piątek, 1 kwietnia 2016

Funny Friday 24

Hejka!

Jeszcze zanim przejdę do tematu postu mam 2 sprawy...

Pierwsza: Nie, nie wbiłam 1205 levelu w 2 dni i nie, nie kupiłam supershire. Zdjęcie znajdujące się pod moim ostatnim postem jest WYEDYTOWANE w gimpie i z tego co widzę to wystarczyło by niektórzy mi uwierzyli :D No nic, co mam powiedzieć... prima aprilis! :D
By uzyskać lepszy efekt to nie wstawiałam wszystkich komentarzy (tych, które zostawiły osoby, które się nie nabrały). Pojawią się po tym jak napiszę ten post :)
Szczerze powiedziawszy pierwszy raz w życiu śmieszkowałam 1 kwietnia tak bardzo xD Serio, niektórzy pisali do mnie wszędzie by tylko dowiedzieć się jak to zrobiłam, ludzie na Insta z innych serwerów również mi uwierzyli!
Teraz pewnie czeka mnie jakiś czas tłumaczenia wszystkim, że wcale nie mam konia giganta. Ale warto było xDDD

Druga sprawa: Kelly Mistgarden poprosiła bym udostępniła jej konkurs, więc czemu nie
Zapraszam :D

A teraz czas na Funny Friday!

Memy

Alessia Sunvalley


Anita Archmountain




Aria Candlefall


Elvira Queenberg


Hortense Starwood


Iliana MacMountain


Iliana Purplehurricane

 Isabel Macland

 Kaja Brichgarden

 Liv Zebraforce


Lizbeth Lowlake


Mia Orangedawn


Mia Swordsmith


Patricia Rainstreet


 Valentina Loudmountain



PRZEGLĄD STORYOFMAJSTARSTABLE







ROZMOWY NA CZACIE




Przesłane przez Lindę Friendmountain:



BUG Z KOLOROWYMI KOŃMI





Wysłane przez Veronikę Goldmountain:

Miłego weekendu ♥

47 komentarzy:

  1. Konie bez oczu ;o xD Wiecie może gdzie jest jeszcze ten królik, co farbuje oprócz Farmy Steva ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno stajnia jorvik i tam gdzie jest prom przy jarlaheim. Więcej jeszcze nie szukałam ^^

      Usuń
    2. I Valedale ☺ ja uwiezylam w to że masz tego shire..... No cóż ... 😊

      Usuń
    3. Ale jak zafarbować te konie?

      Usuń
  2. Ojej jak miło Mel jest nawet mój wpis na storyofmajstarstable C: Ten ze Scottem XD Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. >kiedy twoje stori jest na blogu Mel

    Ja rozumiem, że wyglądam jak Marley, ale myślałam, że babcie są od tego by wpierać :' )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze w Valedale, na moście obok kamiennego mostu (xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie masz email Mel? chce wysłać mema a zapomniałam jaki jest xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe to mi ten koń się dałni \(*-*)/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten arab wygląda jakby właśnie wrócił z Czarnobyla

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo ;)
    Memy jak zwykle świetne xD

    OdpowiedzUsuń
  9. o.o Dziękuję za wstawienie mojego mema :'D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zrobić tego buga z kolorowym koniem? :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje memy są :D
    ~Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Mel to ja Amelia Wolfpoulos:3 z prima aprilis ci dałam komentarz z chęcią bym się z tobą spotkała:) uwielbiam cięee papatki:33

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje memy!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. nareszcie! już wysłałąm do mel tyle memów i nareszcie one tu są! <3 dzięki mel :D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dosłownie przed chwilą widziałem Ciebie na sso byłaś w stajni jorvik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mogę, naprawdę się nabrałam na tego wielkiego konia XD. Świetnie ci się udał ten żart Mel :).
    Clara Easlund

    OdpowiedzUsuń
  17. Mel pomożesz ? Zapomniałam hasło do mojego konta i nie wiem co zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na Lorette mówie Roleta xd. A najlepszy mem (moim zdaniem) jest od " Mia Swordsmith "

    OdpowiedzUsuń
  19. Mel (albo reszta xD) czy wiesz kiedy SSO obchodzi urodziny (miesiąc i dzień) bo nigdy nie obchodziłam tego dnia a chce :D A i druga rzecz czy ktos wie gdzie w Warszawie 16 kwietnia i o jakiej godzinie będzie meet up z fanami SSO?
    ~Anechka Dragonbell~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziny są we wrześniu lub październiku ( chyba) ale dnia nie pamiętam a do drugiego pytania się przylanczam ☺

      Usuń
    2. Na 99% spotkanie sso będzie na ulicy chałubińskiego w godzinach 13-17 :)

      Usuń
  20. Mel zrobisz post jak zrobić okienka (moje konie itt.) ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to miałam w planach taki post, ale jak widzę poziom kreatywności niektórych osób to raczej zrezygnuję. Te kółka właśnie są taką rzeczą, której większość nie potrafi skopiować, nie chcę by potem było pierdyliard blogów wyglądających dokładnie tak samo jak mój :/ sorki

      Usuń
  21. Kto się uśmiechnął jak częstowałam Felxa orzeszkami? :3

    ~ Hortense Starwood

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel a wiesz może jaka rasa konia teraz wyjdzie i kiedy?
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Niestety nie mam pojęcia jaki koń będzie teraz dodany, to tylko sso wie :)

      Usuń
    3. Aaaaaaa dzięki za info.

      Usuń
  22. Jak przesłać ci mem? :( (pisze już 2 raz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij na e-mail mel-sea@wp.pl bądź melissa.seahall@gmail.com :)

      Usuń
  23. Mel kochana doradz mi jakiego konia do kupienia polecasz ( mam już morgana moraba shire owero pinto startowiec i kucyk i sportowy fryz ) proszę o odpwiedz ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Wie ktoś jak na blogspotnzrobic naglówki typu o mie i moje konie ?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii