Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

13 marca 2016

VS 19

calendar_month 13 marca 2016
Witajcie w dzisiejszym VS! :D

Chciałam Wam powiedzieć, że mam w planach posty o grach powiązanych z SSO. Już kiedyś próbowałam tak zrobić ze Stajnią Marzeń, ale w końcu troszkę mi się o tym zapomniało aż tego nie dokończyłam. Tym razem postaram się wypełnić swoje postanowienie!
Dzisiejszy temat VS jest właśnie bardzo powiązany z tymi grami, a dokładniej, jest o tych grach.

Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszyscy z Was mieli szansę w to pograć, więc może mniej więcej je opiszę, skrócę lub wytłumaczę oraz wstawię przykładowe zdjęcia

Star Academy, czyli Akademia Gwiazd to gra, która zupełnie nie jest związana z końmi, a tylko i wyłącznie muzyką oraz tańcem. Jedyne czemu jest kojarzona z innymi podanymi tu grami to twórcy i grafika niczym ze Starshine. No i oczywiście niektóre postacie

Ze Starshine zaczerpnięty został pomysł na historię w SSO. Jej tajemniczy klimat sprawia, że to jest zdecydowanie jedna z moich ulubionych gier! Występują tu postacie jeźdźców dusz i wszystkie tajemnice ich mocy, Dark Core oraz inne elementy. Grafika jest całkiem inna niż w naszej grze online

Ze Stajni Marzeń została zaczerpnięta grafika do SSO, konie i świat wygląda podobnie, ale oczywiście w Star Stable Online jest ona ulepszana. W SM zadania nie powalają i ja osobiście raczej się nudzę podczas robienia ich

Zdjęcia z www.gry-online.pl

A więc...

Akademia Gwiazd VS Starshine VS Stajnia Marzeń

Czekam na Wasze opinie!



Wszystkie loga w powyższym zdjęciu znalazłam na stronie http://pl.jorvikipedia.wikia.com/ :D

51 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię Starshine, bo w pozostałe gry nie miałam okazji zagrać. Lubię Starshine, bo ma super tajemniczą atmosferę i ciekawe zadania. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za starshine ale mam pytanie jak można w to zagrać? Bardzo bym chciała ale nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to gry na płytę, więc albo jakimś cudem je zdobyć albo pobrać np. na chomikuj

      Usuń
  3. Według mnie najlepsza jest Stajnia Marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stajnia Marzeń!!! Koffam tą grę *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie Stajnia Marzeń

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie grałam w Akademię Gwiazd, ale grałam w dwie pozostałe gry. Wolę Starshine ze względu na fajny klimat i tajemniczość oraz ciekawą fabułę. W Stajni Marzeń robimy tylko niezbyt ciekawe
    zadania przez co gra się po chwili nudzi, a na dodatek nie ma interesującej fabuły. To moje zdanie jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grałam tylko w Starshine, ale i tak uważam, że jest najfajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. STARSHINE!! Moja ukochana gra (poza sso) mi wujek w Ameryce kupił (w Polsce już nie ma zapasów :c) i jestem zachwycona :D Gwiezdni Jeźdźcy, ich prawdziwa historia, magia! Ja mam epizod 1. Czekałam na niego rok i się opłacało.
    Mar

    OdpowiedzUsuń
  9. Grałam tylko w SM JG i powiem Ci,że konie tam tak...Szybko jeźdźiły żeby nie powiedzieć brzydko xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Star Stable. xD
    Mnie już pewnie kojarzysz z fejsa xD
    Magdalena Dawnstar aka Michalina. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie StarShine. ^^

    Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
  12. TO CO U NAPISZE TO JEST MOJE ZDANIE !!! Z tych 3 gier najbardziej lubię AKADEMIE GWIAZD XD. Powód stajnia marzeń jest dla mnie nudna. Starshine, jeżeli nie zapłacisz to grasz do czasu.... Dlatego MOIM ZDANIEM najlepsza z tych 3 gir to AKADEMIA GWIAZD. Ale tak to SSO XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. StarShine to gra an płytę. Tam się nie płaci. Trzeba zapłacić na płytę :p xD
      Mar

      Usuń
    2. Moja kol mówi że się płaci XD

      Usuń
  13. Marguerite z sso14 marca 2016 17:39

    Można jeszcze kupić starshine? Jak tak to gdzie?
    PS: Zdecydowanie stajnia marzeń mam wszystkie 4 i nie grałam w lepsze gry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. StarShine można kupić w innym kraju i to nie po Polsku. Ja tak mam, ale się opłacało. Kup sobie na amazon.com- ja tam znalazłam.
      Polecam

      Usuń
  14. Stajnia Marzeń!

    ~Kaja Eagledaughter

    OdpowiedzUsuń
  15. Starshine ♥

    //Lorq//
    (czyli Blanka Appleyard z anonima)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Mel, mam pytanie czy wszystkie gry trzeba gdzieś kupić? Chciałąbym zagrać w Starshine ale nie wiem jak <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pobrać na chomikuj :) Musisz tylko poszukać do niego kodów, a potem pobirasz. Do epizodu 3 i 4 musisz pobrać jeszcze takie coś na płytę i nie ma po polsku :(

      Usuń
    2. Ja kupowałam Starshine w Media Markt w 2009 i mega się cieszę, bo pudełka są cudowne :D Tak jak wyżej jest napisane to z tego co się orientuję to można zdobyć tą grę na chomikuj, ale jeśli chodzi o płytę to niestety bardzo trudno znaleźć do kupienia :(

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Planowałam żeby te VS było o grach związanych z SSO, więc prosiłabym o wybranie jednej z trzech gier wspomnianych w poście ;D

      Usuń
  18. Stajnia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm... Grałam wszystkie w te gry. Ale Stajnia Marzeń, em... Nie byłam za bardzo zachwycona. StarShine! Jest super!! Tak samo mogę powiedzieć o Star Academy! Te dwie gry są super ;) Ale SSO jest najlepsza ze wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  20. SSO foreva :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym o zapoznanie się z postem, bo w tym VS nie ma wyboru 'SSO'

      Usuń
  21. Gdybym miałabym już wybierać bez sso, to Stajnia Marzeń, bo często jest w "w siodle" i jest bezpłatna i można od razu skakać. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Starshine,mam takie samo zdanie co Amelia Orangeberg mimo że grałam tylko w SM

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham Starshine Legacy :3 I Mel, mam pytanie, tak z innej beczki ;) SSO zapowiedziało jakiś mały obszar na wiosnę, jak myślisz, co to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Starshineeeee ee eeeeeeeeeeeeee e. Starshine c: Walić to że nigdy nie grałam w żądną z tych gier.. No dobra w stajnię marzeń grałam ale poznałam sso i popadła u mnie w zapomnienie. Ale starshine jakoś tak lepszy. Muzyki i tańca nie nawidzę. Prywatne sprawy.. Mama mnie woziła do stajni pod warunkiem że będę ćwiczyć pilnie w szkole muzycznej. A tego ja nie nawidzę. Ale mam anzieję że da się cośjeszcze zmienić. Na 100% Mama mi nandal kupuje gaxzetki związane z końmi pościel itd. Oby oby to coś znaczyło (prócz remontu) strych przebudujemy na 1 piętro a parter na którym mieszkamy przeremuntujemy na korytarz, salon (zburzymy ścianę między moin pokojem i pokojem mamy (są to największe z 3 pokoi) a na strychu belki co pdtrzymują dach rzerobimy na kolumny iwgl b ędzie remonnt kuchni łazienki i sufitów i okna będziemy zmieniać iwgl. KURDE ALE SIĘ ROZPISAŁAM TO BLOG O SSO A JA TU KURDE NIE WIEM CO ._. Przepraszam za to bardzo :(
    Felicia Mousefall - Hihihihihihihihihihihihihihihihihihi

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam lubię, wszystkie ;D, ale chyba Star Shine, tam jets najwięcej wyjanionej fabuły związanej z sso, teraz to jak mama mi kupiła tą gazetkę ,,w siodle" z akademią gwiazd, to po prostu wtedy jeszcze takie, wszystko mi jedno, a teraz gdybym nie miała szukałabym jej wszędzie XD A ty mel masz star shine stajnię marzeń lub akademię gwiazd?

    OdpowiedzUsuń
  26. hmm... w SS grałam ale tylko 1 i 2 ! SM trochę nudna grałam w JG i po jakimś czasie mocno się nudzi. SA nie grałam ale chciałabym więc tu nie ocenie z SM i SS to zdecydowanie SS a SA po prostu nie ocenie.
    PS wie ktoś gdzie mogę dostać SA?

    OdpowiedzUsuń
  27. STAR STABLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Akademia Gwiazd! A ps, gdzie mogę w to zagrać ? c:

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie Starshine, miałam okazję zagrać we wszystkie części i naprawdę polecam tą grę ^^. Stajnia Marzeń też jest genialną grą ;) A w Akademię Gwiazd nie grałam xD

    OdpowiedzUsuń
  30. StarShine! Uwielbiam i kocham <3 Tylko wielka szkoda że 3 i 4 epizody nie zostały wydane w Polsce :'(

    OdpowiedzUsuń
  31. Grałam we wszystkie 4 części Star Stable :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Star shine grałam tylko w stajnię marzeń ale star shine najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznam, że ostatnio najbardziej lubię Akademię Gwiazd. Starshine ma niesamowitą historię, ale niestety znam ją już na pamięć i trochę nudzę się przy graniu. Stajnię Marzeń uwielbiam, ale ciężko się przestawić na starszy system grania po SSO (mimo że w SM zaczęłam grać dużo wcześniej niż w SSO). Natomiast Akademia ma super postacie i fajną muzykę i nadal dobrze się przy niej bawię, chociaż tak naprawdę wszystko rozkręca się dopiero od 3 części :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja posiadam płytę Stajnia Marzeń ale niestety nie polubiłam tej gry ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Może te gry są fajne ale wole SSO! STAR STABLE RZĄDZI!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach