piątek, 2 października 2015

Funny Friday 9

Na koniec dnia i na początek weekendu jak zawsze przychodzę do Was z Funny Friday
Do memów postanowiłam dzisiaj dodać coś jeszcze.
Zapraszam! :D 
No i przy okazji pozdrawiam Veronikę Goldmountain xD







Czarnobyl!




Penelope jest bez wątpienia jednym z najkreatywniejszych graczy SSO. Jej prace ciągle mnie zaskakują, a niektóre nieźle śmieszą. Polecam sprawdzenie jej Instagrama, bo warto :D Naprawdę trudno było wybrać te najlepsze do wstawienia













Życzę udanego weekendu ♥

21 komentarzy:

  1. A więc Mels ziemnioczku też siedzisz i przeglądasz internety?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Radny mnie powala... dancing koni też... powala mnie lewitująca owca z graczem... w ogóle wszystko mnie powala! Moim zdaniem najśmieszniejszy do tej pory Funny Friday.

    OdpowiedzUsuń
  3. KUCYK, KTÓRY POLECIAŁ W KOSMOS. Mam zazdro. ;d

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha xDDD Nie wierzę, ale się uśmiałam, Penny ma talent xD
    A co to ten Czarnobyl? I co ci się stało z tymi końmi???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Czrnobylu wybuchl jeden z reaktorow przez co miasto jest opuszczone. Przez promieniowanie zginelo wiele ludzi, a przykladowo kobiety ktore mialy stycznosc z promieniowaniem rodzily zmutowane dzieci. Zwierzeta ktore tam pozostaly tez sie zmutowaly. Aktualnie reaktor jest zabudowany, a teren zamkniety i pilnowany. Zamniety na tysiac lat czy cos takiego.. XD

      Usuń
  5. Pomocy! Po ekranie logowania nie mam przycisku play co mam zrobić żeby był?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka opcji, które mogą (a nie muszą) pomóc:
      ~reinstal launchera,
      ~usunięcie CAŁEJ gry (włącznie z folderami),
      ~próba uruchomienia ze strony startowej, ale niestety za niedługo tej opcji nie będzie, więc to podziała tylko jakiś czas,

      Słyszałam pogłoski iż jest to spowodowane... Brakiem wystarczającej ilości pamięci czy coś takiego, musiałabyś przekopać komentarze na tym blogu, bo gdzieś to było.
      Zawsze też możesz napisać do supportu, może oni coś wymyślą...
      Jak nic nie działa to napisz do Minquieto, może razem z forum coś wymyślimy, aczkolwiek jak na razie nasze działania mają niewielkie skutki '-'

      ...

      Ale nie wciśniecie mi, że ten pierwszy Czarnobyl to nie przeróbka '-'
      To drugie to może jakiś bug, ale to pierwsze neveeer....

      A i Mel pisz może trochę wcześniej te posty, bo widać, że przysypiasz pisząc xd :
      'Naprawdę było trudno było wybrać te najlepsze do wstawienia'
      ~A no Nim...

      Usuń
    2. Ok spróbuję.Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Nie ma za co, odpisz jak sprawdzisz czy metody działają ;>
      ~Nim

      Usuń
  6. Śmiechłam ;D

    Zapraszam: http://margaretzsso.blogspot.com/
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
  7. Mel dziśqj spełniłaś moje marzenie widziałam cię i to jeszcze bez tłumu gadałam z tb dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Po prostu cała się trzęse ze szczęścia. KC^*^ JESTEŚ MEGA . Penny super robota ten radny mnie rozwala . KOCHAM FF*
    FF*Funny Friday
    Pozdrawiam Melissa Papavalley♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie-Założyłam bloga.Jak zrobić takie zakładki jak ty masz z tym kotem,książką,koniem,tobą i tym domem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na moje te memy Penelope wcale nie są śmieszne :p. Oczywiście, niektórzy pewnie sądzę inaczej, ale to moje zdanie i prosiłabym o jego uszanowanie :).
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te 'konie z Czarnobyla' ( tak to nazwałam ) mnie rozwalają :')
    Kocham te Funny Friday. <3

    ~Namika
    http://naomi-starstable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii