wtorek, 5 stycznia 2016

Za kulisami... wszystkiego!

Hejka!

Pierwsze co to witam Was w nowym roku. Mam nadzieję, że będzie on szczęśliwy dla Was jak i dla mnie :) Jak tam Wasze postanowienia noworoczne? Ja mam kilka i jak na razie dobrze mi idzie z realizacją :D

Pierwszy post po mojej przerwie będzie taki bardziej organizacyjny

W poprzednim poście otrzymałam wiele miłych komentarzy i próśb o zostanie. Bardzo trudno jest mi podjąć decyzję o pozostawieniu bloga zważywszy na to, że tak bardzo lubię go pisać i jest on ze mną od tak długiego czasu
Jest strach przed dużą zmianą jak i pamięć, gdy próbowałam rezygnować i cholernie tego żałowałam
Z drugiej strony rozsądek mówi, abym to zostawiła i poszła dalej
W tym roku czeka mnie test, od którego zależy dużo. Muszę się do niego przygotować i to on powinien być moim priorytetem teraz. Ponadto wiele sytuacji tutaj na blogu jak i w grze trudno było wytrzymać psychicznie. Niby fajnie jest jak aż tyle graczy docenia to co robisz i spędza czas na czytaniu tego wszystkiego, ale nie jest to w pełni takie piękne. Spotykałam się, że ludzie oceniali mnie źle, nawet wtedy, gdy ani trochę nie znali mej osoby. Wiele razy też wypominano mi różne rzeczy, zaczynając od tego, że ludzie interesują się moim blogiem (bo mam na to taki wpływ, że huhu :P), a kończąc na tym, że grałam sobie w nocy czy kupowałam konie
Jak to mega głupio brzmi XD
Trzeba mieć do tego wszystkiego twardy tyłek, że tak powiem
Rozpoznawalność jest również dość męcząca, nie jest do końca fajnie, gdy traktują Cię jak nie wiadomo kogo. Super jest jak ktoś przyjdzie pogadać, bo dana osoba pisząca sobie bloga wydaje się miła, zrobić sobie zdjęcie na pamiątkę, okok. Ale nie traktuj takiej osoby jak bóstwo
Pamiętajcie, że ta cała sława w SSO nie powinna jednak istnieć, bo nikt nie staje się lepszy prowadząc znany kanał na youtube czy bloga. Niestety coraz więcej ludzi pragnie być rozpoznawalnym i ja się czuję jakby niektóre kanały czy blogi były prowadzone tylko i wyłącznie by się wybić.
W grze online o koniach.

Mimo wszystko postanowiłam, że na razie zostanę, aczkolwiek wprowadzę tutaj małe zmiany

-na pewno zacznę, że posty powinny być tutaj rzadziej. Muszę zająć się innymi rzeczami przy czym nie chcę całkowicie rezygnować z bloga, więc ograniczenie postów to chyba jedyne wyjście. Na pewno wygodniej pisze mi się bez presji i lepiej mi się myśli nad nowymi tematami. Będę po prostu pisała mając na to ochotę i pomysł. Z różnych serii, np. FF nie rezygnuję
 Dzięki temu znajdę również więcej czasu na zakładki w encyklopedii itp.

-będę teraz moderowała wszystkie komentarze co znaczy, że zanim to co napiszesz pojawi się na blogu, musi być przeze mnie zatwierdzone. Nie będę dodawała komciów łamiących regulamin, hejtów i obrażania. Chcę, aby mój blog był miejscem pozytywnym i miłym, bo moim zdaniem w SSO jest już wystarczająco dużo chamstwa. Oczywiście krytyka będzie traktowana jak normalny komentarz i będzie zatwierdzana :) Będę się starała zaglądać tutaj jak najczęściej, aby dość szybko wszystko pojawiało się na blogu. W tej funkcji teraz zauważam więcej pozytywnych rzeczy niż wad, więc jednak się na nią zdecydowałam. Będę miała nad tym wszystkim większą kontrolę, a Wy pewność, że wszystko czytam

-na razie usuwam zakładkę, w której miałam dodawać wszystkie konie do kupienia w SSO. Nie mam siły, ochoty, czasu i motywacji, by to robić. Serio, jak myślałam nad tym, że muszę się w końcu zająć tą zakładką to miałam załamkę xD

-jeśli chodzi o SSO to na moją listę znajomych przyjmuję tylko osoby mi bliskie i które polubię. Wiele razy, gdy odmawiałam dodania to ktoś mnie pytał 'Zaprzyjaźnimy się i mnie dodasz???'. Szczerze? Wtedy mi się odechciewa. Uwierzcie, że jeśli fajnie i miło mi się z kimś rozmawia i poznam tą osobę to dodaję bez pytania :) Jeśli chodzi o klub to nadal pozostaję przy swoim i nie chcę nigdzie dołączać.

Chciałam jeszcze wspomnieć o rajdach. Przykro mi, ale na razie nie mam możliwości żadnego organizować. Jak ta sytuacja się zmieni to dam znać :)

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

90 komentarzy:

  1. Wszystko rozumiem :) Masz też swoje życie i musisz je wykorzystać w pełni i skupić się na ważniejszych sprawach niż blogowanie ;) I nie przejmuj się tymi wszystkimi "hejtami" ,ponieważ w większości piszą je osoby,które Ci zazdroszczą,że osiągnęłaś taki sukces :3 Dlatego uważam moderacje komentarzy za wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie ❤ Niestety z boku te wszystkie sytuacje, czyli bezsensowne kupoburze (bo sądzę, że na niektóre z nich określenie hejty to za mało) wyglądały łatwiej niż z mojej perspektywy :/

      Usuń
  2. Jesteśmy w tym samym wieku więc absolutnie rozumiem twoje bolączki. :) Co do gry, zaczęłam się udzielać niedawno i dla mnie to poprostu zabawa więc te wszystkie wpadki poprostu ignoruję, nie ma co sobie głowy zawracać. Cieszę się, że jednak nie zrezygnujesz z bloga bo dla wielu graczy ( dla mnie) jest on niezwykle pomocny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podjęłaś mądrą decyzję. Myślę, że rezygnując z tego bloga wprowadziłabyś ogromną zmianę do Star Stable. Pisząc rzadziej posty będziesz miała więcej czasu dla siebie, twoich znajomych i rodziny ;). Bardzo dobrze Cię rozumiem i popieram twoją decyzję.
    Pozdrawiam
    - Monika Flowerhome z bloga
    starstable-madie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Właśnie starałam się to wszystko ze sobą pogodzić

      Usuń
  4. Wspaniałe pomysły mel. Też bym miała załamke jak bym pomyślała, że muszę uzupełniać jakąś zakładkę xDDD Moderacja jest też dobrym pomysłem bo tak jak mówiłaś ,, w SSO jest już wystarczająco durzo chamstwa''.
    Pozdrawiam Kate Swiftnest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mega nie lubiłam tej zakładki z końmi, serio XD W ogóle się za nią zabrać nie mogłam, więc postanowiłam zrezygnować

      Usuń
  5. Rozumiemy wszystkie zmiany na blogu i to, że nie masz czasu. Wiemy, że życie realne jest ważniejsze od życia w GRZE o koniach. Moderowanie komentarzy na pewno się przyda, ale na twoim miejscu to by mi się nie chciało tego co chwile moderować i tak dalej.. xd
    Pozdrawiam
    ~Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zrozumienie! Szczerze to jest chwila moment, nie jest źle :P Dzięki temu będzie panował tu większy porządek i wszystko będę widziała!

      Usuń
  6. "by się wybić.
    W grze online o koniach."
    Uśmiechnęłam się szeroko i się roześmiałam. XD
    Rzeczywiście, jak na to tak spojrzeć, to się chce śmiać. W sumie.. wszystko to kwestia psychiki.
    Też będę pisać test w tym roku na zakończenie gimby... ale... jakoś specjalnie się nie stresuje... podchodzę do tego bezstresowo(ta.. stres się pojawi 1h przed testem DX).

    Trzymaj się ciepło.
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem narazie w podstawówce, nie mam żadnych wielkich testów i się cieszę, wnioskując po twoim komentarzu xD Oczywiście stres jak stres - zawsze, wszędzie, ale nigdy u innych, niż ja. Podam sytuację z czwartku (7 stycznia, bo nie wiadomo, kiedy Mel mi zatwierdzi ten kom xD). We wtorek mamy kolędowanie w szkole - Moja klasa ma zaśpiewać ,,Pójdźmy wszyscy do stajenki'', więc pani pytała nas osobno tej kolędy. Kiedy nadszedł mój czas, zapomniałam tekstu i...I no, jak to ja strachajło powiedziałam, że ja się nauczę na jutro X"DD

      Powodzenia z moderowaniem,
      ~Antosieł

      Usuń
    2. Ja już powiedzmy patrzę w przyszłość. Jestem ambitna i mam swoje plany, które baardzo chcę osiągnąć i do tego dążyć. Na razie nie czuję jakiegoś wielkiego stresu, ale już sobie wyobrażam co będzie, gdy przyjdzie czas na te testy XD
      Ja jestem osobą, która bardzo się stresuje i do tego jeszcze ta cholerna nieśmiałość .-. Szczerze to nie dałabym rady zaśpiewać kolędy sama przy całej klasie XD Na szczęście już nie mam lekcji muzyki

      Usuń
    3. Mel, wiem co czujesz.
      Ale dla wszystkich, którzy to czytają - nie stresujcie się.
      Moja babcia tak jakby przez stres, jest teraz chora. Musi pić dużo proszków, na początku choroby nawet chodzić nie mogła. Dlatego stres odradzam, bo sama się o siebie boję, ja się stresuję zdać modlitwę przed siostrą zakonną D:

      Usuń
  7. Tobie też wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) Fajnie Cię widzieć :D Też mam bloga o SSO, nie jest popularny, bo w końcu czytają go mniej więcej 2 osoby. Jesteś znana ze swego bloga co nie czyni Cię boginią (sorry jak cie to obraziło xD) Bloga albo kanał na YT prowadzi się dla przyjemności, nie dla sławy. Mam nadzieję, że mnie rozumiesz :)
    Candy ♥
    PS
    Pamiętasz mnie jak ja powiedziałam, że wracam do kiełbas, a ty "Miłej zabawy" XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie powiedziałam w swoim poście, więc nie, pod żadnym pozorem mnie to nie obraziło xD Masz rację, te rzeczy robi się dla przyjemności, sława nie powinna być dla nas celem
      Tak pamiętam XDD

      Usuń
    2. Dzień dobry Candy!
      Tu Nadia xD
      Widzę, że czytając Stare posty Nel (choć nie aż takie Stare), można znaleść Candence xD

      R-Roksana

      Usuń
  8. Już widzę ten spam powiadomień 'Nowy komentarz do zatwierdzenia', gl XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Melissa Papavalley5 stycznia 2016 22:22

    Mel mam pytanie dodasz taką zakładkę gdzie będzie napisane co ile pd nowy lvl ? Bo mam 16 i nam za ile pd będę mieć 17? 8D Pozdro ;* Mel gdzie mogę cię spotkać i pogadać w 4 0czy ;)

    Melisska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli skądś uda mi się zdobyć te informacje to pewnie :) Na razie jednak nie mam pojęcia skąd mogłabym to wytrzasnąć
      Może napisz na mój e-mail?

      Usuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Podjęłaś dobrą decyzję i rozumiem Cię.
    Ja np. wiele razy próbowałam prowadzić bloga, choćby dla własnej przyjemności, ale kiedy tylko 2-3 dni po założeniu spojtzałam na wygląd i stwierdziłam, że przydałby się lepszy szablon, jakaś zakładka... Jak sie zorientowałam ile to pracy wymaga- TOTALNA ZAŁAMKA :)
    Pozdrawiam!
    /Tiffany Eveninggirl (mam nadzieję, że pamiętasz xD) 💜
    PS. Nie zapominaj, że jesteś wspaniała poświęcając czas dla nas na blogu 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 To prawda, blogowanie to dość dużo pracy, ale jak się to lubi to udaje się to zaakceptować :D

      Usuń
  11. Super że nie odchodzisz Mel :) Bez Ciebie to nie byłoby to samo :P Tak naprawdę dzięki Tobie zaczęłam grać w Star Stable :D Natknęłam się przypadkiem na tego bloga, poczytałam trochę i od razu spodobała mi się ta gra. Od tego czasu codziennie czytam posty :D

    Podjęłaś słuszną decyzję, dobrze że posty będą pojawiały się rzadziej bo też masz swoje życie i będziesz miała na nie więcej czasu. Ale nie rezygnuj z pisania bloga :) A hejtami się nie przejmuj bo ci co je piszą tak naprawdę tylko ci zazdroszczą. Sama jestem na nich zła jak mogą takie rzeczy o Tobie pisać xD Ale się tym nie przejmuj :D Dasz radę!

    ~Claudia Slowstreet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Cieszę się, że ktoś dzięki mnie poznał tą super grę! Dam radę na pewno ^^

      Usuń
  12. Umm jestem od ciebie o rok młodsza, gimnazjum męczy. Strasznie. Po szkole czlowiek nie ma czasu na naukę a co dopiero na pisanie, czy granie.
    "Pracuję" w pewnej wirtualnej działalności tzn. "Wirtualnej Stadninie Koni" [bawię się w to od roku, zachęcam do poczytania o temacie xd] i wiem jak blogowanie męczy, te wszystkie zakładki, uzupełnianie wszystkiego, pilnowanie się.
    Sława męczy. Nie wiem czy bardziej niż szkoła ale męczy XD Nie dziwię się więc, że ci się odechciewa.
    Jesteś duża, mądra i potrafisz dobrze wybrać. Jestem pewna, że oderwanie się na dłużej od gry i bloga, rzeczy które przez ostatni czas stały się częścią twojego życia, byłoby zbyt szybkie i mocne. Może byś się przyzwyczaiła, ale uwierz trudno by było, próbowałam tak nie raz z internetowymi rzeczami xd [czyt. seriale, bogi, YT, gry XD]
    Powodzenia Mel, moja starstable'owa imienniczko i powodzenia w szkole! maksymalnej liczbie punktów na tych strasznym testach gimnazjalnych i więcej czasu! Doba ma tylko 24 godziny, pamiętajmy!
    ~Melissa Sleepydawn

    ŻEM SIĘ ROZPISAŁA KOBITO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, bardzo to doceniam <3
      Masz całkowitą rację, blog i SSO jest w pewnej mierze moją codziennością i jak próbowałam z tego zrezygnować czułam dużą pustkę, czegoś mi brakowało.
      Gimnazjum w sumie nie jest aż takie złe, ponoć dalej jest gorzej. Ale jeszcze zobaczymy! Oddałabym dużo by dzień trwał dłużej!
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Według mnie podjęłaś słuszną decyzję, aby moderować komentarze :) Wtedy nie będzie na Twoim blogu spamu itp XD I wgl, nawet wyjdzie na lepiej, że będziesz rzadziej pisać posty, wtedy będą ciekawsze i bardziej interesujące, bo tak pisane "na odwal", byłyby po prostu nudne XDDD
    KC Mel 😘❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Nie ma sensu się zmuszać do codziennego pisania postów, bo wtedy czując presję, gorzej jest wymyślić jakikolwiek temat a potem go zrealizować

      Usuń
  14. Uuuu... Troszkę tego jest xD Ale przeczytałam xd
    W ogóle, w jakim klubie jesteś? Z nowu w SGC? I życzę miłego odpoczynku ;) Też mi się niechce prowadzić bloga bo tylko znaj czytają xD
    Pozdrawia Olympia Ponylake ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwałaś do końca tego posta? ;D
      Nie jestem w żadnym klubie, miałam na myśli, że zostaję przy swoim zdaniu i na razie lepiej czuję się 'samotnie' :)

      Usuń
  15. Rozumiem te zmiany na twoim blogu.Dzikuje że z nami zostajesz.
    Pozdrawiam Kaja Sleepybridge

    OdpowiedzUsuń
  16. Podjełaś dobrą decyzje, życzę Ci powodzenia na tym sprawdzianie. Pozdrawiam Ciepło ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Tobie też życzę wszystkiego najlepszego w tym roku!
    Rozumiem Cię. Myślę, że na pewno nikt się nie obrazi jak posty będą rzadziej. To musi Ci dawać radość ;). Nic na siłę.
    Pozdrawiam Luna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Jest o wiele lepiej, gdy mam po prostu więcej czasu na wymyślenie i realizację pomysłów na posty

      Usuń
  18. Masz klub? Znowu SGC?
    A pamiętasz jak mnie miałaś w znaj? I tą nie pamiętam jej imienia fajnie się gadało, ale rozumiem, że musisz czasem zrobić porządki w znajomych
    Ps. Nadal mam te zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam klubu, miałam na myśli, że zostaję przy swoim zdaniu i lepiej czuję się bez :D

      Usuń
  19. Nie przejmuj się hejtami :). Zacytuję tu Arystotelesa: ,,Jeśli chcesz uniknąć krytyki: nic nie rób, nic nie mów, bądź nikim". Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie Ci rzucał kłody pod nogi, bez wyraźnego powodu. Grunt, to mieć ich głęboko w czterech literach ;D.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre słowa, ale moim zdaniem krytyka, a hejt, obrażanie i bezsensowne przyczepianie się jest czymś innym
      Gdy ktoś skrytykuje coś tutaj, np. nagłówek czy jakiś post to w pewnym sensie pomoże mi udoskonalić bloga :)

      Usuń
    2. Racja :). Krytyka na ogół jest czymś dobrym, byle, żeby była konstruktywna. Niekonstruktywna to hejt. Przynajmniej tak myślę :).

      Usuń
  20. W końcu mocne postanowienia! Masz się przede wszystkim uczyć, żebyś dobrze napisała egzamin i dostała się do szkoły której chcesz. Gra jest zawsze na ostatnim miejscu. Jak coś to pisz ♥♥ *buziak*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Dziękuję, jak coś to będę pisać <3

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Jestem na SSO codziennie. Aktualnie okupuję Miodek xD

      Usuń
  22. Fajnie, że jednak zostajesz Mel :D Nie przejmuj się hejtami, chociaż wiem, że nie jest to miłe :/ Dużo osób ciągle hejteuje klub, w którym jestem i nie zdają sobie sprawy, jak u nas jest naprawdę, ale nie o tym mowa... Po prostu trzymaj się mocno i powodzenia na sprawdzianie! ;*
    ~Danio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Niestety, zawsze najwięcej do powiedzenia mają osoby, które wiedzą najmniej, więc trzeba to ignorować mimo iż jak powiedziałaś, nie jest miło :/ Chociaż większość hejtów jest tak komiczna, że nic tylko się śmiać XD

      Usuń
  23. Mądre i duże zmiany :) popatrz w przyszłość i nie stój w miejscu :) Gra ma dawać relaks uspokoić i dać trochę wytchnienia od szkoły i codzienności. Nie może stać się priorytetem i obowiązkiem. Ty masz bloga Mel - to inni powinni się dostosować do ciebie. Pamiętaj o tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Staram się o tym pamiętać, w sumie niedawno to w ogóle zrozumiałam

      Usuń
  24. Nie to że coś bo wiesz że Cię kc ale chociażby to jak żyłyśmy sobie w spokoju w SGC a tu nagle podchodzą jacyś ludzie którzy uważają cie za kogos WOWOWOWOWO i musimy uciekac bo zaspamuja czat miłością do Ciebie XDDD To jest denerwujące itd. wiec do wszystkich którzy to czytają MELISKA JEST NORMALNYM GRACZEM K
    A hejtami się nie przejmuj bo z nimi czy bez zawsze jesteś supi i wgl kckckc :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkowicie cię rozumiem c: Myślę, że to była bardzo dobra decyzja. Po za tym to i tak lepiej dla czytelników, bo nie muszą dzień w dzień sprawdzać, czy coś dodałaś xD Ale trochę szkoda, że usunęłaś zakładkę z miejscami koni do kupienia. Mogłaś ją zostawić taką, jaka była. No ale to już twój wybór, lecz osobiście by mi się teraz przydała ^^ Choć takie poszukiwania konia, którego chce się kupić to niezła zabawa :D. A można wiedzieć na jakim serwerze aktualnie grasz?

    OdpowiedzUsuń
  26. Mel jak będziesz miała chwilę to dodasz post o okienkach ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Mel może dodasz ankiete? :D ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Mel, a oglądasz (lub oglądałaś) siatkówkę mecz Polska-Belgia? Ja trzymam (oczywiście!) kciuki za Polaków! A ty??! Corinne Whalestar
    ps. When na niebie biały snow
    wtedy christmas święta są.
    Christmas tree ma bombek w bród,
    a na stole pełno food.
    Karp fish swim in the woda,
    kill him będzie very szkoda.
    When na niebie star zaświeci,
    Santa leci to the dzieci.
    I wish zdrowia dla for you,
    and szczęśliwy new year to!!!
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! (Wiem spóźnione :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :D Kocham naszą drużynę, więc każdy mecz obowiązkowo! Miałam ogólnie jechać do Berlina, ale niestety nie wyszło, w dodatku się jeszcze rozchorowałam :/

      Usuń
  29. Hej!
    Rozumiem Cię caaałkowicie! :D Serio,ucz się na ten test,bystra jesteś to dasz radę napewno ^ ^ A moderowanie to super pomysł,przeczytasz wszystko i śmiecia nie będzie ;D Zakładka z koniami być nie musi,przecież jest database a tobie to kłopot robiło więc beznadziejnie :C Cieszę się że zostajesz :D <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet jakbyś wprowadziła największe zmiany, to ja i tak bd czytać tego bloga, bo... bo tak xD Bo jest i super i mi się podoba :)

    Hym hym... Też kiedyś pisałam "MEEL! O BOŻE TO TY!!! NIE WIERZĘ ŻE CIE WIDZE! AAAAAAA!" (błędy celowe)I teraz widzę, jakim dzieckiem byłam xD

    Super, że zostajesz (y)

    Pytanko na śniadanko!:
    Jesteś w trzeciej gimnazjum? ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Nooo, jak ktoś tak do mnie pisze to szczerze czuję się skrępowana xD
      Tak, jestem w trzeciej gimnazjum

      Usuń
    2. Dobrze napisane ;) Czytam twojego bloga od roku (Może tego nie widać :p ) Bardzo spodobały mi się twoje posty. I masz racje, coraz więcej osób zakłada blogi i kanały, żeby wywyższyć się. Ja założyłam bloga i bardzo rozumiem twoją decyzję o rzadszym dodawaniu postów. To jest bardzo trudna praca , żeby znaleźć czas na przyjemności, szkołę oraz obowiązki, a do tego jescze blog. Ja jak zobacze kogoś bardziej rozpoznawalnego, to zazwyczaj chwilkę pogadam i zrobię zdjęcie, bo uważam, że nie nałeży tróć tyłka z tym "Zaproś do znaj! Plissss kocham cb " Mi tylko wystarczy rozmowa, a jak dalej potoczy się relacja to zależy od rozmówcy :p Trochę się rozpisałam, ale trudno :p

      Ps.: Bardzo lubię twojego bloga ^^ <3

      Usuń
  31. Kiedy jest zadanie z Techno? Ja mam już prawie 15 lvl i go nie miałam ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -sorry, że ja nie Mel xD-
      Zadanie z Techno masz pod koniec 14 levelu, ale różnie bywa. Niektórzy mają DZW w połowie 14, ja miałam na początku 15 :) Więc wystarczy tylko czekać :)
      Pozdrawiam!
      Candy ♥
      starstableonline-candy.blogspot.com

      Usuń
    2. Zaczyna się od zadania z Kembellem ;)

      Usuń
  32. Bardzo dobrze Cię rozumiem i życzę Ci powodzenia w prowadzeniu tego bloga! <3

    A i możesz zerknąć do mnie i ocenić?
    www.starstable-carla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja Cię rozumiem. Życzę Ci dobrego wyniku na teście oraz ogólnie dużo szczęścia. :) Pozdrawiam wszystkich czytelników i Ciebie Mel. ;]
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapomniałam o tym, że masz (chyba) jutro urodziny Mel, więc Wszystkiego Najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wczoraj miałam urodziny.... TY masz dzisiaj xD A Jamie Zebralee jutro.

    Życzę ci Mel spełnienia marzeń, więcej czasu spędzonego z końmi i wymyśl co chcesz, a ja się pod tym podpiszę! 100 lat!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego naj Mel! I wszystko rozumiem. :-D

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz dzisiaj urodziny ? :o
    WSZYSTKIEGO NAJ ! DUŻO SC I KONI ! :D
    Ps; W jakich godzinach grasz w sso ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mel.. z okazji twych urodzin pragnę ci życzyć dużo wytrwałości, siły, wielkiej chęci do życia, osiągnięcia tego co pragniesz oraz przeżywania wielu przyjemnych, bezstresowych, ciekawych i wesołych chwil (w realu i SSO) ;) również życzę ci tego byś spotkała na swej drodze wielu ciekawych ludzi, którzy sprawią że twe życie będzie ciekawsze i łatwiejsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę szkoda. Smutne jest, gdy nie możesz nawet spokojne pograć, potrenować konia, czy chociażby postać w miejscu, by zrobić sobie herbatę, i nie zrobić szumu. Faktycznie, wiele osób denerwują osoby bardziej rozpoznawalne. Nawet serialu nie można nakręcić, bo zaraz cię wszyscy oblezą, i spamują. Zachowują się jak te mewy z "Gdzie jest Nemo" :") W każdym razie Mel, nie czuj się pod naciskiem, bo mam nadzieję, że wszyscy z rozumieją, jeśli odejdziesz. c:

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję, że nie zrezygnujesz kompletnie z bloga. Nie wiem, co bym w tedy zrobiła... Hejterami się nie przejmuj! Każda osoba, która dobrze wykonuje to co lubi, ich ma :). Jak dla mnie jesteś najlepszą blogerką piszącą o SSO! <3 :* ~ Laila Catwater

    OdpowiedzUsuń
  41. Zrobisz Q&A?
    Jak tak, mam kilka pytań:
    Nosisz soczewki, okulary czy nic z tego?
    Zdajesz sobie sprawę z tego, że tak wiele osób czyta twoje posty?
    Co byś wolała: Dostawać w szkole same niesprawiedliwe jedynki, czy szóstki
    za ściąganie?
    W SSO wolisz islandy czy morgany?
    Jesteś osobą bardziej zestresowaną czy wyluzowaną?
    Wolisz śpiewać czy tańczyć, a może to i to?
    Co byś zrobiła gdyby ktoś ukradł ci konto, a nagle okazałoby się że to twoja mama?
    Co wolisz: Nigdy nie mieć wi-fi czy nie móc zainstalować SSO?
    Co sądzisz o pułapkach na psy i koty? (mówili w telewizji że w mięso wkładają igły)
    Co sądzisz o 8-latkach na portalach społecznościowych, które mówią że mają 18 lat żeby zrobić z siebie nie wiadomo co?
    To wszystko, życzę ci sto lat z okazji urodzinek ;3 Wiem że miałaś wczoraj ale trudno.

    OdpowiedzUsuń
  42. Melissa mam pytanko. Czy posiadasz kuca islandzkiego? Jeśli tak, to mogłabyś wstawić jego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo powinny pojawić się zdjęcia nowych koni w zakładce :)

      Usuń
  43. Rozumiem cię Mel bo jak robisz zadania to oblewa cię stado fanów i jak nie pojeździsz z nimi i nie pogadasz to potem masz hejty :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Mel, pomocy! Jak na blogu umieścić takie coś, które masz w Encyklopedii? xddd Chodzi mi o to, że np. Serwery, Konie, Bonusy itp. No i żeby to był taki " link ", który jest oczywiści wstawiony w " stronę ". Nie jestem pewna czy dobrze wytłumaczyłam xddd Napisz czy zrozumiałaś xddd

    ~Amira Monstergirl :3

    OdpowiedzUsuń
  45. Weź częściej dodawaj posty, wiem ze masz własne życie, ale jestem nowa na sso i właśnie z twojego bloga się dowiaduje najwięcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale czasem sytuacja na blogu może tak wyglądać. Jeśli przez tyle czasu nie ma postów to znaczy, że po prostu nie mam możliwości nic dodać. Życzyłabym sobie, abyś zwracała się do mnie grzeczniej, a nie 'weź dodawaj'.

      Usuń
  46. Szkoda.....że będziesz dodawać żadziej posty. Czytałam twego bloga codziennie gdy coś dodawałaś. Rozumiem ciebie ,że masz ważniejsze sprawy na głowie. I mnie czekają egzaminy OKE .Życie to nie bajka. XD
    Pizdrawiam Natalia Moosecake. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy tylko mi nie działa gra, ani starstable.com?\
    -Avis Silenthall

    OdpowiedzUsuń
  48. Oda Do Mel

    Oh Mel
    Wchodzę codzinnie
    wciąż pełna nadzieji
    Bez ceregieli
    przewijam
    i słyszę
    jak w ciszy czas mija

    i scrool'ując
    biegnę wirtualnym biegiem
    przez bloga łaki i pola
    jedno zdjęcie
    jeden
    tak samotny i smutny
    fajerwerek

    słyszę
    ciszę
    smutek
    pustkę
    i żal
    pl

    i czuję
    ten gasnący ogień
    nadziejii
    że przyjdzie
    dzień w którym
    narni...
    Sory
    nie ta
    bajka
    Fani
    ujrzą
    pełnego blasku
    posta

    i codziennie
    z tą samą nadzieją
    w stropionym
    głupotą internetu
    sercem
    biegnę
    tym wirtualnym kursorem
    lub jednorożcem
    jak kto woli
    do ciebie
    a tam tylko
    pustka





    JEDNYM SŁOWEM:ROZUMIEM I TĘSKNIĘ <3

    Uuups to dwa słowa...Albo trzy?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia