Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

14 grudnia 2015

Wymagania do nowych zadań

calendar_month 14 grudnia 2015
Hejka!

Już za tydzień czekają nas zadania z fabułą gry. Mam szczerą nadzieję, że w końcu zobaczymy w SSO Anne! Aby umożliwić jak największej ilości osób przygotowanie się do tych questów, zespół już dzisiaj udostępnił listę z wymaganiami:


23 komentarze:

  1. Omg ja nie mam tylko to z wdową z wymagań :O Nie bd miała tych zad :'c A ty masz wszystko Mel?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co znaczy, że "wszystkie"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, że reputacja musi być na poziomie "podziwiana" ;D
      ~Marg

      Usuń
  3. Widziałam już wcześniej na IG, od razu się rzuciłam do zamykania szczelin :P szkoda że nie da się zamknąć więcej na raz ;D bo tylko to mi zostało. Również czekam na Anne ;3;

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiedziałam, że będzie trzeba uzbierać reputacje kręgu błyskawicy :"(
    Nie będę miała zadań :"(
    Pozdrawiam Kate Swiftnest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale później jak będziesz podziwiana (np.za miesiąc) to będziesz miała te zadania ^^ Tak jak ja :)

      Usuń
  5. Teraz tylko czekac :v Jakos nie przepadam za glownymi misjami, nie mam czasu ich robic.. Ale jakos dam rade.

    OdpowiedzUsuń
  6. :( Muszę się zabrać za krąg błyskawicy xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki peszek, że ja włąśnie nie lubię zamykać szczelin ani kręgu błyskawicy ale zabiorę się za to :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lel, serio maks repy?
    Dzieki, pozdrawiam.
    #18LvlKtóryZadańNieBędzieMiał

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to krąg błyskawicy? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. No to świetne :D Spełniam wymagania ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas w końcu przełamać lenistwo, i zabrać się za Pandorie i reputacje. Masakra, nie wyrobię się do następnej środy ;/ Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam farta. :D Wyliczyłam, że właśnie w środę skończę zamykać te głupie szczeliny. :)
    Corinne Whalestar

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że gdy w grze pojawi się Anna (choć nie wiadomo) to gra przestanie być już taka tajemnicza. No bo odkąd zaczełam grać to ciągle było to pytanie: "A co z Anną?". A teraz ten problem zniknie... Cały czas mnie to dręczy. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co z naszym kochanym justinkiem bieberkiem?

      Usuń
  14. Ja już od 3-ech miesięcy mam szczeliny, a jeszcze ich nie pozamykałam. :') Jestem dopiero "Lubiana" w Kręgu Błyskawicy, ale myślę, że tydzień, dwa po tej aktualizacji ją wbiję. :) Heh, miłego wbijania repki. :p
    Pozdrawiam. ;) /Lara Highvalley

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie! Ja jestem dopiero Towarzyska w Kręgu Słońca!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy te poszczegolne frakcje ciagle istnieja? bo nie moge ich odblokowac

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach