piątek, 11 grudnia 2015

Funny Friday 16

Hejka!

Na początku chciałabym przeprosić, że nic sama dzisiaj nie przygotowałam na FF. Nie miałam do tego głowy totalnie, mimo iż piątek miałam wolny przez wigilię, która się odbywała w szkole. Praktycznie cały dzień spędziłam na robieniu bombek dla rodziny i jedną, którą wyślę do biura SSO :D To jest ta sama, którą opisałam w tym poście
Natomiast Wam dziękuję za mnóstwo memów, które przesyłacie! ♥ Jesteście świetni ;D
Oczywiście proszę Was o więcej! Możecie je wysyłać na e-mail: mel-sea@wp.pl

Życzę miłego weekendu!

Hazel Crazyfall

Ariana Eagleson



Iliana Purplehurricane


Aria Candlefall

Elizaveta Dogforce

Susan Longberg

Connie Winterhaven

Emma Swordgren



Mia Swordsmith

Tatiana Pinegirl


Claudine Darkbard

I taki mały bonus znaleziony w komach na stronie SSO na FB wykonany przez Nicole Orangestorm


12 komentarzy:

  1. Sry że nie napisałam nazwy XD , Zapomniałam kompletnie ;X XD
    A tak wgl to smieszne XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że wstawiłaś mojego mema, Mel. Nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze to: Sunąć się, szlachta idzie XD i: Kiedy gdzieś utkniesz i nie możesz wyjść xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot w choince naj xdd aż mi się przypomniały moje koty w rl x'DD identycznie :'))

    OdpowiedzUsuń
  5. to Nicole Orangestorm zrobiła XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ^^ Jest mój obrazek ^^ Iliana Purplehurricane xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! Zobaczyłam właśnie że dałaś mojego mema, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii