Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

25 marca 2016

Nowy kod na 300 sc i 3 dni SR

calendar_month 25 marca 2016


Aby dostać 300 SC i 3 dni Star Ridera:

1. Zaloguj się na swoje konto Star Stable 
2. Wejdź na stronę swojego konta i kliknij na zakładkę kodu promocyjnego 
3. W okienku wpisz SPRINGTIME i potwierdź

62 komentarze:

  1. O TY
    ...
    ..
    ..
    ..
    PEPE RENDZER KIEDYŚ CIE DOPADNIE

    ~zua marg -,-,--,--,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ;D Jesteś kochana !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) A na jakim serverze grasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. MAAM PYTANIE!JEŚLI MIAŁAM SR DO 5 KWIETNIA, I WPISAŁAM KOD, MAM SR DO 8 KWIETNIA?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel, a do doda dni sr czy odbierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doda ja miałam do 2 kwietnia a jak zrobiłam ten.kod pacze a tu do 5 kwietnia :D

      Usuń
  6. Działa!!! Na jaki serwerze grasz Mel?

    OdpowiedzUsuń
  7. Działa. ^^ Jutro kupię dzięki Tobie Anglika. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak mam LT i załaduję kod dla SC to po 3 dniach automatycznie usuną mi SR ?
    Powiedzcie plis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal będziesz mieć sr :)

      Usuń
    2. a ty miałaś? bo dla 300sc nie stracę LT za 130 zł

      Usuń
    3. Nie bójcie się, na 8 milionów procent nie zabierze Wam LT :)

      Usuń
  9. Nie działa :c

    OdpowiedzUsuń
  10. DZIAŁA! :D Najlepszy blog o SSO jaki kiedy kolwiek widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest naj naj naj najlepszy blog na świecie

    OdpowiedzUsuń
  12. a do kiedy jest

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku dziękuje! Kod działa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Mel :D Za niedługo będę mogła kupić następnego konia! :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kod jest do 29 marca więc radzę się pospieszyć ;). Ale przy okazji wielkie dzięki Mel! Myślałam że aby kupić sb na Wielkanoc anglika będę musiała dokupuwac starcoins, a ten kod oszczedzil moje 20 zł! Dziękuję jeszcze raz!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. YES YES YES ! !ZDĄŻYŁAM !! Bo na wcześniejszy to nie :< Dobra teraz mam trzy dni do eksploracji :3 Ciekawe ile będze zadań do zrobienia xDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Mel jeśli chodzi o zakładanie klubu na SSO. Czy na każdym serwerze (polskim) są inne wolne nazwy klubów? Bo bym chciała założyć ale nwm czy są jeszcze jakieś fajne dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mel mam do ciebie pytanie. Chce założyc blog o sso. Ale nie wiem jak. Pomożesz mi go założyć?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mel dziękuję ♥♥♥

    ~Claudia Slowstreet

    OdpowiedzUsuń
  20. o boże KC!!!!!!! DZIĘKUJE!!♥

    OdpowiedzUsuń
  21. jak będą nowe ody to też dodasz na blog??? PS.NAJLEPSZY BLOG EVER!!♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej mam pytanko bo wpisałam ten kod i wszystko działa tak :) ale nie jestem pewna jednego bo sr co sobotę dostają darmowe 100sc a to że dzisiaj jest sobota to powinnam je mieć posiadam obecnie 822 sc a chcę kupić anglika który kosztuje trochę więcej... i czy go kupię zależy od tego czy pojawią się te 100 sc czy nie ... więc dla tych co mają sr z kodu , też dostaną sc? ( wpisałam kod o 9 rano i tak trochę się pogubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to SR z kodu nie dostają SC w sobotę :/

      Usuń
  23. Ten blog jest najfajniejszy na świecie i dzięki Mel na kod. Lovciam Cię

    OdpowiedzUsuń
  24. mel mam pytanko co ile wstawiasz kody bo jestem twoją fajnką forever :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko informuję o kodach kiedy SSO je dodaje, nie tworzę ich :)

      Usuń
  25. Dziekuję Mel! Działa i mam 300SC! wciąż za mało na kuca, ale czekam, aż dodasz następny post z kodem :)
    Nie mogę się doczekać nowego konika! <3
    Anastasia Strawberryleaf

    OdpowiedzUsuń
  26. "kod jest nieważny w twoim kraju " :(

    OdpowiedzUsuń
  27. DLACZEGO NIGDY MI NIE DZIAŁĄJĄ KODY ?!?! :'(

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurde! Nie działa... Rozpłakałam się w realu 😭

    OdpowiedzUsuń
  29. do kiedy jest ten kod?

    OdpowiedzUsuń
  30. pisze że w twoim kraju nie dostępny

    OdpowiedzUsuń
  31. mel to ja twoja kol melissa purple

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety po wpisaniu kodu, wyskakuje mi, że kod zostal juz wykorzystany ;( wiem, ze rok itd. xD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach