Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

12 marca 2016

Nowy kod dla Star Riderów Lifetime

calendar_month 12 marca 2016
Aby dostać rękawiczki widoczne na zdjęciu:

1. Zaloguj się na swoje konto Star Stable 
2. Wejdź na stronę swojego konta i kliknij na zakładkę kodu promocyjnego 
3. W okienku wpisz WESTERNGLOVES i potwierdź 

33 komentarze:

  1. Ten kod nie działa w Polsce mi tak pisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy masz Star Rider Lifetime?

      Usuń
    2. Melisso a czy ty będziesz na spotkaniu w Warszawie?
      Tak pytam z ciekawości... :D

      Usuń
    3. Jeszcze nie wiem, Warszawa trochę daleko :/

      Usuń
    4. Z Wrocławia też bliziutko nie jest, ale walczę z rodzicami xD Muszę tam być,a bez Ciebie, Mel, to nie będzie to samo :( Pozdrawiam Alessia Sunvalley

      Usuń
    5. Dziękuje <3

      Usuń
  2. Ja wykorzystałam ten kod zanim zrobiłaś posta z tym oto kodem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Szkoda ja nie mam LT ale może kiedyś :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, Mel mam pytanie czy SSO Ci działa i innym (wiem że coś robią) chodzi o to że pobrałam i zainstalowałąm grę i pisze "Nie można wyświetlić tej storny" czy to ma coś wsp z tym co robią? Proszę o odp nie wiem czy się martwić

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego nie dla bez sr a tak wo gulę kiedy będą kody na sc lub sr?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mel, mam problem :/ Czy jak bedę kupować SR LT (Nie w gift shopie tylko w tym na profilu ;) to muszę wchodzić coś potwierdzić na e - mailu? Bo zapomniałam hasła i wiesz...nie miała bym CHYBA Sr ;C
    PS.Te rękawiczki tylko dla LT? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z tego co kojarzę to nie było takiej potrzeby :) Ale ja polecam jakoś odzyskać hasło, bo czasem serio się może przydać e-mail do konta

      Usuń
  7. Kiedy będą kody na sr lub sc dla bez sr!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Mel, mam takie pytanko...
    Ty grasz na laptopie, prawda? Właśnie, ja też. Chciałam się zapytać, czy masz/miałaś lagi w grze? Ja np. mam straszne lagi, szczególnie w tłocznych miejscach, a grałam już na 2 laptopach - było to samo... W supporcie okazało się, że to wina karty graficznej i zauważyłam, że moja kol. też ma podobne problemy... Chciałam cię jeszcze poprosić, żebyś powiedziała mi, ile masz mniej więcej Fps w grze...? Zastanawiam się, czy to wina laptopów, czy nie, bo na komputerach jest chyba lepiej...
    No nic, czekam na Twoją odpowiedź, chciałabym jakoś to naprawić, bo czasem po prostu nie da się grać i mam ochotę od razu się wylogować.. xD
    /Danio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gram na laptopie, który ma już swoje lata i czasem mam lagi w tłocznych miejscach. Ostatnio jego kondycja się pogorszyła, muszę go w końcu zanieść, aby został wyczyszczony z kurzu
      To zależy od tego jaki jest procesor, karta graficzna i inne takie szczegóły w komputerze. Ponoć gra lepiej działa na stacjonarnym, ale mi wygodniej jest z laptopem, a on i tak spełnia moje oczekiwania, na razie więcej nie potrzebuję xD
      Ogólnie mam około 40-60 FPS i nigdy nie miałam problemu, że aż musiałam się wylogować przez lagi

      Usuń
    2. No, ja mojego lapka mam od roku, ale przeważnie mam 10/12 Fps, gdy mam szczęście trafi mi się 20/30 xD Dzięki za odpowiedź Mel :)

      Usuń
  9. A kod na koszulkę jest? xD

    OdpowiedzUsuń
  10. nie działa nieważny w twoim kraju pisze

    OdpowiedzUsuń
  11. co dają te rękawiczki (np.skoki) POZDROWIONKA :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wszystkie kody :) Mam jeszcze jedno pytanko: na jakim serwerze grasz Mel?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mel,gdzie kupiłaś tą bluzkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kod nie ważny, a mam LT. :v

    OdpowiedzUsuń
  15. jest jakis kod na sc lub na star ridera?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach