piątek, 11 marca 2016

Funny Friday 22

Hej

Witam Was w dzisiejszym FF, ale! Nie będzie ono takie jak zawsze...
Zastanawiałam się trochę nad tą serią i wpadłam na pomysł żeby w jakiś sposób to rozbudować, bo zauważyłam, ze bardzo polubiliście te posty :D
Jak to będzie wyglądać?
Postanowiłam, że podzielę każdy taki post na kilka części:
1- będą to memy od Was, ode mnie, od SSO memes
2- 'przegląd; Storyofmajstarstable, czyli będę wstawiała screenshoty postów, które sama wybiorę
3- rozmowy graczy na czacie
+jeszcze będę wymyślała jakieś dodatkowe, które nie będą stałe, a np. znajdą tylko w jednym poście

Mam nadzieję, że spodobają Wam się te zmiany :)

Memy

Monika Flowerhome




Aleksandra

Alicia Opalbell


April Kittenroad



Bohumila Shadowpie

 Brigitte Diamondside


Corinne Whalestar


 Diana Orangeyard


Ellen Derwood

 Grace Bravestorm







 Karoline Crazylund


Samantha Eveningstone


 Tatiana Northheart

 Valentina Loudmountain

 Valentina Discodaughter/Amaranta Discobear


 Viki SSO


Mój mem 


Star Stable Memes

Kiedy Raptor zaczyna śpiewać: 



Przegląd Storyofmajstarstable

Tutaj w celu bezpieczeństwa postanowiłam zamazywać prawdziwe imiona i nazwiska







Rozmowy na czacie






Efekty Snapchata na SSO





Miłego weekendu ♥

17 komentarzy:

  1. Super memy :) Jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmowy na chacie- rozwala system xD
    Margaux Silverdawn

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega memy :3 Z memem Valentiny się zgadzam, wysyłałam hmm... 2 razy moje memy, ale nic z tego. Nie wiem, czy do spam poleciały, może do kosza, może zostały usunięte? A nie wiem D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha wiedziałam że dodasz mój mem :D Zbierasz dzisiaj złotko? Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. "kiedy zamiast listy znajomych
    usuwasz listę ignorowanych"
    Poznałam ten uczuć dwa razy. Nie polecam.. od tego czasu nie chodzę na cs'y. ;_____________;

    BTW, dodałaś mojego już lekko przeterminowanego mema z przed tygodnia(z Leo). XD Dziękować dobry człowieku.

    To, że tak wyglądasz jak masz sr też niezłe. X'DDD
    Ogólnie, to wszystkie jak zawsze są mega.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  6. Super memy, jak zawsze. A i mam pytanie do Ciebie Mel i do innych. Lepsze Morgany czy Islandy? Jeśli odpowiecie to możecie powiedzieć dlaczego?
    Amanna Haybaker

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, mam dwa morgany i dwa islandy.. ale jakoś chyba wolę islandy xD raczej nie ma różnicy w prędkości ale podobają mi się z wyglądu, są troszkę bardziej realistyczne, urocze no i posiadają tolt
      ~ Melissa Goldnight, i przepraszam "moją imienniczkę" Mel, że tez odpowiedziałam ale myślę, że mi wybaczy :>

      Usuń
  7. Wow, fajny pomysł z tym ulepszeniem FF :D
    Aby tak dalej, Mel! "3
    /Danio

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja miałam tak kilka razy, że zamiast ludzi z igno usuwałam tych z listy znaj XDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mel...kiedy dodasz mój MEM?! Wysyłałam ci 2 tyg temu :/ Może nie doszedł ;C Monika Flowerhome zrobiła podobnego mema do mojego, ale to nic (tego drugiego ;) :D
    Pozdrawiam :*
    Leia Dawndaughter - w grze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że to rozbudowałaś.

    ~Pozdro Kaja SB

    OdpowiedzUsuń
  11. RAPTOR RZYJESZ ?
    ok przyznaje sie sama tak robiłam XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mem jest na samej górze... wiiii... xD. Dzięki, że go dodałaś :).
    Pozdrawiam i zapraszam na świeżo odnowionego bloga
    starstable-madie.blogspot.com
    ~` Monika Flowerhome

    OdpowiedzUsuń
  13. ,,Raptor rzyjesz'' to najlepsze z kategorii czatu xD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia