piątek, 5 lutego 2016

Funny Friday 19

Hejka!

Dziś piąteczek, więc przyszedł czas na dziewiętnaste funny friday :D Jak zawsze bardzo dziękuję za wszystkie przesłane memy. Oczywiście więcej możecie mi podsyłać na e-mail mel-sea@wp.pl

Anastasia Youngstreet



Aria Candlefall





Danielle Zebrasmith


Gabrielle Applelee


 Lizbeth Lowlake


Magdalena Dogfield



Maja Discoforce


Manuela Spiderside


Nancy Misthurricane


Olivia Haycake

Viktoria Seawatcher








Życzę miłego weekendu ^^
Ściskam

26 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetne memy :3 xD
    ~ Claudia Slowstreet

    OdpowiedzUsuń
  2. Sie usmialam :')
    Pierwszy kom i jest czas na spacje xD
    /Tiffany Eveninggirl <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemu mojego nie dodałaś? ;c Foch forever na pięć minut! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można mieć focha forever na pięć minut skoro słowo "forever" oznacza "zawsze"? xD
      MuffinkaPLAY

      Usuń
  4. Wszystkie memy super xD
    Pierwszy kom ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moderacją komentarzy to trudno zobaczyć kto pierwszy napisze koma xD

      Usuń
  5. Hahaha, Toi-Toie xDDDDD Espumisan x'DDDD Nmg się pozbierać x'DDDDDDD
    Candy ♥ x'DDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG to jest już espumisan dla koni? To trzeba zebrać hajs no i kupić koniowi w grze xDDDDD nie mogę się pozbierać xDD
    ~Chiara Underwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD W Eponie u Ricky'ego.
      Anastasia Youngstreet

      Usuń
  7. xD
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że mojego nie było ale super memy :)

    Astrid Turtleblanket

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosz z tym skakaniem...grafika [*]
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe fajne te Twoje memy xD
      ~Anita Archmountain

      Usuń
  10. Patrzę na te memy i wykrywam Teen Wolf. xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Melissa :D Mam takie pytanko. Jak się nazywa ta czcionka na nagłówku gdzie jest napisane ,,Melissa Seahall'' i adres bloga?

    Pozdrowionka od Ari :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybacz mi, Mel. Ale tutaj przynajmniej połowa osób jest wierząca,a jak ktoś robi memy z Jezusem. To tylko moja opinia. Proszę przyjąć ją jako krytykę... Pozdrawiam,Grace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za Twoją opinię :)
      Ja również jestem wierząca, ale ten mem w żadnym wypadku nie obraża (i nie miał nigdy takiego celu) Pana Jezusa, proszę do tego podejść z dystansem jak i do całego Funny Friday

      Usuń
    2. Rozumiem,tylko dość mnie to ehm..Zdziwiło? ;D I jeszcze.. Powiesz mi,jak dodać po boku np. miejsca występowania pandorii?Ciekawi mnie to,ponieważ ostatnio sama założyłam bloga. A więc może link? http://starstableonlinegrace.blogspot.com/ - proszę o rady! :)/ Grace <3

      Usuń
  13. Rozwaliły mnie trudne sprawy XDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie żebym była sceptyczna, czy coś, bo ogólnie memy niezłe, tylko jest jeden, który nie daje mi spokoju... "Fajnie pić bez otwierania ust", bo zasadniczo to konie piją bez otwierania "ust"- pyska xD

    OdpowiedzUsuń
  15. :D Gratulacje Manuela :D
    Elise Swordhaven

    OdpowiedzUsuń
  16. dzisiaj (12.02) mi się zaczęły ferie !!! ^^

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia