sobota, 23 stycznia 2016

Kod na owijki




1. Zaloguj się na swoje konto Star Stable
2. Wejdź na stronę swojego konta i kliknij na zakładkę kodu promocyjnego
3. W okienku wpisz GJJ3PX i potwierdź

Kody na resztę zestawu znajdziesz tutaj. Niestety nie wiem czy one jeszcze działają :(
Czytaj więcej >

czwartek, 21 stycznia 2016

Tydzień włosomaniactwa

Hejka!

W zeszłym tygodniu w aktualizacjach pojawił się w centrum handlowym fryzjer dla Star Riderów. Można było w nim kupić parę wybranych przez SSO fryzur za jedyne 50 szylingów Jorvik lub 2 SC
Gdy tylko przeczytałam o tym informację w aktualnościach od razu się ucieszyłam, ale gdy jednak zobaczyłam co dali nam do wyboru poczułam mały zawód. Informacja w aktualnościach była sformułowana tak, że można to było zrozumieć, że u tego fryzjera będą wszystkie fryzury z Jorvik. Na szczęście było kilka, których chciałam kiedyś wypróbować, ale jakoś nie chciało mi się marnować SC, więc osobiście postanowiłam wykorzystać promocję. Pewnie miałabym więcej kolorów na głowie i przeszła tyle zabiegów, że prawdziwe włosy by już odpadły, ale niestety z braku czasu za bardzo nawet nie mogłam grać. Aczkolwiek te, które chciałam zobaczyć na swojej postaci to zobaczyłam i jestem zadowolona :)
Czy również skorzystałyście z tego fryzjera?






Czytaj więcej >

sobota, 16 stycznia 2016

Funny Friday 18

Jest to pierwsze FF w roku 2016! Miałam wstawić ten post wcześniej, ale coś mi wyskoczyło no iiiiii siedzę tu w środku nocy i piszę post dopiero teraz xD
Oczywiście dziękuję za każdy mem, który do mnie wysłaliście, jestem bardzo wdzięczna! Jeśli ktoś chciałby coś podesłać to oczywiście na e-mail: mel-sea@wp.pl :D

Na początku coś ode mnie ^^



Amelia Dawnbard

Anita Archmountain

Annie Swiftroad


Ariana Eagleson


Claudine Darkbard

Emma Swordgren


Esther Graybridge

Kaja Brichgarden


Katarina Sweethill


Nancy Misthurricane

Sandra Longhill




Miłego weekendu! :D
Czytaj więcej >

Ostatnie prezenty

Hejka! :D

Święta w Jorvik dobiegają już końca, chociaż jeszcze w tym tygodniu czekają nas ostatnie prezenty! Na samym początku trzeba pojechać do pani Holdsworth w Moorland, która oczywiście wprowadzi nas w temat. Następnie musimy odwiedzić 7 osób, które będą miały dla nas zadanie, czyli znalezienie prezentu w danym obszarze!
Na szczęście tym razem SSO wstawili listę miejsc w aktualnościach, więc nie ma problemów ze znalezieniem wszystkich questów

Jodłowy Gaj

Aby mieć możliwość odebrania tego prezentu trzeba mieć zrobione zadanie z zaniesieniem zdjęcia Pana Sandmana do Elizabeth
Quest znajduje się u Profesora Jury, czyli tego od szkieletów w DUD
Prezent: czapka

Dolina Ukrytych Dinozaurów

Tutaj trzeba mieć zrobione zadanie ze sprawdzaniem poczty z Nic'em Stoneground
Quest znajduje się u Profesor Einstein, a prezent znajdziecie koło szkieletu dinozaura
Prezent: czapka


Nowa Grań

Wymaganiem w tym przypadku jest zadanie, w którym dajemy chleb bezglutenowy Ricky'emu
Quest znajdziecie u Jaime Olivetree, czyli zaraz obok kawiarni
Prezent: ciasto tygrysie

Jarlaheim

Wymagane wykonane zadanie to dostarczenie Pannie Drake kawy
Quest znajduje się u Catherine w kawiarni Stajniabucks
Prezent: herbata z mlekiem

Księżycowy Sierp

Wymagane zadanie: wsypanie piasku do zbiorników z paliwem G.E.D
Zadanie daje nam Pamela Moonriver
Prezent: bela siana

Wioska Zachodni Przylądek

Wymaganie jest takie, że musimy mieć wykonane zadanie, w którym powiedziałyśmy Burmistrzowi Klausowi jak dostałyśmy klucze do miasta. Właśnie u Klausa znajduje się quest z prezentem
Prezent: 2 jabłka

Farma Marleya

Wymaganie: musimy porozmawiać z Carneyem w Winnicy
Quest znajduje się oczywiście u Marleya
Prezent: czaprak

Czytaj więcej >

środa, 13 stycznia 2016

Trening czyni mistrza

Hejka

Jako iż znalazłam czas na komputer, a gra jest zamknięta postanowiłam w końcu przerwać milczenie i zająć się postem! Pewnie jak skończę go pisać to już będzie dostęp, ale no nic XD
Jestem w trakcie kolejnych testów próbnych... czemu oni wszyscy tak męczą i stresują tymi testami końcowymi?!

W nowym roku postanowiłam sobie, że wytrenuję wszystkie moje konie. Będzie to trudne, bo nie zawsze mam na to czas, ale jestem pewna, że dam radę :D Do tego dołączyłam również budowanie reputacji, która mi pozostała i powiem szczerze, że idzie mi nieźle. Zadecydowałam, że właśnie o tym dziś napiszę. W ankiecie z boku bloga zauważyłam, że większość z Was lubi 'pracować' nad swoim kontem. Ja osobiście też, ale niestety z czystego lenistwa bardzo trudno jest mi się do tego zmotywować, więc może będzie to bardziej taki post motywujący? xD Spróbuję ujawnić czym się zachęcam, aby w końcu wziąć się za to wszystko! Od razu uprzedzam, że piszę to raczej dla osób, którym zależy by mieć wytrenowane konie i podziwianą w reputacji, ale nie mogą się za to zabrać!



1. Najgorzej jest zacząć. Zawsze początki są najtrudniejsze. Zauważyłam, że z prawie wszystkim tak jest i niestety tutaj trzeba znaleźć w sobie wolną wolę. Potem powinno się to zrobić przyzwyczajeniem!

2. Pamiętaj, aby nie zamęczać się bez przerwy jak nie masz ochoty, rób sobie dzień lub dwa przerwy, ale potem jednak powróć do treningów i reputacji. Pamiętaj, że zacząć jest bardzo trudno i szkoda byłoby zaprzepaścić to ile pracy włożyłaś

3. Jeśli brak Ci czasu próbuj wszystkiego, by go zaoszczędzić. Stosuj różne skróty w wyścigach albo po prostu zrób te, które dają dla konia największą ilość punktów doświadczenia. Jeśli musisz zrobić zadania na reputację typu łowienie w GHV, kamienie runiczne czy szczeliny pandoryczne nie szukaj ich tylko korzystaj z list, które znajdują się na wielu blogach
Staraj się jakoś też łączyć te wszystkie reputacje, może w dwóch zadaniach trzeba pojechać w to samo miejsce?
Ja teraz pracuję nad repką w Nowej Grani i wymyśliłam sobie taki 'skrót', że podczas biegów z tym całym Ricky'm to przy okazji zbaczam z kursu i roznoszę również gazety dzięki czemu mam zrobione dwa zadania na raz. Natomiast, gdy biorę śmieci na grzbiet konia to zsiadam i wsiadam. Dzięki temu nie ma ograniczenia do galopu i normalnie można cwałować :D Szukajcie innych takich sposobów by sobie przyspieszyć i umilić to wszystko

4. Motywuj siebie sama...

-Pamiętaj, że za miesiąc lub dwa będziesz żałowała, że właśnie dzisiaj nie zaczęłaś
-Wyobrażaj sobie, że wszystkie Twoje konie są wytrenowane, a reputacja skończona!
-Dzięki treningowi można zarobić trochę szylingów Jorvik. Może na koniec wytrenowania konia kup sobie za nie jakąś nagrodę, dzięki czemu zaoszczędzisz SC? :D


5. ...lub poszukaj czyjejś pomocy!
Możesz potraktować to jako wyzwanie i z koleżanką umówcie się na mini wyścig. Która ostatnia zrobi reputację czy wytrenuje któregoś z koni będzie miała od osoby wygranej wyzwanie! Oczywiście można robić to w większej grupie przyjaciółek

6. Na koniec tak napiszę, że zawsze lubię pić herbatkę i słuchać muzyki podczas trenowania konia i budowania reputacji. O wiele bardziej umila mi to czas!

Jestem pewna, że jak tylko się postarasz to na pewno dasz radę! Bo....


JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!

Eh, czuję się jak Ewa Chodakowska motywująca do ćwiczeń XD

Życzę powodzenia osobom, które spróbują się podjąć treningu i reputacji!
Ściskam
Czytaj więcej >

wtorek, 5 stycznia 2016

Za kulisami... wszystkiego!

Hejka!

Pierwsze co to witam Was w nowym roku. Mam nadzieję, że będzie on szczęśliwy dla Was jak i dla mnie :) Jak tam Wasze postanowienia noworoczne? Ja mam kilka i jak na razie dobrze mi idzie z realizacją :D

Pierwszy post po mojej przerwie będzie taki bardziej organizacyjny

W poprzednim poście otrzymałam wiele miłych komentarzy i próśb o zostanie. Bardzo trudno jest mi podjąć decyzję o pozostawieniu bloga zważywszy na to, że tak bardzo lubię go pisać i jest on ze mną od tak długiego czasu
Jest strach przed dużą zmianą jak i pamięć, gdy próbowałam rezygnować i cholernie tego żałowałam
Z drugiej strony rozsądek mówi, abym to zostawiła i poszła dalej
W tym roku czeka mnie test, od którego zależy dużo. Muszę się do niego przygotować i to on powinien być moim priorytetem teraz. Ponadto wiele sytuacji tutaj na blogu jak i w grze trudno było wytrzymać psychicznie. Niby fajnie jest jak aż tyle graczy docenia to co robisz i spędza czas na czytaniu tego wszystkiego, ale nie jest to w pełni takie piękne. Spotykałam się, że ludzie oceniali mnie źle, nawet wtedy, gdy ani trochę nie znali mej osoby. Wiele razy też wypominano mi różne rzeczy, zaczynając od tego, że ludzie interesują się moim blogiem (bo mam na to taki wpływ, że huhu :P), a kończąc na tym, że grałam sobie w nocy czy kupowałam konie
Jak to mega głupio brzmi XD
Trzeba mieć do tego wszystkiego twardy tyłek, że tak powiem
Rozpoznawalność jest również dość męcząca, nie jest do końca fajnie, gdy traktują Cię jak nie wiadomo kogo. Super jest jak ktoś przyjdzie pogadać, bo dana osoba pisząca sobie bloga wydaje się miła, zrobić sobie zdjęcie na pamiątkę, okok. Ale nie traktuj takiej osoby jak bóstwo
Pamiętajcie, że ta cała sława w SSO nie powinna jednak istnieć, bo nikt nie staje się lepszy prowadząc znany kanał na youtube czy bloga. Niestety coraz więcej ludzi pragnie być rozpoznawalnym i ja się czuję jakby niektóre kanały czy blogi były prowadzone tylko i wyłącznie by się wybić.
W grze online o koniach.

Mimo wszystko postanowiłam, że na razie zostanę, aczkolwiek wprowadzę tutaj małe zmiany

-na pewno zacznę, że posty powinny być tutaj rzadziej. Muszę zająć się innymi rzeczami przy czym nie chcę całkowicie rezygnować z bloga, więc ograniczenie postów to chyba jedyne wyjście. Na pewno wygodniej pisze mi się bez presji i lepiej mi się myśli nad nowymi tematami. Będę po prostu pisała mając na to ochotę i pomysł. Z różnych serii, np. FF nie rezygnuję
 Dzięki temu znajdę również więcej czasu na zakładki w encyklopedii itp.

-będę teraz moderowała wszystkie komentarze co znaczy, że zanim to co napiszesz pojawi się na blogu, musi być przeze mnie zatwierdzone. Nie będę dodawała komciów łamiących regulamin, hejtów i obrażania. Chcę, aby mój blog był miejscem pozytywnym i miłym, bo moim zdaniem w SSO jest już wystarczająco dużo chamstwa. Oczywiście krytyka będzie traktowana jak normalny komentarz i będzie zatwierdzana :) Będę się starała zaglądać tutaj jak najczęściej, aby dość szybko wszystko pojawiało się na blogu. W tej funkcji teraz zauważam więcej pozytywnych rzeczy niż wad, więc jednak się na nią zdecydowałam. Będę miała nad tym wszystkim większą kontrolę, a Wy pewność, że wszystko czytam

-na razie usuwam zakładkę, w której miałam dodawać wszystkie konie do kupienia w SSO. Nie mam siły, ochoty, czasu i motywacji, by to robić. Serio, jak myślałam nad tym, że muszę się w końcu zająć tą zakładką to miałam załamkę xD

-jeśli chodzi o SSO to na moją listę znajomych przyjmuję tylko osoby mi bliskie i które polubię. Wiele razy, gdy odmawiałam dodania to ktoś mnie pytał 'Zaprzyjaźnimy się i mnie dodasz???'. Szczerze? Wtedy mi się odechciewa. Uwierzcie, że jeśli fajnie i miło mi się z kimś rozmawia i poznam tą osobę to dodaję bez pytania :) Jeśli chodzi o klub to nadal pozostaję przy swoim i nie chcę nigdzie dołączać.

Chciałam jeszcze wspomnieć o rajdach. Przykro mi, ale na razie nie mam możliwości żadnego organizować. Jak ta sytuacja się zmieni to dam znać :)

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

Czytaj więcej >

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia