Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

06 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy- dzień 6

calendar_month 06 grudnia 2015
W Mikołajki
Mikołaj darzy dzieci prezentami
Męczy się, trudzi jak może...
by z listy prezenty
znalazły się w worze!

Może już troszkę późno, ale ślę najlepsze życzenia z okazji Mikołajek! ♥ C dostaliście z tej okazji? Pochwalcie się w komentarzach!


25 komentarzy:

  1. Trzy czekoladowe mikołaje i jajko niespodziankę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek z reniferkiem *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel mogłabyś mi przesłać zdjęcie na którym zrobiłaś kalendarz? Bardzo prosę :) I z góry dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam
    Płytę Adama Lamberta
    Figurkę konia schleich i słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter ( super cieplutki i grubiutki ^^), jajko niespodziankę, ptasie mleczko, żelki frugo, czekoladę milkę oreo (fuuu xd) i lentilki. A że jestem chora, nie mogę wszystkiego za bardzo jeść :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam konia sleich ( knabstrup) Piękny^^ i od rodziców 100 zł do H&M kupiłam dużo ciuchów Było fantastycznie I dużo słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Schleich <3 I słodycze i jeszcze kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah wszyscy którzy dostali jakieś figurki koni lub z tej firmy to Schleich xD ym są popularne xD też dostałam Schleich ;)

      Usuń
  8. Pjona kurde, pjona.
    Nie obchodzę mikołajek :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja 50 zł i Pastele do tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Melissa! Czy mogłabym wykorzystać dzisiejsze zdjęcie z kalendarza adwentowego na tło mojego bloga lub po prostu dołączyć do jakiejś notatki na moim blogu? Jeśli sobie życzysz, mogę napisać na zdjęciu skąd pochodzi. Liczę na odpowiedź.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam pullipa XD
    Rachel Fastcake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja fajnie masz ja mam pluszowego psa i zabawkowe to konia XD
      Hannah Opalrock

      Usuń
  12. Ja dostałam kolczyki, bransoletkę, 3 czekolady i trochę hajsu. B|

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam kolczyki, bransoletkę, 3 czekolady i trochę hajsu. B|

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dostałam ujeżdżalnie Schleich :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach