piątek, 27 listopada 2015

Funny Friday 14

Hej!

Witam Was w ten piękny- bo piątkowy- upragniony wieczór :D Szybko powitamy weekend z Funny Friday, bo zaraz uciekam przyszykować sobie herbatkę, gdyż Polsat tak jak wszyscy postanowił zacząć święta wcześnie puszczając Kevina samego w Nowym Jorku. A to to ja lubię oglądać ;D

Od razu chciałam podziękować, że dostaję od Was mnóstwo memów i obrazków na FF oraz przeprosić, że nie zawsze wszystkie wstawię! Po prostu staram wybierać się te najlepsze :/ 
Więcej możecie wysyłać na e-mail: mel-sea@wp.pl

Veronika Goldmountain



Alexis Kittenburg





Annie Swiftroad

V.C


Emma Swordgren

Coni Winter




Michelle Westhaven

Kiedy próbujesz zrobić supi zdjęcie na stronę





I na koniec bonus by me :D

Mało SSO-we, ale w wersji SSO :D
Zdjęcia ze http://starstablenightlee.weebly.com/
Miłego weekendu ♥

49 komentarzy:

  1. Mega! Miałaś Mel renifera? Ja nie miałam nigdy i nie ogarniam jak to działa :c Serdeczne pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i to nie raz ^^ Na końcu świątecznych zadań ze srebrnej polany dostaje się pewien przedmiot i on umożliwia zmianę! Gdy go już dostaniesz gdzieś nad mapką czy gwiazdką SR w prawym dolnym rogu pojawi się przycisk, którego trzeba użyć, by zmieniać naszego konia na renifera oraz na odwrót ;D

      Usuń
    2. Na jaki czas jest taka opcja z reniferem?
      Pozdrawiam <3

      Usuń
    3. Dopóki święta się nie skończą :P

      Usuń
    4. Opcja z reniferem jest usuwana z gry w tym samym czasie co wszystkie rzeczy związane ze świętami :) Niestety nie jestem w stanie określić dokładnej daty, ponieważ nie wiem co zespół SSO ma w planach :D

      Usuń
    5. Ja tylko 1 miałam renifera bo nie chce mi sie co roku robić te same zadania, tym bardziej, że teraz muszę grać na słabym kompie i mam tu straszne lagi w sso, a wg nie chce mi się ściągać startowca z wyspy dla koni bo miejsca w stajni nie mam xd

      Usuń
  2. "Próba zorganizowania dużej parady/rajdu wygląda jak"
    Tutaj szczególnie się zgodzę i muszę zawsze sama to jakoś poukładać robiąc jeszcze parę innych przeczy podczas spotkania xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak pamiętam nasze nieogarnięte spotkania :')))))

      Usuń
  3. Mel powiesz o co w tym chodzi ? :D
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=953060231395782&id=151637884871358&refid=17&_ft_=top_level_post_id.953060231395782%3Atl_objid.953060231395782&__tn__=%2As

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może chodzi o tą kartkę na sc lub sr? A tam właśnie jest kod... Sama nwm o co chodzi tam :/ xD
      ~Kremówka :3

      Usuń
  5. Moja kol złapała się na zdjęcie Anny Swiftroad xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam na bloga :)
      http://annie-starstableonline.blogspot.com/

      Usuń
  6. Hej Mel czy wiesz gdzie jest ta złota bombka bo ja nie wiem Pomusz (Pomusz specjalnie xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jedziesz dozamku to od tych dużych drzwi do zamku zjedz na dol w prawo i tam szukaj XD

      Usuń
  7. Ja to z LT.. nigdy takiej miny nie będę mieć. ;__;
    Ale genialne jest to: "Jak widzisz swoją przyjaciółkę na mistrzostwach"
    XD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, ja chciałam LT ale nie chem już xD
      /V.C - Autorka tego o Lifetime xD

      Usuń
  8. Co do tego rajdu to się zgadzam w 100% x'D
    A najgorzej jest jak mają wbić sławne osoby, 3/4 ludu leci do nich a Ty sobie gadaj :')

    W ogóle to co Wy się tak na te kody uparliście?... Przecież ona kodów nie uczyni '-'

    Melisso wpadnij za jakiś czas na skrzynkę, bo dostaniesz mega spamming B)

    ~Minquieto

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :D Mam pytanie....Na jakiej stronie założyłaś bloga?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mel! ^^ Dziękuję że dodałaś moje z dostaniem Lifetim! ^^ :) Niespodziewałam się. ^^
    /V.C

    OdpowiedzUsuń
  11. Mel, kiedy nowe obrazki od fanów?
    Julia Whalebard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam tego problemu z wejściem na teren, bo mam metodę i zawsze tam wejdę nawet z 11lev i bez sr. :)

      Usuń
  12. Mel masz jakiś kod ^^ ? bo ja caly czas czekam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mel proszę pomóż :c Chodzi o quest z kamieniami druida, wiem gdzie są ale nie wiem co z nimi zrobic :c Opis zadania : Jedź do kamieni druida i rozwiąż kamienną zagadkę. Dostałam kamienie, które wcześniej zbierałam i mam coś z nimi zrobic, ale nie wiem co ;_; ( kolory kamieni : Czerwony - skała wulkaniczna, brązowy - kamień ziemi, zielony - kamień mchu i niebieski - kamień gwiazda ) Proszę pomóż :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz je tam poukładać :D
      PS : Jakby co to to miejsce jest na wzgórzu nad polem Marleya ;)

      Usuń
    2. Ania Czechowicz jakim wzgórzu?? Wiem że gdzieś obok Marleya ale które dokładnie? możesz zrobić screena?

      Usuń
    3. Dam ci linka http://bloggfiler.no/cryslord.blogg.no/images/1961573-11-1437491779008.jpg

      To nie moje ale nie mogę teraz wejść na SSO :/
      Tam widać moorland i ten plakat koło Kembela : )
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Zobacz sobie na Youtube : )
      Jeśli jeszcze coś to czuwam xD

      Usuń
  14. Mam takie pytanie: (Nie tylko do Mel, jak ktoś wie, to niech odpowie. xD)
    Skąd masz ten świąteczny płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie z tamtego roku lub dostała od mikołaja :)

      Usuń
  15. Mel super świąteczny wygląd bloga *-* I kiedy będą rysunki itp od fanów? :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy jest jakiś inny sposób na kupienie lifetime bez podawania numeru karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Możesz kupić za pomocą paysafecard. To są takie jakby kupony. Idziesz do kiosku, płacisz tyle ile kosztuje lifetime (130zł) a oni ci te pieniądze "przelewają" na kody. Prawdopodobnie dostaniesz jeden kod na 100zł i drugi na 30zł Później wchodzisz na stronę sso, wchodzisz tam gdzie się kupuje star ridera lifetime, wybierasz opcję paysafecard i wpisujesz te kody. Musisz jednak sprawdzić, gdzie w twoim mieście sprzedają kupony paysafecard, bo nie w każdym kiosku one są. Mam nadzieję że ci pomogłam. Sama kupiłam lifetime w ten sposób i wszystko mi zadziałało :)

      Usuń
  17. Jakie piękny wygląd bloga!!! <3 <3 <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda zawsze się ktoś w ten słupek z tablicą wpierdoli xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Mel kiedy ten "kalendarz" ? czy jak to tam xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Piona też lubię oglądać Kevina xd

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia