piątek, 12 lutego 2016

Funny Friday 20

Hejka!

Na początku tego posta chciałam napisać coś o konkursie. Wielkie dzięki za tyle prac! Wysłałam wszystkim odpowiedź byście miały pewność, że mam Waszą kartkę :) Jeśli ktoś nie spełnił jakiegoś warunku to także napisałam wiadomość informującą o tym, więc jeśli macie jakieś wątpliwości to po prostu sprawdźcie swoją skrzynkę

Dziękuję również za wszystkie memy! Jako iż jest piątek to przyszedł czas na dwudzieste Funny Friday! Czekam na więcej obrazków, które możecie wysyłać na: mel-sea@wp.pl

Agathe Dragonwood

Anastasia Youngstreet





April Kittenroad


Izabella Eveningstreet

Lily Opalyard



Manuela Spiderside


Melanie Cloudlake

Nadine Archhand





Veronika Goldmountain


Selma Lighthall

Veronika Kittengarden

Star Stable Memes

Kiedy jako pierwsza jesteś na dyskotece:





Miłego weekendu!

22 komentarze:

  1. ♥ Super ^^ Czekam na wyniki w niedziele xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci, że dałaś moje memy ❤
    R-Roksana czyli Nadine Archhand

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Nadine, moja siostro 8) Jeśli tak wygląda wygrana na CS (Centrum Sua) to wolę nie wygrać, niż być Murzynem w samych gaciach...

      Usuń
  3. Czy na memie od Veroniki Goldmountain jest JDabrowsky? xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadine Archhand rozebała system ostatnim memem XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😂😂
      R-Roksana, czyli Nadine Archhand

      Usuń
  5. Mel, jakich używasz kodów html (czy jakoś tak xD) do tego do góry : O mnie, moje konie, moje zwierzątka, jorvikpedia itp. ?

    PS.POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kody na obrazki z linkami, mam nadzieję, że tego chciałaś się dowiedzieć, bo chyba nie do końca zrozumiałam pytanie :/

      Usuń
  6. Mel, chodzi o pracę. Bo nie dostałam wiadomości i mam pytanie czy dostałaś ode mnie pracę. Wiem, że mogłaś mi nie wysyłać itp. Ale chce wiedzieć czy dostałaś ode mnie pracę. Pozdrawiam Melanie Cloudlake.
    PS. Dzięki że dałaś mój mem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj nie sprawdzałam żadnych wiadomości co jest najprawdopodobniejszym powodem dlaczego nie dostałaś jeszcze wiadomości potwierdzającej, więc nie martw się na zapas. Dzisiaj trochę później, sprawdzaj swoją skrzynkę

      Usuń
  7. Mam pytanie, Mel.. Dodałabyś do polecanych? :)
    sso-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko takie prawdziwe :"]]]
    / Holi The Szpieg

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie dostałam odpowiedzi dotyczącej konkursu ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że po prostu nie sprawdziłam jeszcze Twojej wiadomości, jeśli doszła do mnie Twoja kartka to oczekuj mojej wiadomości później dzisiaj :)

      Usuń
  10. Memy Anastasi rozwalily mój system :( xD

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,pani olu! to ona mi na konto weszła!" Padłam xDDD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii