Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

16 marca 2016

Kod na SR!

calendar_month 16 marca 2016

Aby dostać Star Ridera:

1. Zaloguj się na swoje konto Star Stable 
2. Wejdź na stronę swojego konta i kliknij na zakładkę kodu promocyjnego 
3. W okienku wpisz FREESR4YOU i potwierdź

Niestety nie mam pojęcia do kiedy kod jest ważny, wpisując go dzisiaj SR trwa do 30 marca, jeśli macie  już Star Ridera to on się po prostu przedłuży :)

88 komentarzy:

  1. Mel kocham cię! wielkie dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie działa :C

      Usuń
    2. Jak może ci działać u mnie wyskakuje ten kod jest nieważny w twoim kraju

      Usuń
    3. Szkoda, ze juz nie dziala ;/ Nie musialabym kupywac SR na nwe Koncie XD

      Usuń
  3. U mnie jest napisane, że kod nie działa w moim kraju :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisze: kod nie ważny w twoim kraju :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie działa o co chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie działa mi? Czemu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie działa mi D:

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpisałam 17, i nie działa, mam kupiony sr.. nie przedłużył się

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie działa :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie działa ;( pisze ,,Nieważny kod"

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę,że kod nieważny w moim kraju :c Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  14. wpisałam ten kod dzisiaj i nie dzieła na 100 procent poprawnie i obecnie nie mam star ridera pisze mi że kod jest nieważny w twoim kraju.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten kod u mnie nie działa i pisze mi że jest nieważny w twoim kraju co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie działa u mnie... Dlaczego?! T.T
    Mel, nie mam sr, a gram na serwerze cookie, czy to ma jakiś związek? :'(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpisałam go dzisiaj i pisze,że kod jest nie ważny w twoim kraju... :C
    Dlaczego... :C :c
    Innym działa,a ja SR płatnego i LT przecież nie mam...
    Trudno,ale naprawdę nwm dlaczego nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie działa -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi nie działa :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam SR i chcę by mi przedłużyło to pisze "Ten kod jest nieważny w twoim kraju" :C

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie działa .. :C

    OdpowiedzUsuń
  22. nie działa niestety :( nieważny w kraju... ale dzięki Paulina :)

    Anastasia Strawberryleaf

    OdpowiedzUsuń
  23. Czemu mi nie działa?!?!
    Nie mam SR ;(

    HELP!

    OdpowiedzUsuń
  24. "Kod nie ważny w twoim kraju" ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego u mnie nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisze ten kod jest nieważny w twoim kraju

    OdpowiedzUsuń
  27. a da mi sc jak mam LT?

    OdpowiedzUsuń
  28. Piszę mi że kod nie działa w moim kraju...

    OdpowiedzUsuń
  29. Już nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  30. A nie wiesz czy LT coś dostają jak go wpiszą? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A jeżeli mam SR do czerwca to on się przedłuży?

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi nie chce działać :c

    OdpowiedzUsuń
  33. A jak ma się lt to ci nie zabiera SR tylko daje sc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zabierze Ci nic . Po prostu będziesz miała SR na zawsze i dwa tygodnie XD Nie daje sc

      Usuń
  34. Pisze że nie ważny w twoim kraju : p

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie działa :( Pisze, że kod jest nieważny w moim kraju. Wpisywałam go kilkakrotnie, a następnie w obawie, że się pomyliłam kopiowałam z twojego bloga. Proszę napisz co mam robić! Bardzo mi zależy na Star Rider...

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda,że nie ma kodów na SC,bo mam już LT ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie działa!
    ''Ten kod jest nieważny w Twoim kraju.''
    :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli nikomu nie działa to już jest po prostu wycofany. W dniu kiedy napisany był post na pewno dało się go użyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie D:

      Usuń
    2. Mel czy po wpisaniu go (mi się udało i zadział, przedłużył mi SR o 2 tyg.) będzie się dostawało co tygodniowe 100 SC ?

      Usuń
    3. Raczej nie bo z normalnych płaconych Star riderów jest 100 sc :)

      Usuń
    4. Jak się kupi SR to się dostaje SC w soboty, za darmowego nic się nie dostaje.

      Usuń
  40. Hej,potwierdzam ten kod już nie działa,moja koleżanka także nie mogła go użyć :/ Sory za reklamę,ale zapraszam na bloga Amelia Star Stable i do klubu Royal Village Riders!
    Alessia Sunvalley

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety nie działa :/ Szkoda... bo za 7 dni kończy mi się SR :(
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga.
    starstable-vera.blogspot.com lub StarStable & Veronika Kittengarden

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dobrze, że ja zdążyłam go wpisać :3

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie zdążyłam i nie działa.. ;c
    Moim zdaniem SSO powinno dodawać kody na SR i SC na początku tygodnia i powinny tracić swój ,,termin ważności'' w weekend. Wtedy graze bedą mieli więcej czasu na wpisanie go.

    OdpowiedzUsuń
  44. A może skopiowaliście go ze spacją? Mi wszystko działa c:

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi też nie zadziałał za pierwszym razem.. ale wyszłam z tej zakładki, weszłam ponownie, wpisałam go i działał :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kod znów działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi też nie działał ale wpisałam go w innej przeglądarce (Mozilla Firefox) i zadzałał xDD (wcześniej wpisywalam w chrome):D <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Musicie spróbować kilka razy. Jak nie w ten dzień to następny. Jeszcze kilka dni temu mi nie działał, a dzisiaj wszedł bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trzeba spróbować kilka razy. Jak nie dzisiaj, to następnego dnia. Wiem, ponieważ jeszcze kilka dni temu też mi nie działał, a dzisiaj wszedł bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi już działa, poczekałam kilka dni i działa :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Kod chyba zaczął działać, bo koleżanka wpisywała parę razy dwa dni temu i nie działał, a dziś wpisała ponownie i już działa. Spróbujcie jeszcze raz może zaakceptuje.

    OdpowiedzUsuń
  52. działa!!!weszłam na angieską stronę i wpisałam i działa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mel zrobiłabyś coś o jajkach wielkanocnych? Udało się! mam SR właśnie z tego kodu i nie bardzo wiem gdzie szukać pisanek :( Pomoocy!
    Anastasia Starwberryleaf

    OdpowiedzUsuń
  54. NE DZIALA LOLOLO

    OdpowiedzUsuń
  55. Mel, z kąd wiesz jakie są kody?? Ze źródeł? Jak tak to jakich?

    OdpowiedzUsuń
  56. Mi nie działa): ale znam kod na 15 dni sr i 200 sc kod to:YOUTUBE mam nadzieję że pomogłam

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach