piątek, 25 marca 2016

Funny Friday 23

Hejka!

Dzisiaj nastąpiło mało spotykane zjawisko, czyli Funny Friday, które pojawiło się już o poranku xD Od razu ostrzegam, że niestety nie wszystkie Wasze memy mogą się teraz pojawić, ponieważ nie za bardzo mam czas odczytać wszystkie wiadomości. Reszta Waszych obrazków pojawi się w następnym tygodniu :) Zapraszam!

MEMY

Alessia Sunvalley
Kiedy dowiadujesz się,że możesz jechać 16 kwietnia do warszawy




Amelia Orangeberg


Anita Archmountain



 Kate Macwater


Tatiana Northheart


Emma Swordgren




Znalezione w internetach



ROZMOWY NA CZACIE





Rozmowa znaleziona kiedyś na grupie o SSO:





Kiedy ktoś wspomni o kodzie na globalu:



PRZEGLĄD STORYOFMAJSTARSTABLE






BUG Z 2013









Miłego weekendu ♥

32 komentarze:

  1. Nie ma mojego mema :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam czasu dodać wszystkich, przejrzałam tylko kilka wiadomości

      Usuń
    2. A, ok :) Mam nadzieję że następnym razem się pojawi ;)

      Usuń
    3. Dziękuje Mel! Dziś przeglądam i jest! Mój mem, tak bardzo się cieszyłam :D

      Usuń
  2. Ej, serio był taki bug w 2013 czy to tylko przeróbki w photoshopie? x'd

    OdpowiedzUsuń
  3. To z kupowaniem sc i nie wchodzeniem na poczte jest bezcenne. XDD

    Co do bugu z 2013 - co by powiedziała Alicja z krainy Czarów? "TRZEBA BYŁO TYLE NIE JEŚĆ I NIE PIĆ". X'DDDDD
    Ale przerażający ten błąd o.e

    To z neta też niezłe. X'd
    Wszystkie są pro - mam banana na gębie. (DX)
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, czemu nikt wtedy nie wpadł na pomysł zrobienia ssowej wersji Alicji w krainie czarów na youtube XD byłoby genialne

      Usuń
  4. Pierwszy mem i bug z 2013 rozwala system XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! :D A ten bugg... Istnieje jeszcze? XD Chce wiedzieć jak to się robi :P Powie mi ktoś? :D
    Pozdrawiam wszystkich! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On już nie istnieje, został dawno naprawiony

      Usuń
    2. Wiem, ale chciałabym wiedzieć jak to oni robili XD

      Usuń
  6. Wszystkie memy są super,a bug z 2013 rozwala system.Po prostu leżę na podłodze w jeziorze łez z powodu śmiechu xD
    ~Night

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki nowym zmianom w FF nie mogę doczekać się nowych postów z tej serii! Te rozmowy na chacie mnie rozwalają tak, że leżę i kwiczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak? Jak to się robiło? ��/Ada Dolphinstorm

    OdpowiedzUsuń
  9. O, dodałaś mojego ^^ Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na jakim serwerze grasz Mel? Plissss, odpowiedz!!! PS: jesteś SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołaczam się do pytań o bug z 2013 :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel co sądzisz o klubie Golden Rush?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę się wypowiadać, bo tak naprawdę nie znam tego klubu i nigdy w nim nie byłam :)

      Usuń
  13. Hej mam pytanie dotyczące SR. Chodzi o to czy ,star ridera z kodów obejmuje co tygodniowe 100 sc? Bo wpisałam i nie dostałam ,albo muszę czekać do godziny w której kod został wpisany. Proszę o szybką odpowiedź *.* Z góry dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Star Riders z kodu nie dostają SC w soboty :/

      Usuń
  14. MEL ( SORKI ZA CAPS LOOK XD ALE TO WAŻNE ) TO PILNE !!! OD RAZU MÓWIĘ ŻE WIEM ŻE TY ZAWSZE Z UWAGĄ CZYTASZ I MOŻNA NA TOBIE POLEGAĆ ŻE NIE ZROBISZ TAK :NIE PRZECZYTASZ DO KOŃCA I OD RAZU KRZYCZYSZ. DLATEGO MOGĘ W SPOKOJU NAPISAĆ TEN KOMENTARZ :) OK TO ZACZYNAM. NA FB JESTEM W TEJ GRUPIE STORYOFMAJSTARSTABLE. MAM PROŚBĘ KTÓREJ ( TERAZ LICZĘ NA TO ŻE PRZECZYTASZ DO KOŃCA I NIE BĘDZIESZ NA MNIE ZŁA ) NIE MUSISZ BRAĆ POD UWAGĘ ALE MOŻE... NO OK TO JESTEM W TEJ GRUPIE, JESTEM NA NIEJ AKTYWNA CO DZIENNIE, CZASEM DODAJE NA NIEJ POSTY I O TO MI CHODZI. PLIS DODASZ KIEDYŚ MÓJ POST NA FUNNY FRIDAY ? BARDZO BYM CHCIAŁA I CO PIĄTEK PATRZE CZY JAKIŚ Z MOICH POSTÓW SIĘ TU NIE ZNAJDUJE...ALE WIESZ.... MAM NADZIEJĘ ZE KIEDYŚ TU SIĘ POJAWI. NA KONIEC PRZYPOMINAM ŻE NIE MUSISZ BRAĆ TEGO POD UWAGĘ !!!

    PS. MAM TEŻ WIELKA NADZIEJĘ ŻE MI ODPISZESZ.

    POZDRAWIAM KAJA SB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wybierać te stori, które najbardziej mi się podobają, więc jeśli któraś historia z Twoich zwróci moją uwagę to na pewno się tu pojawi :D

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Melissa jak ty to zrobiłaś z tym bugiem na wielkość? proszę odpisz
    :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii