Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

20 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy- dzień 20

calendar_month 20 grudnia 2015
Wszyscy wręczają sobie prezenty 
Każdy dostaje przeróżne fanty 
Niektóre z nich są bardzo specjalne 
Ale czasem niestety nietrafne 
Pod choinką spotykają małe istotki 
Zwierzaczki, pieski, przemiłe kotki 
Przez długi czas o nich marzyli 
Niestety potem szybko porzucili
Zwierzaki to nie zabawki 
Nie traktuj ich więc jak pluszaki 
Nie porzucaj na drugi dzień 
Kochaj, dbaj i za oddanie ceń


37 komentarzy:

  1. Pierwsza :)
    Mel błagam powiedz jak robisz te okienka np:moje konie
    I zrobisz jakiś rajd ?
    Proszę o odpowiedź ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak rajd! Taki przedświąteczny :>

      Usuń
    2. Ooo właśnie Mel :D Zrób rajd przedświąteczny! :)

      Usuń
    3. Przepraszam, ale nadal nie zaniosłam swojego komputera do naprawy. Mam wiele innych wydatków i nie dam rady na razie :/

      Usuń
    4. Mel, zapraszam cię do wzięcia udziału w moim projekcie o SSO.

      Szczegóły na :starstable-carla.blogspot.com/p/projekt-lets-connect.html

      Usuń
    5. Na te kółeczka postaram się przeznaczyć osobny post, bo kilka osób mnie o nie pytało

      Usuń
  2. *.* Koffany wierszyk.
    A co do rajdu - piszę się na to. ;3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś z was wie jak zrobić zadanie na SSO: Wskazówka nr.4 pojemniki i tory wyścigowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Mel :D
    Super blog xD (ja głupia dopiero się skapnełam że tak jest xD)
    Zapraszam na bloga: StarStableAnnie.bloog.pl
    Ostatnio zapowiedziałam rajd świąteczny (nie to że chce przebić Mel czy co XD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tym wierszykiem. Bardzo pouczający i jakże prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mel dodasz mojego bloga do naj ?
    http://annie-starstableonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, że się reklamuję, ale zapraszam na bloga! Jest tam teraz konkurs :) http://ssozshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bliżej świąt, a wierszyki coraz piękniejsze :)
    Wesołych Świąt dla Mel i jej czytelników! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiersze piszesz...
    Co do rajdu też jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam wszystkich czytelników Mel i oczywiście ją samą :)
    Uważam, że ten wierszyk nie dość, że jest śliczny Mel (masz talent!) to jeszcze ma przekaz. Podwójny szacun, podwójne propsy dziewczyno ;)
    A tak btw, to może nie piszę tak dobrze i długo jak Mel, ale zapraszam na mojego bloga, o tematyce trochę nie SSO'wej, tylko jeździeckiej :) Wszyscy mile widziani.
    Życzę Tobie i Wam (osobom czytającym ten kom) wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę! ^.^
      ~Kremówka :3

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! :D Będę zaglądała na Twojego bloga :) Wesołych świąt

      Usuń
  11. Mel ja mam dzisiaj urodziny a moim sso-wym marzeniem jest spotkanie ciebie
    i pani Oli w grze mam nadzieje że mi odpiszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego! Możesz napisać na mój e-mail to się umówimy! Panią Olą nie jestem no alee :D

      Usuń
  12. Czy tylko mi się ten wiersz nie podoba? Nie rymuje się według mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy wiersz musi się rymować...

      Usuń
    2. Tutaj bardziej chodziło mi o przekaz niż rymy, ale oczywiście każdy może mieć swoją opinię :D Mi osobiście się podoba i jestem z niego zadowolona

      Usuń
  13. Mel tak pytam z ciekawości.. czy masz tytuł ,,Podziwiana" w Kręgu Błyskawicy?
    Pozdrawiwam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej wszystkim!! Chciałabym zaprosić was na mojego bloga o SSO.
    http://violetmousedottersso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie uczciwe że niektóre osoby nie mają ani jednego komentarza a piszą codziennie fajne posty i się starają a mel ma 20 komentarzy pod każdym postem i nie dość że nie odpowiada na pytania czytelników to jeszcze daje posty raz na ruski rok.
    Rozumiem że nie masz czasu , ja prowadzę też bloga i też chodzę do gimnazjum ale raz na dwa dni bym coś napisała,jak nie na komputerze to na telefonie .
    Nie mam niczego tobie za złe ale doceń też czytelników, pisałaś że popsuł ci się komputer, no ok ale na telefonie też można pisać posty i komentarze, chyba że masz telefon starszy od siebie xD
    Ale to nie jest hejt tylko tak jakby prośba ode mnie .

    Jeszcze jedno :)

    Choć w te święta się nie ujrzymy,
    wszystkiego dobrego szczerze życze.
    Zdrowia, szczęścia i radości,
    stołu sytego i wspaniałych gości.
    Dobranoc i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się rozpisałam XD
      Sorki xd

      Usuń
    2. Od pewnego czasu poświęcam o wiele mniej czasu na bloga i odpisywanie wszystkim oraz nawet internet i komputer. Jest mi bardzo trudno ogarnąć to wszystko, często nawet nie mam czasu na swoje konto oraz grę co równa się z brakiem tematów na posty. Musicie zrozumieć, że teraz mam o wiele inne priorytety niż kiedy zakładałam bloga i mogłam poświęcić prawie całe dnie na komputer. A uwierz dla mnie w tym etapie to trochę jakbym miała wybrać tylko dwie rzeczy spośród: Życie i nauka - SSO - Zdrowie i sen
      Jeśli chodzi o posty na telefonie to o czym miałabym tak naprawdę pisać? Jakieś bezsensowne teksty o niczym? Uwarzam, że i tak pojawiają się te posty dość często jak na blogi o sso i czas jaki potrafię na to znaleźć
      Przepraszam, jeśli czujecie się zaniedbane, ale przyznam sama- nie do końca daję sobie z tym wszystkim radę :) Aczkolwiek nie zamierzam rezygnować ze swojego hobby tylko dlatego, że robi się trochę trudniej. Dzięki za Twoją opinię i życzę wesołych świąt

      Usuń
    3. Też cię rozumiem bo też mam bloga ale mam takie uczucie że pisze go sama dla siebie :/
      Tobie się należy tyle fanów bo piszesz od baardzo dawna ;)

      Usuń
    4. Znam to uczucie. U mnie jest taki problem, że wyświetlania lecą, a komentarzy jak nie było tak nie ma....

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mel, zapraszam cię do wzięcia udziału w moim projekcie o SSO.

    Szczegóły na :starstable-carla.blogspot.com/p/projekt-lets-connect.html

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach