sobota, 16 stycznia 2016

Funny Friday 18

Jest to pierwsze FF w roku 2016! Miałam wstawić ten post wcześniej, ale coś mi wyskoczyło no iiiiii siedzę tu w środku nocy i piszę post dopiero teraz xD
Oczywiście dziękuję za każdy mem, który do mnie wysłaliście, jestem bardzo wdzięczna! Jeśli ktoś chciałby coś podesłać to oczywiście na e-mail: mel-sea@wp.pl :D

Na początku coś ode mnie ^^



Amelia Dawnbard

Anita Archmountain

Annie Swiftroad


Ariana Eagleson


Claudine Darkbard

Emma Swordgren


Esther Graybridge

Kaja Brichgarden


Katarina Sweethill


Nancy Misthurricane

Sandra Longhill




Miłego weekendu! :D

33 komentarze:

  1. Pierwszy kom!
    Jej jest mój mem. Coraz lepiej mi wychodzą. Mel w jakim programie robisz zdjęcia itp. ?
    Katarina Sweethill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię zdjęcia frapsem, edytuję w gimpie, a kadruję i dodaję różne filtry, efekty czy napisy w photoscape oraz pixlr :)

      Usuń
    2. Ja się tak czułam dwa razy w Twoim pierwszym memie xD

      Usuń
  2. Ten pierwszy do mnie pasuje xddd W ogóle nie znam mojego realnego miasta, a na SSO każdy zakątek XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym pierwszym to trafiłaś Mel idealnie :D W moim mieście mogę się zgubić i już się nie odnajdę, nawet z mapą, a w Jorvik znam całe XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jesteście spostrzegawcze :D super blog! nie rezygnuj z prowadzania! znalazłam tu mnóstwo podpowiedzi i wskazówek :) wszystko ładnie i przejrzyście prowadzone

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko mnie wywala z gry jak kupuję fryzurę za 50 szylingów? ;-;

    /Blanka Appleyard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, kupuje i mnie wywala xd
      Ale chociaż kasy nie zabiera xD

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaja troszku zgapiła mema ode mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Mel! Czy mogłabyś mi podać kod CSS , na zaokrąglone rogi zdjęć na blogspot?
    Jeżeli nie da się w komentarzu podać kodu CSS (Gdzieś tak słyszałam) , byłabym wdzięczna , gdybyś napisała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Mel! Twój blog jest extra ale czy ktoś by mógł zajrzeć na mój blog dopiero zaczynam adres to :http://starstable-ash.blogspot.com/ . Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko niech stara Mel wróci ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola hola, mam dopiero 16 lat nigdy nie byłam stara :D

      Usuń
    2. Chodzi pewnie o ciebie z 2013 roku xD

      Usuń
  11. Hej Mel! zajrzała byś może na mojego bloga? Proszę!!!! Twój blog jest odjazdowy! Może byś mi coś doradziła co tam dodać?

    Link do niego: wikissogramy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pigwa! Mel! wy się potopiłyście?! Pigwa to mój konik ze szkółki!!!

    (w przed ostatnim Memie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesteśmy uwięzione w pudełku na herbatę :(

      Usuń
    2. Melissa słuchaj wszystkiego najlesznego w urodziny w grze sso 18 stycznia ;)))
      pozdriawiam Vendela Bravenose

      Usuń
    3. Spóźnione dziękuję, haha xD <3

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia