Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

28 grudnia 2015

Przerwa

calendar_month 28 grudnia 2015
Hejka

Jak sam temat posta wskazuje poruszę w nim temat mojej przerwy. Jak wiecie teraz był czas świętowania i wolałam go spędzić z rodziną niż na SSO i pisaniu bloga. Mam już swoje plany na sylwestra, więc też nie znajdę czasu na grę. Postanowiłam Was po prostu ostrzec, że nie będzie w tym czasie postów :)
Szczerze powiedziawszy podczas tej przerwy zastanowię się także nad przyszłością bloga. Brakuje mi na to wszystko czasu jak i chęci. Jak o tym myślę to czuję strach i obawę przed tak dużą zmianą, bo blog jest ze mną od tak długiego czasu... ale trzeba iść dalej. Serio muszę to przemyśleć :)
Do kiedy nie będę się odzywać to tak naprawdę sama nie wiem. Jeszcze zobaczymy!

Już teraz życzę Wam szczęśliwego nowego roku ♥
Ściskam

120 komentarzy:

  1. Nie oooooddddddcccchhhhhhhoooooooddddddddźźźźźź na zawsze Meeeeellll!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę nie to przez ciebie zagrałam w sso i pokochałam tom grę jak twojego bloga nie odchodź!!!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie odchodzi na zawsze, tylko robi przerwę -,-

      Usuń
  3. Ja właśnie w święta tonę w oceanie SSO XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróć jak najszybciej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku i dużo Picolo w Sylwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku :D

    ~ Kaja Eagledaughter

    OdpowiedzUsuń
  7. suko nie wracaj! nikt cie nie chce twój blog to jedno wielkie gówno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie jest psem - doucz się.

      Usuń
    2. Bo ty napewno masz bloga i 60 koni -_-
      PS : Ludzie to nie psy xD

      Usuń
    3. Wielkie gówno? Chyba na Twoimm ryju. Nie obrażaj Mel , i nie nie jesteśmy psychofankami. A co do "suko" , nie kochasz swojego pieska?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Każdy ma inne zdanie o kimś.Kurde już każdemu trzeba powtarzać?
      Mnie ktoś może nie nawidzić ale ja mam to gdzieś bo hejty są wszędzie a ktoś może lubić a nawet kochać :D A to że zwraca się do Mel ,,suko'' może ma powód żeby jej nie lubić.NIE KAŻDY MUSI LUBIĆ KAŻDEGO.

      Usuń
    6. Tak samo jak ty :)) Zazdrościsz, że osiągnęła tak dużo, a ty nie? :)

      Usuń
    7. Czy ilość posiadanych koni to wyznacznik "fajność"? :/ dorośnij dziewczyno...

      Usuń
    8. Skoro nikt go nie chce, to po co TY go czytasz? No raczej nie da się z sensem komentować, nie czytając wcześniej posta..

      Usuń
    9. Ja tam nic nie mam do Melissy ale denerwuje mnie to że wy nie lubicie jej za to jaka jest tylko dlatego że ma dużo koni itd. Nie no -.-

      Usuń
    10. Julia nie zazdroszczę jej że tak dużo osiągneła ponieważ ona gra długo bardzo długo :D A ja może z 2 lata.

      Usuń
    11. Ale co to w ogóle za gadanie?! "Zazdrościsz jej bo ma pierdyliard koni i LT!!!1!1!!". Gdzie nie pojawi się jakiś negatywny komentarz to zaraz znajdują się wierne obrończynie Melissy i mówią takie rzeczy XD jesteście śmieszne i mega dziecinne

      Usuń
    12. Od razu mówię, nie wtrącam się tylko wyrażam WŁASNE zdanie.
      Drogi Anonimie, może mnie kojarzysz? Jak wszyscy, kojarzycie mnie? Dawno nie dawałam komentów :/ Ale oczywiście czytałam komentarze i posty. Teraz przejde na ten temat, w którym wszyscy się kłócą.
      Zgadzam się ze Sandrą Longhill, każdy ma swoje zdanie, ale 'ten ktoś' nie może przezywać. To, że 'obrończynie Melissy' ją bronią to jest oczywiste! ;D Gdyby ktoś ciebie, Anonimie nazwał no nwm, np. idiotką, suką itd, to będzie ci NA PEWNO przykro. Tak samo jest w przypadku tej sytuacji. Fanki Mel bronią ją, nie chcą by ktoś nazywał tak.
      Jestem po obu stronach ;D
      Wyraziłam swoje zdanie, a teraz: DOWIDZENIA!
      ~Kremówka :3
      P.S. Mam nadzieję, że nie pojawią się na mój temat hejty ;)

      Usuń
    13. Kremówka wszędzie są hejty.

      Usuń
    14. Wiem, no niestety...
      ~Kremówka

      Usuń
    15. Melissa nie jest psem jak chcesz wiedzieć xD A suka to samica psa więc tak bardzo jej nie obraziłaś ty tępa idiotko xD

      Usuń
    16. Nie ma to jak cisnąć z anonima :)

      Usuń
    17. Drogi Anonimie, Melissa to nie pies. Jak Ci się jej blog nie podoba, to nie pisz komentarzy bez sensu, tylko z niego wyjdź i o nim zapomnij. Nie jestem jej psyhofanką, tylko chcę, abyś wiedział/wiedziała, że niepotrzebnie pisać takie hejty. Melissa to możliwe, że przeczyta. Jeśli tak zrobi to przeczyta i zapomni.

      Szczęśliwego Nowego Roku.

      Usuń
    18. Anonimie .Skoro jesteś taki ZAJEBISTY KOKSU to odznacz anonima i jak człowiek z człowiekiem porozmawiaj.WIdać że jesteś kolejną , pustą dziewczynką , która myśli że będzie taka JOLO gdy napisze coś takiego .Albo po prostu założyłaś bloga , nikt nie chciał go czytać i pogrążyłaś się.Zamierzasz mścić się na Mel , która SAMA do wszystkiego doszła i jak my wszyscy nie miała od początku 1400000 takie rzeczy zdobywa się pracą , a nie GÓWNO robieniem i myśleniem , że przez to będziemy fejmami.Odwal się od Melissy.Ona ma cudownego bloga , przykłada się do niego i robi to z PASJĄ a nie dla fejmu -,-

      Usuń
  8. Mel, nie rób nam tego co kiedyś! Powiedziałaś wtedy,że już koniec a wróciłaś. Sądzę,że wielu z nas było przykro z tego powodu. Kiedyś musi być ten dzień pożegnania się. Ale nie rób nam tego na nowy rok! Wielu z nas lubi cię i w imieniu tych wszystkich pozdrawiam Cię.
    Mar

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy ma tak że potrzeba mu trochę czasu dla innych niż sso :D albo przerwy przecież nie można lecieć tylko na sso i blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bloga ale nic nie piszę bo nikt go nie czyta xD
      Ps: Wiem jak to jest ;/

      Usuń
    2. Bloga pisz dla siebie nie dla innych.Potem będziesz miała 30 lat to popatrzysz na tego bloga i będziesz miała dużo wspomień :D

      Usuń
    3. Omg.. ciekawe czy za 30 lat internet i SSO jeszcze będzie XD

      Usuń
    4. Czy tam za 20 albo 15 XD

      Usuń
    5. Jak teraz jest internet to wątpię że nie będzie za 15,20,30 lat.

      Usuń
    6. No pewnie że będzie, tylko być może dużo, dużo szybszy...

      Usuń
  10. Szkoda, by było gdybyś odeszła, ale zrozumiem i zaakceptuję, gdy odejdziesz.
    Pozdrawiam! :*
    ~Carol

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Mel ! ( trochę długa wypowiedź więc może zrób sobie herbatkę (; ) Odnośnie postu , jest mi bardzo przykro namyśl że możesz skończyć swoją przygodę z tym Cudownym Blogiem <3 Tak samo jak ja z SSO :'((((( ( przykre . :C .. XD ) Nie wyobrażam sobie by na tej stronie nie pojawiały się nowe wpisy , po prostu nie :| Obserwuję te stronę odkąd zaczęłam grać w sso ( czyli od października C; ) i wiele dla mnie znaczysz ♥ Wiem że Ci jest trudno :< Ta cała nauka i zapewne nie tylko . Pff :L .
    Każdemu potrzebny jest odpoczynek , czas dla siebie i rodziny :3

    Tak z innej beczki ( xd ) . Przeglądając Twojego Bloga dowiedziałam się , że mieszkasz w Szczecinie *^* Jaka podjara :D Bo wiesz ( ͡° ͜ʖ ͡°) , też mieszkam w ty pięknym mieście ( ͡° ͜ʖ ͡°) xdxdxd Choć pewnie mało Cię to interesuje :x , ale ( hi , hi odbija mi o.O ) to takie fajowe uczucie że ktoś taki hym .. xd no znany mieszka tam gdzie ty :> .

    Mam nadzieję że zostaniesz przy blogu <333

    Miłego Sylwestra . Mam nadzieję ( taką małą , małą , tycią , tycią xd ) , że zobaczymy te same fajerwerki xd ( Wiem , że nie xd Szczecin jest za duży xd ) Pozdrawiam ! Virgine Qeenbaker :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia .. xd tym * . Chyba powinnam napisać " W tym samym co ja " Tak ? :D

      Usuń
    2. Nie będę w Szczecinie na sylwestra :/

      Usuń
    3. Hah też mieszkam w tym wspaniałym mieście i bardzo się zaskoczyłam gdy dowiedziałam, się że ty też tam mieszkasz.
      Jak coś mieszkam na Gumieńcach (lewobrzeże.
      Mar

      Usuń
    4. Ha ha :'D Gumieńce xd Jaki ja miałam ubaw z klasą gdy zobaczyłam taki tramwaj :') Bez obrazy :) ja emmm :/ Ja prawobrzeże :| xd

      Pozdrowionka C:

      Usuń
  12. Poczekamy. ^^ Mam nadzieję, że na blogu dalej będziesz pisać i, że będzie się on dalej rozwijał. Życzę Ci tego samego. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś musi być początek i koniec pisania na blogu. No ale trzeba się z tym pogodzić.
    Pozdrawiam Kate Swiftnes :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mel ;-; nie zostawiaj nas bez Ciebie świat blogów o SSO już nie będzie taki sam - taki fajny jaki bił z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz najlepszego bloga w Polsce o SSO i chcesz go zostawić ;-;

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na mojego bloga StarStablePaulinySweet.blogspot.com mam nadzieję, że Wam się spodoba i szkoda
    mel, że nie będziesz na razie pisać. Pozdrawiam~ Paulina Sweetdawn.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cho do Wro, policzymy troche procentow na sylwestra ( ͡° ͜ʖ ͡°) ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Mel, tak bardzo lubię czytać twojego bloga. Prawie codziennie zaglądam, czy czasem nie pojawiło się na nim coś nowego. Poza tym, jest tutaj baardzo dużo informacji, które zawsze mi pomagały w zadaniach. Miejsca połowów ryb, powstałych szczelin pandorycznych, kamieni runicznych... godziny Mistrzostw.. Co więcej, bardzo się starasz aby blog był jak najlepszy. Posty są ciekawe, a ty potrafisz je świetnie piasać. Tysiące graczy SSO czytają twojego bloga, szkoda by było, gdybyś to zakończyła.. Mel, jeśli nie masz czasu, pisz posty rzadziej. Nawet raz na tydzień. To lepsze, niż gdybyś miała całkiem odejść :( oczywiście rób co chcesz, ale to tylko moja opinia ;) życzę ci również wspaniałego Nowego Roku, by wróciła twoja motywacja do pisania bloga i żeby na nic nie brakowało ci czasu. Mi też czasem szkoła i obowiązki dają popalić, wiem jak to jest ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele blogów z takimi informacjami które nie są z jej bloga , a więc no...

      Usuń
    2. No tak, w sumie masz rację ;p Ale niektóre blogi nie zawierają żadnych tego typu przydatnych informacji. Na blogu Mel jest wszystko to co potrzebne a w dodatku jest bardzo ładna oprawa graficzna. Należy on moim zdaniem do najporządniejszych blogów o sso, widać, że posty są pisane z pasją, a nie po to aby stać się lubianym i popularnym.

      Usuń
  19. Mel to właśnie twój blog zainspirował mnie do stworzenia własnego. Proszę Cię nie odchodź od pisania bloga na stałe. Wielu ludzi podziwia Cię za stworzenie tego bloga. Nie rezygnuj z niego. Możesz na przykład rzadziej go pisać :). Tylko pamiętaj: NEVER GIVE UP! ♥♥♥
    Ściskam
    ~`Monika Flowerhome ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jednak zdecydujesz się odejść od pisania bloga uszanuję twoją decyzję i zrozumiem ją.

      Usuń
  20. Nie Mel nie odchodź!!! :(:(:(:/:/:/
    To ty zainspirowałaś do zrobienua własnego bloga.
    Twój blog jest najlepszy!

    A i szczęśliwego nowego roku :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołego Nowego Roku i dużo dobrych wrażeń! PS. Nie usuwaj bloga, mega mi pomaga ;3
    ~Cadence Sweetstreet

    OdpowiedzUsuń
  22. Melissa prosze nie przestawaj prowadzić bloga , czytam wszystkie posty , lubie cię i ten blog . Koocham SSO ale nie wiem jak poradze sobie w tej grze bez cie bie i twojego bloga :( pozdrawiam Kaja Sleepybridge

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przestawaj pisać bloga prosze ;^; masz tak duzo wyswietlen :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Piszesz świetnego bloga wiem że nie każdy z nas ma czas na przyjemności...nie jesteśmy maszynami. Masz prawo do odpoczynku. Po tylu komentarzach pod tym postem sama widzisz ,że masz do kogo wracać. Niektórzy z nas codziennie będą wpadać na twojego bloga by zobaczyć czy coś napisałaś. Zawsze będziesz miała u nas wsparcie i myślę ,że wiele osób się ze mną zgodzi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy ten blog :DD Mam pytanie w jakim klubie jest Mel ? I mam 2 pytanie ( ostatnie) czemu jak spytałam sout ghost club ( czy jakoś tak) to pisali o ty jesteś słaba i mnie nie chcieli?
    Karoline Darkberg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Mel nie ma klubu.
      2. Z tego co mi wiadomo, South Ghosts Club już nie istnieje, a jeśli rozmawiałaś z nimi, gdy jeszcze byli, to pewnie nie przyjęli cię ze względu na to, że w SGC nie było miejsc.

      Usuń
    2. Richard! SGC jeszcze istnieje! Wczoraj ich widziałam!

      Usuń
    3. Ale to oni ze mnie się tak jak by śmieli wiesz? I było mi drorzkę smutno .
      Karoline Darkberg

      Usuń
    4. Z tego co mi wiadomo to w SGC są (o ile jeszcze jest) trochę jakby snoby to nie masz się co dziwić.

      Usuń
    5. 1. SGC istnieje.
      2. "Z tego co mi wiadomo to w SGC są (o ile jeszcze jest) trochę jakby snoby to nie masz się co dziwić." - byłaś w ogóle w clubie? Znasz kogokolwiek z tego clubu? Znasz obecną sytuacje clubu? Snoby? Też mi dobre. x'D Kocham osoby, które wypowiadają się na dany temat, tak na prawdę nie będąc obeznane w sytuacji.
      3. Karoline Darkberg - widocznie trafiłaś na osobę, która albo nie miała w danej chwili humoru lub która po prostu nie umie normalnie odpowiedzieć na pytanie ;p ~Ali

      Usuń
    6. Znam taką osobę nie pamiętam jak się nazywa, ale ona mnie na mnie nie lubi i mnie nikt nie przyjmie tam na 100% bo mnie uważają za słabą chodź mam 16 lv i 3 konie. I Dario nie bądź taka mądra bo ich tylko tak bronisz. Jak byś była mną to na 90% byś tak na pisała. Karoline Darkberg

      Usuń
    7. Karin do SGC przyjmuje tylko znajome osoby. Bronie club w którym byłam. Mam do tego prawo. Nie znasz mnie, wiec nie masz pojęcia jak bym się zachowała na Twoim miejscu. ;)

      Poza tym skąd Mel ma wiedzieć, dlaczego Ciebie tak potraktowali xD

      Usuń
    8. Zgodzę się z Darią :v
      Karin przyjmuje tylko znajome osoby. Na Facebooku dodawała post, gdzie właśnie o tym pisała xd

      Usuń
  27. Tylko nie usuwaj bloga bo pomaga wielu osobom w tym mi <3
    p.s Mam pytanie czy ktoś zebrał spektakularny szkielet dinozaura bo ja ani jednej części nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spektakularny szkielet można znaleźć w dolinie zamarzniętej mgły, dodam też że ten szkielet długo się zbiera :x

      Usuń
    2. Dzięki <3

      Usuń
  28. Cześć Mel! ❤
    Prosze Cie nie odchodz na zawsze! Może i nie czytam tego bloga tak jak kiedyś (bo juz nie gram xd) ale pamiętaj ze masz ludzi którzy czytają tego bloga i naprawdę było by im przykro. Ale jeśli przestaniesz prowadzić tego bloga to mam nadzieje ze twoi wspaniali czytelnicy to zrozumieją ^^
    A i jakbys mogła to usuń mojego bloga z polecanych albo po prostu zmien link na blog o wszystkim sinic syn.blogspot.com
    Pozdrawiam, Menda (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupia autokorekta xd
      * blogowszystkim-iniczym.blogspot.com

      Usuń
    2. W trzech zdaniach pod rząd napisałaś " tego bloga " xd . 3- xd

      Usuń
    3. Cicho


      *a no rzeczywiście*

      Usuń
  29. Powiem ci coś szczerego:Od małego lubiłam konie.Pewnego dnia koleżanka powiedziała mi o tej cudownej grze sso.Byłam przed tym fanką ,,Msp".Potem przestałam na to wchodzić.Gram od roku.W między czasie założyłam kilka blogów i mam jeden aktualny.Dzięki tobie.Przed założeniem mojego aktualnego bloga posty na tamtym blogu były po prostu głupie.Wtedy magicznie zjawił się twój blog, wszystko się zmieniło i nabrałam sił na tworzenie konkretnych postów.Jeżeli odejdziesz, boję się, że utracę nie tylko przyjemność z czytania twojego bloga, ale i mojego własnego.Nie zmuszam cię do niczego, ale jeżeli po prostu odejdziesz z tego bloga to go nie usuwaj-czasem potrzebuję poczytać go i nabrać sił na pisanie postów na moim,przerabianie na niego zdjęć itd. Więc bardzo cię o to proszę....Bo inaczej mogę utracić naprawdę nie tylko twój blog, bo mój też ;c Nie musisz tego robić bo jestem jedną z tysięcy osób, które też od ciebie coś chcą c; Pozdrawiam,Linn Bunnylake

    OdpowiedzUsuń
  30. Mel,Bardzo lubię twojego bloga.Przykro było by gdybyś przestała go pisać ponieważ zaczęłam grać w sso dzięki tobie ,ale szanuje twoją decyzję.
    ,,Coś co się zaczęło,musi się kiedyś skończyć''

    A tak wgl pozdrawiam i wesołego Sylwestra i nowego roku! ♥♥♥
    ~Cadense xD~

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem przychodzi czas, gdy człowiek nie ma czasu lub chęci. Już nie raz robiłaś sobie przerwę od bloga i sso. To nic nadzwyczajnego. Po prostu każdy z nas potrzebuje czasem odpocząć od tego wszystkiego. Trochę śmieszą mnie komentarze typu "BŁAAAGAM MEL NIE ODCHODĆ :(((((". Serio? Ona ma swoje życie, nie spędza godzinami przed komputerem i graniem w sso. W końcu i tak nadejdzie taki dzień, kiedy Mel na dobre się z nami pożegna. Przecież nie będzie grała w sso wieczność. W końcu osiągnie pewien wiek i tyle. Skończy się granie w gierki. xD Wiem, może zbyt bardzo idę w przyszłość ale tak będzie. Szanuje to co Mel robi i osiągnęła. Jak dla mnie prowadzi najlepszy blog o tej grze.

    Jest przerwa świąteczna, czas, który spędza sie z rodziną...Cóż, później przyjdą ferie, więc wtedy tez będzie sporo wolnego, ale niektórzy mają wtedy wyjazdy najróżniejszego typu.

    Ok ok, super, fajnie, że piszecie Mel co dzięki niej zrobiliście, jaka to ona jest. Ale to raczej nie pomoże w tym, że Mel tu zostanie. Nie jest do tego bloga przykuta łańcuchami, że musi nad nim tkwić. Po prostu dajmy jej czas na przemyślenie i ewentualną przerwę. Uszanujmy to, co robi i co chce zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, te tak sądzę.

      Usuń
    2. no masz racje, ja jade do Anglii do siostry (plz bez hejtów i że się przechwalam :/)

      Usuń
  32. Melissa Papavalley30 grudnia 2015 22:23

    Popieram

    OdpowiedzUsuń
  33. Melissa Papavalley30 grudnia 2015 22:26

    Hejka pytanie może ni do tenatu ale którego konia kupić :
    Fiorda, Półnconego szweda czy kuca islandzkiego?

    OdpowiedzUsuń
  34. Niech spierdala i nigdy nie wraca!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo odważnie.Nigdy nie widziałam agresywnego przedszkolaka i podobnym stopniu złośliwości.

      Usuń
    2. Ależ ty jesteś odważny/a z tego anonima. A ja ci powiem nawzajem <3

      Usuń
    3. Wyżywa się na Mel bo nie ma star rider , ma 1 level i startowca -_-

      Usuń
    4. Czy level, sr i konie to przepustka aby być fajnym!!!!????? A ty anonim, sam dajesz anima a nie lepszy jesteś!!!

      Usuń
    5. Szkoda, że blog jest tak popularny. Cieszyłabym się, gdyby Mel usunęła ten komentarz, ale jest ich 90 parę...

      Usuń
  35. Szkoda że musisz odejść. Fajnie było czytać czasem twego bloga.

    Tymczasem zapraszam (nowy blog, ale mam już co do niego plany)

    http://sso-maggie-wolfhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mel od zawsze czytam twojego bloga i jak odejdziesz to się chyba na serio rozpłacze bo jak pomyślę ile pracy włożyłaś w to żeby nas tym blogiem uszczęśliwiać i nagle to wszystko usunąć i przestać to robić to jest serio smutne :c Wchodzę na twojego bloga codziennie i gdyby go nie było to skąd się dowiedzieć ciekawych rzeczy o SSO?Gdzie znaleźć takie fajne obrazki które dodajesz w funny friday? Gdzie się doczytać tylu fajnych rzeczy? Moim zdaniem tylko tutaj

    Pozdrawiam <3
    Rosalie Appledawn z serwera Honey Valley

    PS:Niedługo zakładam własny kanał na yt i bloga mam nadzieję że jak go stworzę to zerkniesz i powiesz czy ci się podoba^-^

    OdpowiedzUsuń
  37. Ehh, ludzie... Czy wy serio macie mózgi!? Jeśli tak, to wielkości orzeszka! Melissa pisze, że robi przerwę, a wy beczycie, że odchodzi -,- Nie umiecie czytać? Już sam tytuł (który jest napisany DUUUUŻYMI literami) mówi: "przerwa"!!!! Błagam was, ogar. -,- Po co tracić czas i nerwy na pisanie jakichś "wykładów" dla Melissy, o tym jak kochacie jej bloga i że ją tak straasznie prosicie, żeby nie odchodziła, skoro można użyć mózgu i nawet jeśli masz dyslekcję to przecież nie znaczy, że jesteś analfabetą! A to, że pomyśli nad przyszłością bloga znaczy, że pomyśli o tym, jak go udoskonalić i o czym dalej pisać. Więc nie histeryzujcie więcej i czytajcie ze zrozumieniem. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, właściwie różnie można było to odebrać. Mel chciała poinformować o obecnej przerwie od bloga z powodu świąt itp, stąd prawdopodobnie tytuł. Napisała jednak"Brakuje mi na to wszystko czasu jak i chęci. Jak o tym myślę to czuję strach i obawę przed tak dużą zmianą, bo blog jest ze mną od tak długiego czasu..."myślę, że to może oznaczać zarówno dłuższą przerwę, jak i koniec blogowania, ale szkoda czasu na jakieś wielkie rozkminy i śledztwa :D Co do komentarzy- myślę, że być może będą stanowiły dla niej jakąś motywację, której może potrzebowała. Może niektórzy faktycznie zbyt dosłownie to odebrali- a przecież Mel nie ogłaszała żadnego "zamknięcia bloga". Ten komentarz to tylko moje zdanie. Mam nadzieje, że się nie obrazisz że cię krytykuję czy coś.. pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Niech już nie wraca. Przynajmniej inne blogi będą miały większą szanse na wybicie się, a nie tak jak w moim przypadku ktoś pisał, że "masz chu**owego bloga. MELISSA LEPSZA!" tak więc...

      Usuń
    3. Inne blogi nie maja szans na wybicie, bo zaden(no moze 1) do piet nie dosiega Mel wiec i tak nie masz na co liczyć xD

      Usuń
    4. Cóż, wypowiem się.

      Ja też mam swojego bloga, którego założyłam w sylwestra. Naprawdę staram się, by był czytany ale żeby też nie przesadzić. Gdybym powiedziała, że jest mi przykro że Mel robi przerwę,kłamałabym. Dlaczego? Bo tak jak rzekł anonim 2 inne blogi w tym mój będą mogły się wybić wyżej, mieć więcej czytelników. Ja osobiście nie styknęłam się z hejtem na moim blogu, nawet mam jednego czytelnika, jednak rozumiem złość innych, że ich blogów mało osób czyta. Pragnę jednak dodać, że Mel jak i inni "sławni" zapracowali sobie sami na tą popularność,ja ją zyskuję pomału wstawiając link do bloga na howrse, więc żeby (tu zwracam się do tych, którzy mają blogi, których nikt nie czyta)zyskać tą popularność jaka ma Mel to ZAPRACUJCIE na nią, a nie wylewajcie żale. A do tych co płaczą że Melissa odchodzi to ONA JESZCZE NIE ODCHODZI! Tylko napisała że zrobi sobie przerwę, choć być może zamknąć, ale jak nic nie jest wiadome to nie mówcie bo tylko spamujecie (1 ileś komów XD) To tyle, zapraszam na bloga: sso-maggie-wolfhand.blogspot.com

      Usuń
    5. Zgadzam się. Uważam że każdy może osiągnąć sukces w blogowaniu. Wystarczy nie zwracać uwagi na hejtujące komentarze, starać się a przede wszystkim się nie poddawać. Wiadomo że Mel ma już bloga od dłuższego czasu, a przecież na począku nie była aż tak popularna jak teraz. Pisz posty dalej i ulepszaj pod każdym względem swojego bloga, a możliwe, że stopniowo będzie zyskiwał coraz większą popularność. ( piszę drugi raz ten sam komentarz, ale przez przypadek mi sie zrobił nowy zamiast odpowiedzi xD)

      Usuń
  38. A ja uważam że każdy może osiągnąć sukces w blogowaniu. Wystarczy nie zwracać uwagi na hejtujące komentarze, starać się a przede wszystkim się nie poddawać. Wiadomo że Mel ma już bloga od dłuższego czasu, a przecież na począku nie była aż tak popularna jak teraz. Więc po prostu miej gdzieś takie komentarze. Pisz posty dalej i ulepszaj pod każdym względem swojego bloga, a możliwe, że stopniowo będzie zyskiwał coraz większą popularność. (To do anonima który prowadzi bloga ) także radzę ci takie komentarze po prostu usuwać i nie zwracać na nie uwagi;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Mel to twoja decyzja i ja ją uszanuję masz ogromny talent i warto się rozwijać .
    PS: Też wolę slwestra z rodziną niż na sso.
    Pozdro
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  40. Mel nie napisała że odchodzi tylko ze robi przerwe a tu laaawina komentarzy typu : "Mel nie odchodz, tak bardzo cie kochamy" itp. Takie komentarze możecie pisać pod postem w ktorym napisała ze odchodzi (jezeli w ogole taki bedzie).

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla czytelników ale i dla siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  42. Mel , myślę , że ta decyzja należy DO CIEBIE i żadne "Ej Meeeel nie odchooooodź pliiiiiiiiiiiiiiiiiiis ! <3 " nic nie zmienią.Myslę , że Melissa postąpi i tak jak ma w zamiarze ( NIE JEST TO HEJT W STRONĘ MEL )Chodzi o to , że bez sensu są takie komentarze żeby została , bo jak będzie 910278197380371 takich komentarzy , a ona będzie czuła się zmęczona tym co robi i znudzi jej się blogowanie to tak czy tak odejdzie.I głupie komy "mel nie odchodź" Niczego tu nie zmienią , bo ona postąpi jak chce i jak będzie miała dość , (nie nas czy czytelników ) tylko już uzna że to dziecinne ,albo po prostu z tego zrzeygnuje to głupie komy wiadomo jakie :D Nie pomogą :D

    Zapraszam na bloga mojego i Liv Zebraforce ( Jak ci się spodobal , zostań obserwatorem :3 ) Tak wiem promuje się Pierdu ,pierdu :DDD Jak chcesz to wbij :^ razemprzezswiatsso.blogspot.com

    Pozdrawiam i mam nadzieję Mel , że postąpisz tak jak serce ci rozkaże ( Joł jaka ja jestem mądra :3

    OdpowiedzUsuń
  43. To fajna przerwa, 5 lat. Raczej porzucenie uwu

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach