piątek, 8 kwietnia 2016

Funny Friday 25

Hejka!

Czas w końcu oficjalnie zacząć weekend! Do mojego wyjazdu do Warszawy został dokładnie tydzień i już powoli zaczynam wariować tak się nie mogę doczekać by zobaczyć tyluuu graczy w SSO w jednym miejscu :D

Pierwsze co to chciałam podziękować za memy! Poproszę o więcej oczywiście :D
Uwaga! Od teraz możecie wysyłać e-maile także na mój gmail! Więc możecie pisać na:
mel-sea@wp.pl
melissa.seahall@gmail.com 

Oczywiście mile widziane są również zwykłe wiadomości, rysunki i edycje, które kiedyś licznie dla mnie robiłyście. Mimo iż dawno ich nie wstawiałam to uwielbiam je dostawać! Myślałam żeby powrócić do pokazywania ich na blogu także jeśli dostanę ich dużo to powinny się tutaj pojawić :D

Ale przejdźmy już do Funny Friday!

MEMY

Karin Silentstar


Alessia Sunvalley


Astrid Turtleblanket


Daisy Zebratree



Daniela Purplewood

Lizbeth Lowlake


Ruby Eveninghaven


Samantha Eveningstone


Moje memy



PRZEGLĄD STORYOFMAJSTARSTABLE





ROZMOWY NA CZACIE








KIEDY KTOŚ POPROSI O EDYCJĘ NA GRUPIE O SSO:

Niestety nie zapisałam przez kogo są zrobione te edycje ani do kogo należy przerobione zdjęcie
Jeśli autorki chciałyby, aby zostało to usunięte albo podpisane, proszę się ze mną skontaktować


Miłego weekendu ♥

19 komentarzy:

  1. Fajne :) Szkoda, że ja nie będę na tym spotkaniu... :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierfsza!111oneone :D
    Te dzisiejsze memy takie średnie, ale P. Ola mnie rozwaliła XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,jak zauważyłam ten wyraz twarzy,to musiałam zrobić screena xD

      Usuń
  3. Aha
    Czyli karon daje mi ostrzeżenie za pepe a tobie sama je wysyła, tylko w wyostrzonej wersji -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ostatnie edycje mnie rozwaliły, a szczególnie ta z kucem z dużą głową. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha xD pozdrawiam serdecznie 😊
    Manuela Spiderside 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. zaczynasz wariowac bo zobaczysz mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za dodanie mojego wspaniałego stori 8) xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym nowym hasłem miałam tak samo. Nagle myślę co się dzieje a tu okazuje się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beka
    Daniela Purplewood

    OdpowiedzUsuń
  10. Te edity zrobiła Patricia Müller.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje zdjęcie O.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Małe nawiązanie do Civil War widzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg moja przeróbka ze Zbysiem <333

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia