piątek, 11 grudnia 2015

Zwiastun- prowadzenie koni

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O tak! Tyle na to czekaliśmy i to jest już tak blisko

      Usuń
  2. Ehh spodziewałam się kantarów i uwiązów no ale cóż może jeszcze będą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak już zrobili wszystkie animacje postaci i konia podczas takiego prowadzenia to pewnie niedługo pomyślą o kantarach i uwiązach :)

      Usuń
  3. ale super *-*

    Felicja Mousefall~Redbull

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie!!! :D
    Daphne Birchblanket

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać!!!^^ Mam nadzieję, że nie będzie ograniczeń do jakiegoś lvl bo wtedy będzie głupio ;/. Myślicie, że będą nowe maści islandów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ograniczanie do jakiegoś lvl byłoby bez sensu! Może zrobią tak jak ze skakaniem- tylko SR. Zobaczymy już niedługo :)
      Z tego co słyszałam to powinny być ;D

      Usuń
  6. Szczerze? Najbardziej podoba mi się chód postaci xD
    Ahahah. Uwiązy - znów stracę swoje oszczędności SC :"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie będzie uwiązów, będziemy prowadzić konie za wodze :)

      Usuń
  7. Ja nie mogę się doczekać ^^ a ty Mel? :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia