sobota, 19 grudnia 2015

Funny Friday 17

Hej!

Niebiosa wysłuchały moje modły i do piątku szybko zleciał. Oznacza to, że czas na cotygodniowe Funny Friday! :D
Jak zawsze na początku dziękuję za przesłane zdjęcia i proszę o więcej (mel-sea@wp.pl). Więc lecimyyy!

Alexis Riverhand


Aria Candlefall


Ariana Eagleson


Avis Silenthall


Daniela Moonwood

Emma Swordgren




Ingeborg Mooncamp 



Katelyn Mountainblanket


Nancy Grayrock




Sandra Longhill


-post pisany w piątek, ale nie mam pojęcia czemu się nie dodał ;-;-

16 komentarzy:

  1. Najlepsze te buty bez podeszwy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz w końcu pójdę boso, pójdę boso, PÓJDĘ BOOOOSSSSOOOOO!!!

      Usuń
  2. Bo internety poszły spać B)
    Mel wpadniesz dzisiaj na FSI na Forum? Bo zaczynam się martwić, że żywej duszy nie będzie x'D

    Naprawianie błędów i bugów... Nie zdziwiłabym się gdyby tak na serio robili x'D
    ~Nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie były fajne te memy xDDD Nie czytałam słów tej dziewczyny w ,,sandałach" i dopiero teraz zobaczyłam, że śpiewała tą piosenkę xDDD
    Pozdrawiam Kate Swiftnest

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam że nie dodasz mojego mema xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Użyczysz może mi swoją listę zawodów na mojego bloga? :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że moich nie dodasz :DD

    ~Ingeborg Mooncamp

    OdpowiedzUsuń
  7. Mel to ja specjalnie po północy odświeżałam stronę twojego bloga i patrzyłam czy Funny Friday dodałaś :D xD
    ~Katharina Sweethill

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze: Więc mówisz, że mam tylko 40 koni? I ta jego mina. xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam ba bloga
    http://annie-starstableonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jea! XD czekałam cały tydzień na ten post uhuhu! P.S preparszam zą blendy ale isze na telefonie :c . ~Anabelle Sleepygren

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej! Czy tylko ja zauważyłam żr na ostanim memie jest P.Ola?! I ona jest w jakimś klubie? 0.o
    Felicja Mousefall~redbull

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE NA OSTANIM ale natym ze smacznym napisem

    Felicja mouuuu.. NIECHE MI SIĘ JUŻ PISAĆ XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ona c: /Katelyn Mountainblanket

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia