Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 marca 2016

19 poziom

calendar_month 30 marca 2016
Hejka!

Witam Was w tą słoneczną środę :D Właśnie wróciłam do domu znad morza i od razu usiadłam do komputera by zrobić zadania. W końcu udało mi się zdobyć wyższy poziom i tak to oficjalnie wbiłam 19 level :D

Umiejętności:

Przed:


Po:


56 komentarzy:

  1. Gratki! Mi jednak trochę brakuje do 19 no cóż :/ Ale Gratki Mel!

    OdpowiedzUsuń
  2. Graty Mel! Oj coś czuję, ze jesteś najdłużej grającym graczem w Polsce- to na pewno. Ale czy w Europie też? :D
    Mar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie w Polsce ;)

      Usuń
    2. Pierwsza nie, ale zaczynałam grać jak było mało osób z Polski :)

      Usuń
    3. Hailey Rainstorm miała już dawno 19 ;3

      Usuń
    4. I Esmeralda Silverforce

      Usuń
  3. Taka mała sugestia: możesz już usunąć z paska po lewej zadania wielkanocne bo już ich nie ma ale 19 lvl to jeszcze u nikogo nie widziałam :)
    za jakiś rok to chyba będzie 30 poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Mel! Wielkie gratulacje! Ja nie mogę! Wiesz że słyszałam iz tylko JEDNA osoba W CAŁYM sso ma 19 poziom?! Chyba byłaś druga :D! Jeszcze raz brawo, brawo, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, Mel. Ale mam pytanie. Czy jak uzbieram wszystkie gwiazdki to dostanę jakiś upominek? Coś typu jakiejś bluzki czy coś ;) Jeszcze raz gratuluję.
    Pozdro ~ Van

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za zebranie wszystkich gwiazdek nic się nie dostaje :/

      Usuń
  6. jak to
    ja mam doslownie wszystko zrobione i mam 3/4 paska, graty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !:D Uwielbiam twój dlog Mell
    w grze jestem Hanna Northgren lob Northgreen .
    Zapominalskosc {: odpisz i masz super konie niedawno Cię odkrylam z tym blogiem powodzenia w przyszłości
    Mam nadzieje ze się kiedyś spotkamy :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi brakuje 40 PD, mam nadzieję, że jutro wbiję też 19 lvl :D

    ~ Layla Greengarden

    OdpowiedzUsuń
  9. Graty i jazda 44 *-* Jedź na cs ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ja mam dopiero początek 18 lvl, aleeeeeeeee nie skończyłam jeszcze zadań z Epony z ta rodziną

    Pozdrowienia
    Amelia Dawnbard

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !:D Uwielbiam twój dlog Mell
    w grze jestem Hanna Northgren lob Northgreen .
    Zapominalskosc {: odpisz i masz super konie niedawno Cię odkrylam z tym blogiem powodzenia w przyszłości
    Mam nadzieje ze się kiedyś spotkamy :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nono, gratulacje!
    Jesteś raczej 2 osobą w SSO co ma ten lvl :D
    Jako pierwsza zdobyła Hailey Rainstorm (już dawno xd)
    Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULUJĘ !!! Meliska ty jesteś wielka. Po prostu...no GRATULUJĘ :)

    POZDRAWIAM KAJA SB

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki Mel♥ Powodzenia w wbijaniu kolejnego lvl xd / Katja Longsmith

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Życzę Ci dalszych sukcesów. :)
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Mel! :D Teraz powo w 20, heh ;D
    ~Carol

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :3 19 lvl... mogę sobie tylko pomarzyć...
    A. S.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratki Mel! ^.^ Mi brakuje ociupinke do 19. Mam pytanie. Ile terzeba mieć PD aby wbić 19 lvl? Bo chciała bym wiedzieć ile mi brakuje choć i tak wiem, że dużo :/

    Pozdrawiam Kate Swiftnest

    PS!: Tak przy okazji szukam aktywnych znaj zapraszajcie ;) Tylko zaproście do grupy i napiszcie :) (Na SSO oczywiście :) )

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow... 18 lvl trochę się dobijało, a Tobie zleciało pół roku xddd

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratki! :> też dzisiaj wbiłam lvl z tym że 17, a gram jakoś tyle samo czasu co ty xD podziwiam cię haha
    ~ Melissa Goldnight

    OdpowiedzUsuń
  21. GRATULACJE! <3 Zazdroszczę bardzo... ja jestem za połową 18lvl, ale zaczęłam grać na przełomie 14r./15r. :/ Graty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zrbilam konto w 2013 roku, ale SSO mi nie działało i dopiero sporobowalam w 2015 (niedługo po dodaniu nowego FP) gra mi zadziałała *new konto zrobipam* :D na chwilę obecna mam 17 lvl :D

      Usuń
  22. Gratulacje Melissa! Czemu nie widziałam nikogo z 19 lvl? a jest 20?
    Sofie Swordrock

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki :D Mi brakło 5 PD xD -_- Jeszcze raz Gratki

    OdpowiedzUsuń
  24. Graty ^-^ Jak ty to robisz? Przecież około 5-6 mscy temu wbiłaś 18 :O Ja nie mam nawet połowy 18... :v Graty, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Omg gratuluję Melciu! ❤❤ Ja mam prawie połowę 18 xc

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! :D Mi daleko do niego... Mam nadzieję, że SSO doda więcej questów, to wtedy mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże bo co dodali 19 lvl? Ja chyba za rok będę miała 19! I tego mi też brakuje :c Jestem zawiedziona bym chciała być 1 osobą która będzie mieć 20 lvl :c

    OdpowiedzUsuń
  28. jak ma się 19 to ta kreska zółta znika?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, jak to "miło" XD. Brakuje mi już "tylko" 29829 pd do 19 levela XDXDXD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach