czwartek, 31 marca 2016

Wirtualne koszulki

Dobry wieczór wszystkim!

Dziś do gift shopu dostaliśmy nowe urozmaicenia, a mianowicie kupując jakąkolwiek bluzkę dostajemy również jej wirtualny odpowiednik w grze!

 

Jeśli kogoś to ciekawi to tak, na zdjęciu z aktualności jestem ja
Szczerze powiedziawszy trochę miałam zaciesz jak siebie tam zobaczyłam xD

Jak to działa?
Gdy kupimy bluzkę to dostaniemy również darmowy kod na jej wirtualną wersję
Jeśli kupiliście taką bluzkę tylko, że trochę wcześniej, jeszcze zanim te kody były dostępne to również się nie martwcie, gdyż dostaniecie kod na e-mail :D

Więcej info: LINK
Gift Shop: LINK

Na razie się w Wami żegnam i do zobaczenia jutro w Funny Friday :D

24 komentarze:

  1. Tak moj komentarz jest pierwszy ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety, wyprzedziłaś sama siebie o minutę xD

      Usuń
    2. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    3. o nie hahahahahhs XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  3. Dziękuję, bo nie rozumiałam zbytnio o co z tym chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, cieszę się, że mogłam pomóc :D

      Usuń
  4. Powinnaś być zaszczycona tym zdjęciem :D.A w ogóle pytali cię o zgodę czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jutro na FF będzie przegląd StoryOfMyStarStable? Pr reobiłam tamposta :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrzę na insta... Gdzieś ją kojarzę i myślałam też, że to ty xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet zrobili podobne włosy do Twoich! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że bardzo podobne :D

      Usuń
  8. Mel to ty na tym zdjęciu?/Pozdrawiam Amelia Dawnbard

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, Mel powinnaś się cieszyć, że to akurat twoje zdjęcie wstawili na stronę. Cieszysz się?

    PS. Czy możemy się kiedyś spotkać jak to planowałyśmy :D???

    Pozdrawiam
    Amelia Dawnbard

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz farta ze padło akurat no cb (:
    Pozdro
    Hanna Horthgren

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia