piątek, 11 marca 2016

Chaun

Czas na TĘCZOWE szaleństwo!

Skrzat o imieniu Chaun potrzebuje naszej pomocy ze znalezieniem złota zgubionego podczas gdy tęcza zmienia swą lokalizację

-Tęcza pojawia się co 30 minut
-Trwa ona 20 minut
-Miejsca, w których pojawia się to: Dolina Złotych Wzgórz, Posiadłość Dew's w Eponie, Zapomniane Pola, Jezioro Valedale, Pola Everwind, Złote Pola i Jodłowy Gaj
-Aby zdobyć złoto dla skrzata musisz poszukać w pobliżu tęczy kopce (jest ich 10, w każdym można zdobyć 10 kawałków złota)
-Zdobywanie złota dla skrzata jest bardzo łatwe! Mini gra polega na tym, że gdy tylko strzałka pojawi się na zaznaczonej części paska, klikniesz 'Szukaj'

Spis 'tęczowych' godzin :D

7:00- Pola Everwind
7:30- Jezioro Valedale
8:00- Posiadłość Dew's w Eponie
8.30- Jodłowy Gaj
9.00- Złote Pola
9.30-  Zapomniane Pola
10:00- Dolina Złotych Wzgórz
10:30- Pola Everwind
11:00- Zapomniane Pola
11:30-  Posiadłość Dew's w Eponie
12:00- Jodłowy Gaj
12:30- Złote Pola
13:00- Jezioro Valedale
13:30- Zapomniane Pola
14:00- Pola Everwind
14:30- Jezioro Valedale
15:00- Posiadłość Dew's w Eponie
15:30- Jodłowy Gaj
16:00- Złote Pola
16:30- Zapomniane Pola
17:00- Dolina Złotych Wzgórz
17:30- Pola Everwind
18:00- Zapomniane Pola
18:30- Posiadłość Dew's w Eponie
19:00- Jodłowy Gaj
19:30- Złote Pola
20:00- Jezioro Valedale
20:30- Zapomniane Pola
21:00- Pola Everwind
21:30- Jezioro Valedale
22:00- Posiadłość Dew's w Eponie

Jak Wam się podoba pomysł SSO na te tęcze? Według mnie jest on dość oryginalny i można świetnie się bawić :D

Ściskam ♥

P.S. Zapraszam Was tutaj jutro, gdyż planuję kilka zmian z Funny Friday. Postanowiłam je trochę rozbudować ^^ Postaram się również bardziej zadbać o bloga. Pomysły na posty są, ale czasu niestety brak :(

48 komentarzy:

  1. Jej pierwsza! :)
    Moim zdaniem ta tęcza no nawet fajny pomysł, ale wkurza mnie to że połowa graczy z sso robi wyścig kto pierwszy dojedzie do tęczy i kto pierwszy znajdzie wszystkie 10 grud złota a potem jest tłok do
    Chauna i połowę osób trzeba do ignora żeby się do niego dostać.

    Zsuzsanna Oakweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ze wszystkimi nowymi zadaniami, zawsze wszyscy stoją w postaci, z którą trzeba porozmawiać :/

      Usuń
    2. A ja tam obracam kamerę xDD no ale to też zawsze nie działa :D

      Usuń
  2. Ooo dzięki za tęczowe godziny! Przydadzą mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nemas problemas :D Przyjemność po mojej stronie

      Usuń
  3. Oh, wielkie dzięki za te lokalizacje i godziny! Kocham cię Mel :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, cieszę się, że się przydadzą! ^^

      Usuń
  4. Czy mogę skopiować ''spis tęczowych godzin'' na swojego bloga?
    Oczywiście napiszę skąd mam listę.
    Amanda Haybaker

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, ale jeszcze nie mam 100% pewności, że lista jest w pełni poprawna, bo już zauważyłam błąd, który poprawiłam :) Jeszcze to wszystko sprawdzam

      Usuń
  5. Ok, dziękuję za odpowiedź. Jeśli coś będzie nie tak to poprawię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za godziny :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki przydaje się

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeah! Dzięki za spis! Jestem strasznym leniem ;p

    ~Kaja Eagledaughter

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za lokalizacje i godziny bardzo mi się przydadzą <3
    ~Leila Mightycake :>

    OdpowiedzUsuń
  10. O 18 tęcza jest w zapomnianych polach (przynajmniej dzisiaj tak było) ;) Prócz tego lista jak zwykle pomocna ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Godzina 18:00 Zapomniane pola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko mi on daje non stop siano ? xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za godziny i miejsca dość popularnej tęczy! :) SSO miało fajny pomysł z tą tęczą, ale ona nie jest 3D xD

    Pozdrawiam :-)

    Johanna Dolphindotter


    PS. Skumałam o co z nią chodzi! Jak znajdziesz 7 kawałków złota dostaniesz ubranie, a jak znajdziesz więcej, np. 10 to dostaniesz jedzenie dla konia! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest prawdziwa zgadza się na SSO Alma Longbew ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel, mam takie pytanie: dlaczego jak idę do Chauna wymienić złoto, to on ciągle daje mi tylko siano i jabłka, a za pierwszym razem dostałam siodło?

    PS. Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chaun czasami daje różne rzeczy:
      Po ubrania dla naszej postaci aż do wyposażenia konia i jedzenia dla niego. Spróbuj jeszcze raz :)

      Usuń
  16. Fajna jest aktualizacja z tęczą pomijając to że przez jeden dzień ni było tęczy w żadnym miejscu :( Szukałam jej 1,5 godziny i nic! Przez co to mnie zniechęciło do gry :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, cała Mel... Zawsze każdemu pomoże :)
    Gdzie tylko jej nie ma to i tak pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Mel mam pytanie, ponieważ moja koleżanka miała tęczę w jodłowym gaju a ja jej nie miałam czemu? Co mam zrobić żebym miała tęcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zalogować się przed pojawieniem się danej tęczy. Jeśli nie zdążysz to musisz czekać na następną :)

      Usuń
  19. ~Masz bardzo pomocny blog, gdy czegoś nie wiem, od razu wiem gdzie to znaleźć.~
    Francesca Fastyard^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Thx Melciu♥ bardzo się przyda

    P. S super blog ^^

    *Katelyn Spidertree*

    OdpowiedzUsuń
  21. wiem że takie pytanie z innej beczki , ale z jakiego źródła masz te wszystkie , zakładki i wgl ? Boczny pasek ? Bardzo mnie to intersuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, mogę skopiować listę na mojego bloga? Podam oczywiście źródło :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na jakim jesteś serwerze? :3

    Jestem na lasku :D

    Ana Mousefall

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mel bo ja stoje obok końca tej tęczy na złotych polach i nie ma skszata gdzie on?

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo pomocny twój blog Mel do wszystkiego się przydaje ;)jak sie czegos nie wiem to pomaga ;) supiiiii twój blog. Mam pytanko mogę skopiować twój liste???
    pozdro Paulina Slowpaw ;DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest mały błąd - o 9:00 nie ma Chauna na Złotych Polach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. czy jest jeszcze chaun

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii