Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

02 marca 2016

Nowe konie Pełnej Krwi Angielskiej

calendar_month 02 marca 2016
Hejka!

Najmocniej przepraszam za brak postów ostatnio! Czas tak szybko leci, że często już totalnie nie nadążam. Modlę się o koniec tego tygodnia, bo jestem wyczerpana.
Przejdę już do tematu posta, bo muszę uciekać jeszcze dokończyć powtarzać fizykę na jutrzejszy test

Dzisiaj środa, a jak to w środę bywa czas na aktualizacje! Już wcześniej dowiedzieliśmy się co nas czeka w tym tygodniu. Większość z nas wyczekiwała dnia kiedy będziemy mogli zobaczyć "na żywo"- w grze nowe cudeńka, czyli odnowione konie Pełnej Krwi Angielskiej

Na razie dostępne są 3 maści- siwy i kasztanowaty, które można znaleźć w Księżycowym Sierpie oraz kary znajdujący się w Forcie Pinta. Wszystkie kosztują po 890 SC. Jak to konie odnowione, mają zupełnie inną budowę jak i animacje bardzo różniące się od swoich poprzedników

Na pierwszy ogień pójdzie siwek, który najszybciej przykuł moją uwagę. Niestety, gdy przyjrzałam się mu bliżej i zobaczyłam jego grzywę to się troszkę rozczarowałam. Była ona w totalnie innym odcieniu, jakby ktoś wyprał ją w Perwollu i zapomniał zrobić to z resztą konia
Po chwili zastanowienia, postanowiłam zaryzykować i sprawdzić czy zmiana grzywy coś tutaj pomoże. Na szczęście udało się i inne grzywy są już w normalnym kolorku :) Więc jeśli ktoś zrezygnował z kupna tylko z tego powodu to myślę, że w innych fryzurach ten koń też Wam się spodoba, a odcień w początkowej grzywie powinien zostać naprawiony, bo uważam, że to pewnie jakiś błąd


Jego maść jest zdecydowanie oryginalna i myślę, że konik znajdzie swoich miłośników- w tym mnie :D 


Teraz czas na kasztanka! Oh, jak ja kocham tą maść! Jak tylko na niego spojrzałam to od razu pomyślałam, że muszę mu nadać jakieś imię z 'Fox'
Mimo iż są już takie podobne maści w SSO to myślę, że w opinii niektórych z graczy ten koń wygra swoją budową i dopracowaniem. Co tu dużo gadać, w tym przypadku jakichś wielkich błędów na szczęście nie zauważyłam.




Ostatnia maść to kary. Ten koń, oprócz budowy nie różni się jakoś znacząco od innych SSOwych karusów, ale bez wątpienia może skraść czyjeś serce :D


Podsumowując: Spodobały mi się te te konie pod względem budowy i maści. Jako iż lubię robić zdjęcia na SSO to polubiłam je też przez to, że są fotogeniczne i można zrobić naprawdę fajne ujęcia. :) Ich chody (poza cwałem) i animacje są naprawdę fajne

Do wad dodałabym oczywiście problemy z grzywą oraz cwał, który niestety nie powala, ale może przy większym poziomie konia to nie będzie aż takie widoczne

I tak oto kończymy ten post!
Czekam na Wasze komentarze. Wyraźcie swoją opinię na temat nowych koni!

Ściskam ♥

71 komentarzy:

  1. Mi serce skradł kary ♡
    I masz całkowitą rację co do tej grzywy. Rzeczywiście ma jakiś dziwny kolor. Dobrze, że napisałaś o tej zmianie u końskiego stylisty.
    Widzę, że masz dużo cierpliwości w zbieraniu SC - stać Cię było na wszystkie maści. Ja osobiście nie mam w tym szczęścia...

    ~Aria Candlefall

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł , ty serio kupiłaś wszystkie Angliki?Podziwiam ~ Arnaude Braveforce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arnuade? ;-; To ja Ada Dolphinstorm , mam już bloga ( jakbyś weszła na mój blog i zdziwiona:ADA?!!!)

      Usuń
  3. Mnie się baaardzo one podobają. :D Z kupnem czekam na nowe maści. ;)
    ~Carol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja czekam jak dodadzą więcej cudeniek :D

      Usuń
  4. Ech... Bardzo bym chciała zobaczyć je na żywo, ale gra mi nie działa po tych aktualizacjach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki.. Kupna wszystkich nowych kini!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi zmienią tą grzywę u siwka to się wku&&. Będą mi sc oddawać :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Są piękne, na początku siwus wydawał mi się szpetny przez ta grzywe ale po zmianie wygląda o wiele lepiej :) Tylko ciut mi przypomina jakby miał trądzik xDD Ale wim taka maść B) Ja kupuję karusa i kasztanka.
    ~Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie grzywa wygląda "normalnie"... Ale cwał spartolili bez dwóch zdań ;-;. Ja kupiłam sobie tylko siwka bo potem nie ma komu trenować xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu ten świat jest taki okropny.............................. Czemu nie mam jeszcze księżycowego sierpa i siwka! WHY!!!!!!!!!!!!!!!!! *zanosi sie płaczem*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym mieć siwka :(((

      Usuń
    2. Emmm..jak zauważyłam wszystkie angliki są od 1 lvl (Chyba że się mylę xd) i można bugiem wejść do Epony pobiec do Księżycowego Sierpa i kupić Anglika. Jeśli się da :d xd
      ~Agrest

      Usuń
  10. Mi również bardzo się podobają :)
    Co do siwka, przekonałaś mnie :D
    Mam pytanie, gdzie kupiłaś te granatowe siodło z obrazka ''przed i po''?
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mel jak byślisz; kiedy będą te większe stajnie? Ja nie mogę się doczekać, ponieważ mam kilka koni na wyspie i ciężko mi wysłać inne ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trudno przewidzieć. :) Poczekajmy na rozwój sytuacji, może niebawem podadzą więcej informacji na ten temat. P.s.: przepraszam, że odpowiadam za Melissę. Mam nadzieję, że nie uraziło cię to :D

      Usuń
  12. u mnie bezapelacyjnie wygrywa kasztan! w sobotę kupuję :) pięknie cieniowana maść i odcień <3
    jak z szybkością tych koni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są szybkie ;)
      Jak na angliki przystało xD

      Usuń
    2. Jak moja siwa była na 1 lvl to pobiłam chyba wszystkie osobiste rekordy w wyścigach xD mimo braku bonusu są bardzo szybkie i zwinne, dlatego fajnie się jeździ, a do tego genialnie wyglądają <3

      Usuń
    3. dzieki! to już jutro :D

      Usuń
  13. Moje serducho skradł kary <3 Skojarzyło mi się to z Ruffian, a bardzo cenię tego konia ♥ [^]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mam tyle sc na te piękności ;(
    Szkoda. ;( ...ale niedługo kupię :D
    Tylko teraz nie mogę się zdecydować XD

    ps
    Jak robicie zdjęcia? Jest jakiś program?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na klawiaturze masz taki przycisk PRT SC SYSRQ. Jest nad Backspace.
      Gdy zrobisz nim tzw. screena wklejasz do Painta klawiszami CTRL + V. Zdjęcie się pojawi. I to tyle :)

      Usuń
    2. ten program nazywa się print screen. (y) znajdziesz go na każdej klawiaturze.

      Usuń
  15. Mam zamiar kupić sobie za 2 tyg tego siwuska. I nie zgodzę się z Tobą, WEDŁUG MNIE w tej jasnoniebieskiej (?) grzywie jest mu bardzo ładnie i nie zamierzam jej zmieniać. 8)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szacun za tyle sc! Ja islanda kupiłam w sobotę przed anglikiem, więc teraz nie ma mowy o nowym koniu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zakupiłam czarnego konika :)Przypominał mi Ruffian. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi serce skradł siwus. <3
    Umm...kary według mnie chyba nie za ładny.
    Kasztanek też prześliczny,ale u mnie w stajni mam dosyć kasztanków.
    Naprawdę Tobie gratuluję Mel,że kupiłaś wszystkie konie (chociaż to tylko kilka pikseli xd).Ja nie wiem kiedy go kupię,bo sc braknie,a w planach nie mam dokupowania pieniędzy.
    Pozdrawiam ~Night ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje serce skradł kary...

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama zakupiłam karuska i nie żałuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja absolutnie zakochałam się w anglikach, nareszcie konie które wyglądają realistycznie i mają nie spieprzone proporcje, naprawdę grafika koni w SSO idzie w dobrą stronę i szczerze liczę na dalsze rasy- marzy mi się koń hanowerski albo lipicański <3 I tak przy okazji, myślę ze to jak zmienia się grafika koni jest dobrym tematem na post na blogu, fajnie by się czytało i oglądało ;)
    ~ Melissa Goldnight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak ... Zdecydowanie czekam na konie Hanowerskie, ponieważ są śliczne i myślę, że jak by je dodali to jakieś jeszcze specjalne umiejętności skokowe :) ~Monika Dogson

      Usuń
  22. Ja jak na razie wstrzymuję się z kupnem bo czekam na nowe maści ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie pytanie do Ciebie. Czy kupowanie 3 koni na raz sprawia Ci taką samą przyjemność jak kupienie 1 konia, na którego zbierałaś pieniądze przez cały miesiąc? (Pewnie nie masz takiej sytuacji, ale spróbuj sobie wyobrazić ;) ).
    ~Carol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to raczej porównywalne, bo muszę sobie zapracować na to żeby mieć możliwość kupienia 3 koni na raz. Aczkolwiek myślę, że ta radość jakoś wielce się nie różni, z wyjątkiem, że cieszysz się trzema, a nie jednym koniem. No i z tego powodu, że jest ich więcej to tak jakby trwa to dłużej zanim się na nie napatrzysz i najeździsz (wiesz, zachwycanie się nimi, bo nowe itp.)

      Usuń
  24. Mel gdzie kupiłaś siodło, które jest na karym? Czaprak i ozdoby już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są! ^.^ Zamierzam kupić kasztanka ale zanim to nastąpi minie parę miesięcy! xDD Tak po za tematem to wiecie gdzie kupić sweter ze Starshine? Szukam go i nie mogę znaleść :/

    Pozdrawiam Kate Swiftnest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Stajni Jorvik jest. Tam gdzie jest co jakiś czas Targ Koni to jest tam takie 2 sklepiki i musisz poszukać :)

      Usuń
  26. Angliki cudowne! :D Bardzo realistyczne jak na SSO. Ja zamierzam poczekać z kupnem na nowe maści ale nie wiem czy wytrzymam. xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka Mel.Mam bardzo ważne pytanie.Co zrobić jak nie mogę wejść na sso i jest napisane:Ze było za dużo prób wejścia na to konto?POMOZ PLIS D:

    Ps:Ja chcem kupić siwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem jak Ci pomóc, nigdy nie miałam takiej sytuacji
      Jeśli nadal masz ten problem to musisz skontaktować się z supportem

      Usuń
  28. Naprawde ładne te konie :).
    A mam takie pytanie. Jak zrobić screena w sso? Jest jakiś program do tego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo klawisz prt sc a potem wklejenie do painta albo program typu fraps :)

      Usuń
  29. Mel! Bardzo bym chciała aby mój blog znalazł się w zakładce polecane xD Ale, nie zmuszam cię ponieważ mój blog nie jest jeszcze zbytnio "profesjonalny", i nie ma tak ładnego wystroju więc jak wolisz ;)
    PS.Śliczne koniki <3
    W grze: Leia Dawndaughter ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mel, mam pytanko jak dodałaś ten pasek u góry to "Moje konie","O mnie","Moje zwierzaczki","Jorvikpedia"itp.???
    Bo strasznie chciałabym mieć podobne u siebie na blogu :/
    PS. Jaki serwer? Ja Emerald Forest, lasek <3

    OdpowiedzUsuń
  31. mam do ciebie pytanko Mel
    czy są jakieś aktywne kody na sc 2016 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiadomo mi o żadnych aktywnych kodach na SC :/

      Usuń
  32. Możesz dać mojego bloga do polecanych? Ada Dolphinstorm

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie chce spamić tym swetrem ze starshine, ale naprawdę gdzie on jest?
    Kate Swiftnest

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej Mel jak wbijesz poziom 19 możemy liczyć na konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje wbicie 19 poziomu to jakaś okazja do konkursów? xD Jak mi się uda to raczej zrobię coś na wielkanoc

      Usuń
  35. ojej!! jak ja bym chciała takiego mieć! Niestety nie jestem SR-.-
    ~Anastasia Strawberryleaf <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Och, ten karusek ukradł moje serce ♥
    ~Elle

    OdpowiedzUsuń
  37. Mel, a gdzie są kolejne FF?!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mozesz dac mojego bloga do polecanych? Adadelfinek.blogspot.com ? Ada Dolphinstorm

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzeczywiście, nowe angliki są prześliczne i realistyczne. Zbieram jeszcze sc i liczę, że jak dodadzą kolejne 3 maści to wśród nich będzie gniadosz lub kary z jakimiś odmianami na czole lub skarpetkami. :3

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasztana kupiłam i karusa też kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi się podoba kary. Chyba go dziś kupie. Troche mi się też kojarzy z Ruffian, a tą klacz cenię ja, moja kol i bardzo dużo innych ❤

    ~Daisy Grayfield

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja zrobiłam sobie liftime by kupić wszystkie. Moim zdaniem szary jest cudny pomimo grzywy. Fajnie że, kupiłaś wszystkie :D .

    OdpowiedzUsuń
  43. Gdzie kupiłaś sprzęt na siwusku? ten zielony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://starstableonline-mel.blogspot.com/2015/09/stroj-poranna-mieta.html?m=1
      Tutaj masz :)

      Usuń
  44. Gdzie kupiłaś ten miętowo-biały zestaw na konia? :o

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach