Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

16 marca 2016

Festiwal szczęścia

calendar_month 16 marca 2016
Hejka

Czas na wiosenną zabawę, czyli Festiwal Szczęścia! Wokół Moorland co godzinę odbywa się parada przygotowana przez Bobcats. Oczywiście z naszą pomocą :D Ciągnie się ona od Moorland do plaży Fort Pinta gdzie przez kilka minut trwają żwawe tańce do hitu Raptora 
Hej joł!
Każdy chce się zabawić, więc tłumy są niesamowite! Ale taka parada jest zdecydowanie super pomysłem. Ja miałam szansę być już na dwóch takich i bardzo mi się spodobało. Spotkałam wiele miłych osób, bo w końcu gdy ten rajd się odbywa to jest to wtedy wielkie skupisko wszystkich graczy :D Niestety mój laptop nie wytrzymywał, odmawiał posłuszeństwa i się wyłączał (kiedy ja go w końcu zaniosę do naprawy pls ;-;) No, ale mimo wszystko... foty są no i zabawa była ^^
Co myślicie?








8 komentarzy:

  1. Jak ja byłam na rajdzie to było tak dużo ludzi, że część poznikała xd A w około mnie było z 60 osób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się dlaczego parada odbywa się w takich, dość już wystarczająco zaludnionych miejscach za dnia, tym bardziej że ona jest chyba tylko dla tych co mają star ridera bądź Lifetime? czyżby po to by drażnić tych bez sr i denerwować sr? na szczęście w paradzie można brać udział także w godzinach nocnych ;) co do parady uważam że jest fajna, postacie ładnie się układają w jeździe, konie są dość różnorodne, prócz samego przejazdu można potańczyć przy rytmach Raptorka :3 muszę powiedzieć że postarali się i trochę mnie zaskoczyli tym że uda im się tak ogarnąć tyle postaci ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te zadania są dla wszystkich z tego co się orientuje więc nawet nie SR mogą brać w niej udział :3

      Usuń
  3. Hej Mel ta parada to jeden z najlepszych pomysłów jakie StarStable mogło wymyślić. Bardo bym się chciała z tobą spotykać. Czy mogłabyś zorganizować taką paradę dla Twoich widzów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej laptop raczej nie wytrzyma rajdu z czytelnikami xd

      Usuń
  4. Mel ja stałam koło Cb ale chyba nie zrobiłaś zdjęcia :P
    ~Leila Mightycake

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mam taką sprawę o moim blogu Mel bo ja zapraszam żeby każdy wpisał komentarz i no nwm xD
    Super blog Mel!
    trzymaj tak dalej !

    Adrienne Friendgirl

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach