piątek, 26 lutego 2016

Funny Friday 21

Hej!

Dzisiaj witam się z Wami w bardziej wiosennym nastroju. Jak widzicie na bloga powrócił ten 'najpierwsiejszy' wystrój i szczerze powiedziawszy to się za nim stęskniłam :D
Dzisiaj piątek, co niestety oznacza koniec ferii dla niektórych z Was, więc życzę powodzenia w szkole! Na poprawę humoru przychodzę z najnowszym Funny Friday
Dziękuję za wszystkie memy, które od Was dostałam i oczywiście możecie wysyłać więcej na mój e-mail: mel-sea@wp.pl

Adele Eveningbard

Alex Kittenburg




April Kittenroad

April Lionstreet

Arisha Seanose




 Corinne Whalestar

Esther Graybridge


Fiona Papasmith

Grace Goldway

Isabel Macland

Kaja Brichgarden

Kara Braveberg


Katelyn Shadowbard


Lizbeth Lowlake


Maja Discoforce





 Manuela Spiderside




Martine Orangeland


Veronika Goldmountain





Mój mem


Miłego weekendu ♥

27 komentarzy:

  1. Isamu i obywatel Marian Paździoch na miejscu pierwszym...
    a reszta i tak rozwala system. XDDDDD

    Pozdrawiam,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Meliska choci i pobaf sie ze mnom w dzikie konie pliska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio w memach JDabrowsky a teraz Isamu... Przypadek? Nie sądzę 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich miny moimi inspiracjami memowymi B)

      Usuń
  4. Super memy :D Nie sądziłam że moje też się pojawią :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze FF są po prostu... Nie ma jak to powiedzieć... No... Tego sie NIE da określić jakie są. Po prostu mój komputer nie daje rady!... Jak po raz pierwszy pisałam tego koma, to na serio komputer mi sie zwiesił xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed chwilą Cię widziałam na sso (stanęłam obok Ciebie na shire xD)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są memy z Raptorem, mem Esther Graybridge i... Wojny klonów XDD Chociaż ja bym to nazwała Parada Golasów :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ( ͡° ͜ʖ ͡° )
      Dzieki XDD

      Usuń
  9. Jej! Jest mój mem!Wysłałam ten mem tak dla jaj, a okazało się, że jest... Normalnie szczęście! Corinne Whalestar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który to?


      ~Valentina Puppylund <3

      Usuń
  10. Super memy :)
    A tak nie na temat to jaki koń jest według was najszybszy?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marguerite Sweetfall28 lutego 2016 18:26

    Super ;) Koń by się uśmiał xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel,czy dostałaś mój mem? od Astrid turtleblanket.Chodzi o to że od kilku tygodni się nie pojawił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam, abym dostawała od Ciebie mema :/ Czy mogłabyś wysłać go jeszcze raz?

      Usuń
  13. A ja mam anginę... i mam dłuższe ferie xd
    Supi memy, zwłaszcza o dzikich koniach i wiocha Valedale xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne memy. A tak wogóle z czego najlepiej zrobić zdjęcie? Jak robiłam z telefonu wszyscy się czepiali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy chcesz zrobić zdjęcie to wciśnij klawisz Print Screen, a następnie wklej do Painta i zapisz
      Łatwiejsze będzie pobranie programu typu Fraps :)

      Usuń
  15. Zrobisz jakiś konkurs

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie mój mem?! xD
    Może nie doszła jeszcze wiadomość ;) Wyślę jeszcze raz xD
    Zapraszam do mnie: ssozmary.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnie tak bardzo prawdziwe XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O hejka, dawno Cię nie widziałam! :D
      Taak, szczerze to jestem w takiej rozsypce jeśli chodzi o trening koni, że aż mi się odechciewa za to zabierać XD

      Usuń
  18. O jezu! Jakże się uśmiałam! Brakowało mi memów z SSO ;D
    Melisso, mam do Ciebie strasznie ważne pytanie. Zaczynam z blogiem, i nie wiem (a chciałabym) dodać taki podpis jak dodajesz ty pod każdym z postów "MEL". Jak to dodajesz? Jak odpiszesz to chyba skoczę w stół ^-^ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wstawiając podpis korzystałam z tej strony:
      http://www.codeitpretty.com/2013/01/automatic-post-signatures-for-blogger.html
      Tam jest wszystko wytłumaczone co zrobić, by takowy pojawiał się automatycznie pod każdym postem. Niestety poradnik jest po angielsku, ale myślę, że dasz radę :)

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia