piątek, 6 listopada 2015

Funny Friday 12

Czas 'oficjalnie' otworzyć weekend razem z Funny Friday ;D Czy emocje już opadły po najnowszej zajawce terenu?!

Pamiętajcie, że możecie wysyłać swoje memy oraz różne śmieszne rzeczy z gry na mój e-mail!
mel-sea@wp.pl
Za każde zdjęcie/mem baaardzo dziękuję ♥

Przy okazji znalazłam pewnego bloga i bardzo mi się spodobał, więc pomyślałam, że go Wam polecę! Co jakiś czas postaram się pisać w postach o różnych blogach


Paula Wolfbell 
(na bloga Pauli również zapraszam i polecam: LINK)


Karin Moonpie

Monika Flowerhome




Lovisa Lionstone











Miłego weekendu ♥

31 komentarzy:

  1. Hej mel chciałabym wykorzystać tło z twojego poprzedniego nagłówka, to z gift shopu do mojego nowego bloga Star Stable Online z Karoline Seahand ale nigdzie nie moge go znaleść i chciałabym się spytać czy mogłabyś to tło udostępnić w następnym poście? Oczywiście mój blog będzie całkiem inny tylko tło nagłówka byłoby takie samo. Bardzo bym sie ucieszyła gdybyś to tło pokazała w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://cdn1.cdnme.se/3294367/9-3/gift_shop_3_54cf8d51e087c31908fcd5bd.png

      Usuń
    2. Ślicznie ci dziękuję naprawdę :)

      Usuń
  2. Ostatnie...
    teraz cięgle to nucę. XD Ale wpadł mi w oko,ten mem: "kiedy Twoja koleżanka się loguje, a po chwili wylogowywuje"(E... może moi znaj mają takie miny, bo moja gra kłóci się z mym lapkiem, czego wynikiem jest 'błąd sieci'), to na pierwszym 'okienku' przypomina mi pewnego aktora... a na drugim już nie. o.0 Można? Można. D"X

    I tak w ogóle.. dzięki serdeczne za polecenie bloga. *^*
    #radochatakbardzo
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Wejdziecie? Wpiszcie w google MuffinkaSchleich blog i klik na pierwsze pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, że zamieściłaś 3 moje memy Mel :) <3.
    Zapraszam na mojego bloga starstable-madie.blogspot.com , może co polecisz? :)

    Pozdrawiam
    Monika Flowerhome

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo dziękuję za przesłanie mi ich! ^^

      Usuń
  5. Mel mam 14 lvl i pół a nadal nie mam odblokowanego DZW (Jak coś robie misje z podmianką koni Baronowej nie wiem czy jest w tym coś wspólnego) PLISSS O ODPO bardzo ważne :)
    Pozdrawiam ''Melisska''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaraz po tym zadaniu dostałm zadanie ze śmieciami w ujeżdżalini,i wtedy się tam zawozi psa Techno żeby pilnował i sa zad z GHV! (DZW) :D

      Usuń
    2. Dzięki,a zdążę to odblokować do tej soboty (14.11.2015)??? ;) Właśnie jutro mam zadanie "techno"

      Usuń
    3. Do soboty powinnaś odblokować, tak myślę :)

      Usuń
  6. Dzięki za publikacje moich memów :D ^ ^ HOP!HOP!HOP! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za przesłanie mi ich ;D

      Usuń
  7. "Kto nie skacze ten za Tuskiem" to moja robota, pozdrawaim.
    ~Funny Jokers, Ylva Diamondhill

    OdpowiedzUsuń
  8. hejka ylva co tam żadko cie widze na sso
    *funny jokers * naomi lionhiurricane

    OdpowiedzUsuń
  9. A polecisz mojego bloga? Proszę.... Przynajmniej zobacz.
    Link: starstableonline-ami@blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A odwiedzicie mojego bloga mel? Star Stable z Karoline Seahand, bardzo by mi zależało żebyś dodała go do listy fajnych polskich blogów, ale zaczynam w nim pisac od jutra bo to nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. http://starstable-danio.blogspot.com/ :C Wszystko zerżnięte od cb :C (post o eponie i a nawet zdj czapraka z kodu ) :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no dobra ma swoją mapkę i kilka żeczy xD ALE zdj z kodem ściągnięte od Cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomoże ktoś w zadaniu? Mam zadanie u kowala w moor gdzie mam potem dostać a raczej sama sb nazbierać materiały i pewnie zrobić (xd) nowe podkowy, i trzeba tam było jakieś rudy żelaza, drewno itp, ale trzeba było jeszcze jakieś nw jakie wody roztopowe z jakiegoś źródła w valendale i nie mg tg znaleźć :c Plis pomóżcie! Najlepiej by było podać mniej więcej miejsce na mapie, z góry dzięki. I jak coś mam 15 lvl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sama już nie pamiętam tego zadania, ale może sprawdź tak jak ktoś powiedział- przy wodospadzie :)

      Usuń
  14. Super blog *.*
    Zobaczcie też mój http://patriciayellowgren-starstable.blogspot.com/?m=1
    PS. Misioq Czukier robilam w piątek te zadanie xd wody roztopowe są w valedale przy wodospadzie :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii