piątek, 13 listopada 2015

Funny Friday 13

Psst! Dziś był piątek 13, a zbieg okoliczności sprawił, że i nasze FF ma dzisiaj numerek 13... mam jednak nadzieję, że ten dzień nie był dla Was pechowy ^^

Pamiętajcie, że jeśli chcecie, aby Wasz mem lub śmieszne zdjęcie pojawiło się w następnym FF to wysyłajcie je na mój e-mail: mel-sea@wp.pl
Jeśli wcześniej wysyłaliście mi jakieś wiadomości to później dzisiaj (sobota) postaram się na nie odpisać, więc spodziewajcie się odpowiedzi :)

Hortense Starwood

Julia Swifttree


Maja



Isabel Macland


Alexis Southknight





Starter pack- tak jakoś przyszło mi to do głowy i postanowiłam wypróbować. Co to właściwie jest? To obiekty, cechy charakterystyczne czy działania tworzące szczególny typ osoby lub rzeczy. Jest to w formie żartobliwej, więc proszę o podejście do tego z dystansem :) Na razie przygotowałam tylko jeden taki obrazek, a więcej zrobię dopiero wtedy, gdy wpadnę na jakiś pomysł

Sama stworzyłam wszystkie te posty, nie są to prawdziwe skriny.

8 komentarzy:

  1. Ile memów! :D Naprawdę są świetne! Gratuluję wszystkim! Są mega. :)
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pechowy! Przegrałam mecz na WF ! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie wszyłam :') Nasze zdjęcie Mel <3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii