Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

11 marca 2016

Godziny tęczy

calendar_month 11 marca 2016
Czas na TĘCZOWE szaleństwo!

Skrzat o imieniu Chaun potrzebuje naszej pomocy ze znalezieniem złota zgubionego podczas gdy tęcza zmienia swą lokalizację


-Tęcza pojawia się co 30 minut
-Trwa ona 20 minut
-Miejsca, w których pojawia się to: Dolina Złotych Wzgórz, Posiadłość Dew's w Eponie, Zapomniane Pola, Jezioro Valedale, Pola Everwind, Złote Pola i Jodłowy Gaj
-Aby zdobyć złoto dla skrzata musisz poszukać w pobliżu tęczy kopce (jest ich 10, w każdym można zdobyć 10 kawałków złota)
-Zdobywanie złota dla skrzata jest bardzo łatwe! Mini gra polega na tym, że gdy tylko strzałka pojawi się na zaznaczonej części paska, klikniesz 'Szukaj'

Spis 'tęczowych' godzin :D

7:00- Pola Everwind
7:30- Jezioro Valedale
8:00- Posiadłość Dew's w Eponie
8.30- Jodłowy Gaj
9.00- Złote Pola
9.30-  Zapomniane Pola
10:00- Dolina Złotych Wzgórz
10:30- Pola Everwind
11:00- Zapomniane Pola
11:30-  Posiadłość Dew's w Eponie
12:00- Jodłowy Gaj
12:30- Złote Pola
13:00- Jezioro Valedale
13:30- Zapomniane Pola
14:00- Pola Everwind
14:30- Jezioro Valedale
15:00- Posiadłość Dew's w Eponie
15:30- Jodłowy Gaj
16:00- Złote Pola
16:30- Zapomniane Pola
17:00- Dolina Złotych Wzgórz
17:30- Pola Everwind
18:00- Zapomniane Pola
18:30- Posiadłość Dew's w Eponie
19:00- Jodłowy Gaj
19:30- Złote Pola
20:00- Jezioro Valedale
20:30- Zapomniane Pola
21:00- Pola Everwind
21:30- Jezioro Valedale
22:00- Posiadłość Dew's w Eponie

Kliknij na napis i wyświetl aktualną listę na 2018 rok.

Jak Wam się podoba pomysł SSO na te tęcze? Według mnie jest on dość oryginalny i można świetnie się bawić :D

Ściskam ♥

P.S. Zapraszam Was tutaj jutro, gdyż planuję kilka zmian z Funny Friday. Postanowiłam je trochę rozbudować ^^ Postaram się również bardziej zadbać o bloga. Pomysły na posty są, ale czasu niestety brak :(

90 komentarzy:

  1. Jej pierwsza! :)
    Moim zdaniem ta tęcza no nawet fajny pomysł, ale wkurza mnie to że połowa graczy z sso robi wyścig kto pierwszy dojedzie do tęczy i kto pierwszy znajdzie wszystkie 10 grud złota a potem jest tłok do
    Chauna i połowę osób trzeba do ignora żeby się do niego dostać.

    Zsuzsanna Oakweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ze wszystkimi nowymi zadaniami, zawsze wszyscy stoją w postaci, z którą trzeba porozmawiać :/

      Usuń
    2. A ja tam obracam kamerę xDD no ale to też zawsze nie działa :D

      Usuń
    3. Mel bardzo co dziękuje, że zrobiłaś godziny tęczy, gdzie mustang i gwiazdki pozdro
      Na sso nazywam się Ania Bluesong, Malin Wisefire, Emily Appleplate, Ana coś tam i Emily Spidersand i może będę miała kolejne 🙂

      Usuń
  2. Ooo dzięki za tęczowe godziny! Przydadzą mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nemas problemas :D Przyjemność po mojej stronie

      Usuń
    2. Mel nie jestes pierwszą osoba ktora zrobila i wydaje mi sie, ze skopiowalas bo zrobilas to IDENTYCZNIE :v

      Usuń
    3. Wszystkie listy są takie same, ponieważ właśnie w tych, a nie innych godzinach pojawia się tęcza..

      Usuń
  3. Oh, wielkie dzięki za te lokalizacje i godziny! Kocham cię Mel :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, cieszę się, że się przydadzą! ^^

      Usuń
    2. Ja też bardzo Ci dziękuje Mel!

      Usuń
  4. Czy mogę skopiować ''spis tęczowych godzin'' na swojego bloga?
    Oczywiście napiszę skąd mam listę.
    Amanda Haybaker

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, ale jeszcze nie mam 100% pewności, że lista jest w pełni poprawna, bo już zauważyłam błąd, który poprawiłam :) Jeszcze to wszystko sprawdzam

      Usuń
  5. Ok, dziękuję za odpowiedź. Jeśli coś będzie nie tak to poprawię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za godziny :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki przydaje się

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeah! Dzięki za spis! Jestem strasznym leniem ;p

    ~Kaja Eagledaughter

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za lokalizacje i godziny bardzo mi się przydadzą <3
    ~Leila Mightycake :>

    OdpowiedzUsuń
  10. O 18 tęcza jest w zapomnianych polach (przynajmniej dzisiaj tak było) ;) Prócz tego lista jak zwykle pomocna ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Godzina 18:00 Zapomniane pola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko mi on daje non stop siano ? xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za godziny i miejsca dość popularnej tęczy! :) SSO miało fajny pomysł z tą tęczą, ale ona nie jest 3D xD

    Pozdrawiam :-)

    Johanna Dolphindotter


    PS. Skumałam o co z nią chodzi! Jak znajdziesz 7 kawałków złota dostaniesz ubranie, a jak znajdziesz więcej, np. 10 to dostaniesz jedzenie dla konia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak,że jak znajde 7 to dostane siano, a Chaun mówi "złe złoto...". Jak znajde 10 to mam ciuchy, a on mówi "dobre złotko...".
      Pozdrawiam Blanka Purpleheart

      Usuń
  14. Jest prawdziwa zgadza się na SSO Alma Longbew ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel, mam takie pytanie: dlaczego jak idę do Chauna wymienić złoto, to on ciągle daje mi tylko siano i jabłka, a za pierwszym razem dostałam siodło?

    PS. Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chaun czasami daje różne rzeczy:
      Po ubrania dla naszej postaci aż do wyposażenia konia i jedzenia dla niego. Spróbuj jeszcze raz :)

      Usuń
  16. Fajna jest aktualizacja z tęczą pomijając to że przez jeden dzień ni było tęczy w żadnym miejscu :( Szukałam jej 1,5 godziny i nic! Przez co to mnie zniechęciło do gry :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, cała Mel... Zawsze każdemu pomoże :)
    Gdzie tylko jej nie ma to i tak pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Mel mam pytanie, ponieważ moja koleżanka miała tęczę w jodłowym gaju a ja jej nie miałam czemu? Co mam zrobić żebym miała tęcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zalogować się przed pojawieniem się danej tęczy. Jeśli nie zdążysz to musisz czekać na następną :)

      Usuń
  19. ~Masz bardzo pomocny blog, gdy czegoś nie wiem, od razu wiem gdzie to znaleźć.~
    Francesca Fastyard^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Thx Melciu♥ bardzo się przyda

    P. S super blog ^^

    *Katelyn Spidertree*

    OdpowiedzUsuń
  21. wiem że takie pytanie z innej beczki , ale z jakiego źródła masz te wszystkie , zakładki i wgl ? Boczny pasek ? Bardzo mnie to intersuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, mogę skopiować listę na mojego bloga? Podam oczywiście źródło :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na jakim jesteś serwerze? :3

    Jestem na lasku :D

    Ana Mousefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel jest chyba na miodku ;)

      Usuń
    2. Mel jest na lasku i to potwierdzone info bo przecież sama napisała, a z resztą już ją tam kiedys widziałam :D

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mel bo ja stoje obok końca tej tęczy na złotych polach i nie ma skszata gdzie on?

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo pomocny twój blog Mel do wszystkiego się przydaje ;)jak sie czegos nie wiem to pomaga ;) supiiiii twój blog. Mam pytanko mogę skopiować twój liste???
    pozdro Paulina Slowpaw ;DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest mały błąd - o 9:00 nie ma Chauna na Złotych Polach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. czy jest jeszcze chaun

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję jesteś najlepsza! Dzięki tobie wiem gdzie jechać<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Na jakim jesteś serwerze Mel? Spotkałam Cie kiedyś.Dziękujemy Ci za pomoc!!:)
    Kochamy Cie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Melissa ♥ Wgl jestes moją naj blogerka Star Stable xD ♥ Wgl dzięki za pomoc :) Rozpisaka sprawdza sie w tym roku :) ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki mój klub używa cały czas twojej listy bardzo przydatne pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za te godziny. Chociaż minął rok to i tak działa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Działa! Nawet w 2017 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mel, dziekujem ze dla nas sie starasz to bardzo miło z twojek strony :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oo, dzięki za godziny pojawiania się tęcz :)
    Życzę 100 kawałków na każdej tęczy <3
    PS.: Czy tylko mnie wkurza to, że WSZYSCY stoją w Chaune'ie? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to denerwuje, ale po to jest ignore :D

      Usuń
  37. dzięki za tęczowe godziny ;) Jestes Super ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja sobie spisałam wszystkie godziny teczy na kartke :D Żebym nie musiała włączać specjalnie stron :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć Mel! To ZNOWU ja, ale z racji tego, że prowadzę własnego bloga, a twój jest GENIALNY, to pytam - jaki szablon użyłaś do bloga, jak dodałaś te reakcje pod postami i wreszcie - jak dodałaś przyciski-obrazki? W sensie te "tęcza" itd? Proszę o OSOBISTĄ ODPOWIEDŹ MEL A NIE MODERATOREK!Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę przykre, że prowadząc bloga nie wiesz nawet o takim gadżecie jak obraz.

      Usuń
    2. Reakcje pod postami są od Vicomi, poszukaj ich na stronie. Niestety nie powiem Ci już jak je wstawiłam, bo robiłam to dawno temu i szczerze nie pamiętam, w którym miejscu w kodzie się to wkleja :/
      Przyciski-obrazki to tak jak powiedziała Goldi są zwykłe gadżety od bloggera o nazwie typu obraz (tam dajesz jakieś zdjęcie, a do niego link)

      Usuń
  40. Dzięki za lokalizacje ale mam pytanie. Czy zmienisz serwer np. Na miodek?

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że akurat po tym, jak tęcza minęła... Ale jak wczoraj to napisałaś to zwracam honor xd

    OdpowiedzUsuń
  42. Mel, jesteś najlepsza dzięki i w ogóle to się już skończyły te tęcze? Widziałam dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja bym chciała żeby u chuna czy jakoś tak dostawać star coins i żeby tęczę były tez dla początkujących to by im sprawiło radosc

    OdpowiedzUsuń
  44. Przydało się :) Dziękuję MEL! Zawsze mogę na Ciebie liczyć

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi się nie podoba, jak wielu graczy stoją i zasłaniają Chaune"ie? XD

    OdpowiedzUsuń
  46. 10:30 posiadłość dew, a nie pola everwind <3 dziękuje za tą listę, bo jest bardzo pomocna, tylko taki jeden mały błąd

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy działa w 2019?

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo dziękuje za to~! <33

    OdpowiedzUsuń
  49. Mamy rok 2019 a godziny w ciaz aktualne .. super :) wielkie dzieki za wklad :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Alez jest aktualna nawet tera@ w 2019

    OdpowiedzUsuń
  51. Akurat w tym roku mamy coś innego, ,,Gorączkę złota" i można codziennie tylko 3 złota zdobyć :c. Zastanawiam się, czy będzie tęcza jeszcze w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
  52. Hejka czy tylko mi Krasnal daje same siano i marchewki ?? to ejst zbugowane czy tak ma być miałam 800 złota z kilku lat i myslalam ze bede miala calusi stroj a tu lipa same marchewki !

    OdpowiedzUsuń
  53. Tęsknię za tym :( Zepsuli szukanie złota z tęczy w tym roku. Masakra, a tak sie cieszyłam.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach