdaniem aktualizacja jest doskonała!!! Pomyśl tylko: nowy teren, nowe rasy koni, urodziny SSO, Halloween itd... To wspaniałe a shire to jedna z moich ulubionych ras koni! Napewno nabędę przedstawiciela tej rasy na SSO ;). No i kod na 400 SC... Myślę że każdemu się przyda :). No i mam pomysł... Może urządziłabyś takie spotkanie dla swoich fanów? Ja napewno bym przyszła jeśli się zgadzasz, może napiszesz w następnym poście kiedy i o której godzinie?
    Adelide Goldknight

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam dopisać że twój blog jest super i ja się na nim wzoruję ;)
    Adelide Goldknight

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że nie spaprzą shire'ów, zapowiadają się cudnie, ciekawe jakie maści dodadzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mel ja miałam tak samo jak się podłączyłam do neta w szkole i to zobaczyłam z koleżanką to zaczęłyśmy się nawzajem policzkować by sprawdzić czy to nie sen xD. Sen to nie był ,ale miałyśmy potem całe policzki czerwone xD

    Klaudia Pinestar

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :D Najbardziej jestem podekscytowana z nowymi końmi i nowym terenem, ale prowadzenie koni też jest suuuper! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ! *o* Czemu te 4 miesiące trwają tak długo?! Oby SSO dodało w następnych aktu coś ciekawszego! .-. A z tą niespodzianką na zimę to myślę, że zadania z historią ;)

    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZADANIA Z HISTORIĄ?! :O O got *__* (Jbc wiem co to znaczy :x )

      //Agata Highrock

      Usuń
  15. Jejku :o
    zatkało kakało.

    ~mmyszka
    http://myszkaopowiadaozyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja myślę że ta tajemnicza żecz to...NOWE ZADANIA Z GŁÓWNĄ FABUŁĄ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żecz żecz żecz żecz żecz żecz żecz żecz żecz żecz żecz żecz żecz żecz.
      Ja rozumiem dysleksję albo co. Ale czytając post - w którym jej poprawna pisownia i wciskając ż na klawiaturze to nie jest błąd z nieuwagi ;_;

      Usuń
  17. Nic nie wspomnieli o nowym launcheru... ;-; WHY!? Ja tego potrzebuję.. no.
    Dlatego przemilczę wszystko, prócz koni... ta.. 100% Shire. xd Kurde... To będzie bomba. o.0

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  18. JA JAK ZOBACZYLAM AKTULIZACJE to piszczałam bo zaciełam się w palec i się cieszyłam :')

    NAJLEPSZE AKTULIZACJE NA ŚWIECIE!
    pozdro
    Felicja Mousefall <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten nowy teren to zapewne Jorvik City! *-* Przynajmniej ja tak sądzę! xD A do koni to zapowiada się dość fajnie! :D Mam nadzieje, że będą też niektóre zad dla NIE SR XD Ale kupię sr na święta. :D
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń
  20. JAK SIĘ PODJARAŁAM O.O
    Felicja Mousefall

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej ciesze się z prowadzenia konia :-) mam nadzieje ze będzie go można lążować :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. To troche dziwne : ulica i konie ? XD
    Może będzie można iść tylko dziweczyną a koń gdzieś zostanie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady. Można konno po poboczu :P

      Usuń
  23. Widzicie na zdjęciu tej ulicy obserwatorium Maria.Może to będzie koło obserwatorium :)

    OdpowiedzUsuń
  24. JEEJ!!! Po filmiku widać, że będą shire ( Kocham konie zimnokrwiste <3). I jeszcze prowadzenie konia! Naprawdę SSO się stara nas zadowolić ;)

    Lilian Northyard

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do koni stawiam na pociągowe.
    *Kom dodany kilka godzin po przeczytaniu wpisu,YO*
    Jak zmienić nazwę na google? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytujesz :)
      ~Kremówka
      P.S. Jak byłam na informatyce dałam nowe i PRYWATNE przezwisko :3 DVDKOŁ! xD
      czy. DIVIDIJOŁ! xD

      Usuń
  26. Myślę, że tą dodatkową rzeczą będzie powrót Anne.
    Julia Whalebard

    OdpowiedzUsuń
  27. co o tym myślę? Ja też omal z krzesła nie spadłam, i byłam mega podjarana *O*

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG!!! To jest cudowne!! Nigdzie nie ma takich cudownych drzewek i szosy i to studio!!! Cudowne! Zakochałam się w tym cudownym mieście, i wydaje mi się, że to Jorvik City! Wolałabym UH, ale to też jest cudowne! Sweeeeeeeeeeeeettt! A te Shire... Hurra, będzie można się bawić w rycerzy!! Koffany te zapowiedzi!
    PS Nie liczę wykrzykników i słowa "cudowny" XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze że czytając to wiedziałam na podłodze bo gdybym wiedziała na krześle to na pewno bym spadła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja myślę, że będzie drugie obserwatorium w UH, w końcu jedno na całą mapę to chyba za mało. :)
    sad-stories-by-rosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Na co czekaliśmy na główną fabułę! :D co chcemy?! aktualizacji! :DDD kiedy ją chcemy?! JUŻ DZIŚ :DDD

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten teren jest DO DUPY ;-; to jest star STABLE online, czy star CITY online... A gdzie w tym mieście konie? Może będą jeszcze auta?!? Mam nadzieję że to tylko przykry żart...
    A shire? Niech dodadzą je teraz BO NIE WYTRZYMAM, MUSZE GO MIEĆ XD
    ~ Sav Małstri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja , myślałam , że będzie jakiś taki bardziej że tak powiem wiejski teren ;-; A te domki sa straszne :___: A shire sOM fajne ^^

      Usuń
  33. NO NIE INWAZJA SERA PAKUPEGO PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZY KONTAKT MÓJ NUMER TELEFONU DO ZAPOMNIAŁAM NIE OSIEM DOWIDZENIA POLICJO MOJA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O NIE!!!!! INWAZJA SERA PAKUPEGO!! 997 halo policja ratunku!!!!1111!!!1!1!111!!!!!!1!

      Usuń
  34. Cześć Mel :)
    Pamiętasz? to ja Cię zaczepiłam dziś w FP. Kojarzysz Carolinę Eagleforest? XD
    Tak, to ja.
    Cóz..
    Zyczę wspaniałych chwil spędzonych w grze !
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach