Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

17 grudnia 2015

Prowadzimy konie!

calendar_month 17 grudnia 2015
Hejka

Proszę, niech ktoś już przywoła weekend, bo mam serdecznie dość tego tygodnia! Nie mogę znaleźć na nic czasu! Nawet na kalendarz adwentowy, ale na szczęście już wszystko nadrobiłam :)

W końcu nastąpił ten dzień. Ten dzień, w którym po raz pierwszy mamy możliwość poprowadzić nasze konie. Chwytajmy za wodze!

Pod poprzednim postem otrzymałam od Was wiele opinii na temat wymagań. Jakie jest moje stanowisko?
Szczerze to spodziewałam się, że będzie to funkcja tylko dla SR (tak jak i jest ze skakaniem), a wymaganie co najmniej 10 poziomu można potraktować tak, że w końcu stopniowo uczymy się pracować z koniem. Aczkolwiek bardzo jestem zaskoczona, że trzeba jeszcze zapłacić 135 SC. To dość droga lekcja prowadzenia naszych horsów, ale to też można zrozumieć. Całokształt musiał zająć wiele kodowania i animacji, więc SSO pewnie chce na tym jeszcze zarobić. Chociaż myślę, że planują w kalendarzu jakiś kod na SC, może podratuje to parę osób!

Czy warto kupować tą funkcję? Tak! Moim zdaniem wygląda to bardzo fajnie i osobiście zamierzam używać tego do zabaw jak i do zdjęć. Może posiada to kilka wad, ale nie są one aż tak zauważalne
A więc... skoro już zrobili tak wiele w tym kierunku to może doczekamy się również kantarów i uwiązów?! :D

Co myślicie o prowadzeniu? Zachęćcie albo odradźcie komuś w komach kupno tej funkcji, chętnie poczytam Wasze opinie!

37 komentarzy:

  1. Ja kupię lekcję prowadzenia konia w sobotę, kiedy dostaniemy SC, mi wczoraj zabrało 3 do kupienia... I myślę, że nie jest to jakaś potrzebna funkcja, ale według mnie warto ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też polecam kupić :) Na początku się wydaje, że to tak drogo kosztuje i wgl. Ale tak naprawdę to bardzo fajna funkcja która już buła oczekiwana od graczy przez sporo czasu ^.^
    Pozdrawiam Kate Swiftnest

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel znasz jakisz kody . Ja mam ar i lt i 16 lvl ale nie mam sc tyle :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie żebrajcie o kody, Mel ich nie zrobi dla was, to jest robota zespołu SSO...

      Usuń
    2. dawaj kod złamasie!

      Usuń
  5. Nie mogę wejść na sso. Gdy uruchamiam aplikację pojawia mi się brak dostępu do serwera. Pomoże ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne serwer jest przepełniony... Polecam sprawdzić czy tak samo dzieje się po zmianie serwera. Jeżeli to nie pomoże musisz napisać do supportu.

      Nim

      Usuń
  6. Wie ktoś o co z chodzi kolorowymi końmi? Chodzi o to, że niektórzy mają "wielkanocne" konie :T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się one są z prima-aprilis :d

      Usuń
    2. To zbugowane renifery też to widziałam tylko że taki jeden koń co chwila migał to renifer to tęcza xD

      Usuń
  7. Mi się to bardzo podoba :D Dziś Wigilia Piątku ! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam z całgo serduszka. Trochę kasy odjęło ale warto! (Uwielbiam patrzeć jak mój kuń idzie XD)

    Maggie Wolfhand

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ta opcja jest bez sensu i odradzilabym komus kupienie jej, gdyby mial (np) ostatnie sc. Fajnie to wyglada na zdjeciach, ale ogolem mnie denerwuje te chodzenie. Po 1 za wolno postac idzie. Po 2 t postac ciagnie tego konia. Tyle z mojej strony :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadasz tak, bo cie nie stać biedaku i żal ci dupę ściska XD

      Usuń
    2. Wiesz co radziłabym tak się nie wyrażać.
      Vera dobrze mówi. Ja zakupiłam tę opcje i bardzo żałuję. Faktycznie postać idzie za wolno a postać szarpie konia. Ogółem jest to niedopracowane. SSO powinno się postarać , bo zapłaciliśmy im ja tak uważam dużą sumę.
      ~Katharina Sweethill

      Usuń
    3. Akurat ja uważam, że ta opcja jest super. Dzięki niej można się bawić w wiele ciekawych rzeczy, tworzyć fajne filmy na yt, a koszt tych nie całych 150 SC jest na prawdę niewielki :D
      ~Sara Goldfield

      Usuń
  10. Moim zdaniem prowadzenie jest troszku nie dopracowane no i zaskoczyły mnie te wszystkie wymagania, a szczególnie z ceną. :/ Mimo to opłaca się je kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na kupno muszę poczekać do soboty. Brakuje mi 29 sc.
    Moim zdaniem bardzo dobrze zrobili nie robiąc kantarów u uwiązów. Jak komuś zależy na efekcie kantara może kupić i założyć ogłowie z nachrapnikiem np. różowe, niebieskie, czerwone. Gdyby dodali kantary efekt były pewnie identyczny. No tylko linka pojedyncza i brak kiełzna, ale to drobny szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupuję w sobote ;3 5 sc mi zabraklo >.< Ja myślę że warto nawet , ale trochę racji ma Veronika Goldmountain :P

    PS.Widzialam shire co był niebiesko-rużowej-fioletowej maści XDDDD Bez oczu, Jedna oko na szyji ( o.o )Na zadzie wo gule mial chyba buzie oraz zęby xD Obok prawego ucha odcisk podkowy ,Natomiast pod lewym uchem była jakaś plama czarna xDDD Wstawiłabym zdjęcie ale sie nie da :PPP
    Felicja Mousefall~ Redbull

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedno^

    Felicja Mousefall~Reeeeedbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllll

    Kiedy edytowanie komentarzy? >.<

    OdpowiedzUsuń
  14. Mel, czy mogłabyś powiedzieć, jakie są te minusy?
    PS: Twój blog według mnie, należy do tych "naj" <3 Wchodzę codziennie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że dodali prowadzenie konia.Było już zapowiadane od..... 2012r. Więc 3 lata.... Myślę że minusem jest SC i SR no ale.... to ich decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się modlę o kantary i uwiązy :x na początku (zanim została dodana 1 zajawka jak to bd wyglądać) myślałam, że właśnie one będą... A tu niestety xD może za kilka lat

    OdpowiedzUsuń
  17. PLS NIECH KTOŚ POMORZE NIE MOGE WPISAĆ KODU PROMOCYJNEGO NA ZNIŻKĘ W FGIFT SHOPIE >.< A planuje kupić za tydzień 10 000 sc ;-; I chcę zniżkę xD

    Felicja Mousefall~Redbull

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zniżka, na żeczy, np. koszulki i poszewki na poduszki, a nie na sr, czy sc. Jeśli chcesz wpisać kod, musisz spróbować kilka razy.

      Usuń
    2. Na to i na to.
      Ale zniżka obowiązywała tylko 1 dzień więc nic to nie da :)

      Usuń
  18. Fajnie to wygląda, zamierzam kupić ;))
    Zapraszam na KONKURS:
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście czękam do "łikendu" bo wtedy będę miała SC na prowadzenie konia!
    Zapraszam:
    www.starstableonline-richard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mellow, jak dostać się do polecanych? :D
    ssinaczej.blogspot.com

    Leoni Swiftforce <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi te wymagania nie przeszkadzają. Mam 12 level, ok.300 SC których i tak nie mam na co wydać, a w SSO gram tylko kiedy mam SR.

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie, o wiele lepiej opcja prowadzenia konia wygląda na koniach z animacjami np.: shire, morgany, AQH lub APH itd.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mellow, super bloog chciałabym żebyś zerknęła na mój bloog a będę bardzo wdzięczna
    Link do blooga-----> http://leilamightycake.blogspot.com/
    Jak wejdziesz będę wdzięczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozwolisz mi użyczyć twoją listę zawodów? :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach