piątek, 29 kwietnia 2016

Funny Friday 26

Hejka!

Właśnie przed chwilą podniosłam się z łóżka tylko po to by napisać FF. Rozchorowałam się i wręcz umierałam już od 5 rano (w sumie to od wczoraj) aż do teraz, gdyż na szczęście jest już troszkę lepiej. Wejdę jeszcze na chwilę na SSO i uciekam dalej się kurować
Od razu mówię, że mogę mieć małe opóźnienia w naszej loterii i będziecie musieli poczekać na wiadomość z potwierdzeniem trochę dłużej. Niestety to nie zależy ode mnie, zgłoszeń przychodzi bardzo dużo, mam ich już pewnie z 300, a jeszcze nie sprawdziłam dzisiaj poczty, gdyż nadal czuję się niewystarczająco dobrze. A przede mną przynajmniej 100 zgłoszeń do sprawdzenia xD
Jeśli chodzi o kody na 200 sc i 14 dni SR to przygotowuję dla Was małą zabawę na blogu, ale niestety jestem zmuszona przełożyć to na następny tydzień. Zasady i informacje o tym dodam albo w poniedziałek albo w niedzielę :)

Memy

Agathe Dragonwood


Alessia Sunvalley

Amelia Orangeberg 

Anastasia Youngstreet 


Anita Archmountain 

 Antonella Grayroad

Aria Candlefall i Adele Cloudhunter


Aria Candlefall i Arvella Diamondlake


Aria Candlefall

 Brigitte Diamondmore

Cadence Queenforest

 Elvira Queenberg

 Iliana Purplehurricane

 Juliette Sweetnight


Kate Rainpaw

Maja Discoforce



Mój mem


Rozmowy na czacie i dialogi z zadań





Linda Friendmountain


Opusdei


Anita Archmountain


Przegląd Storyofmajstarstable




Miłego długiego weekendu ♥

25 komentarzy:

  1. Memy jak zawsze powalające :D. Siarka Siarka Tlen kocham tę grę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pijak, młodzieżowe teksty, latarnia i list mnie umarły XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latarnia mojego autorstwa xDD Iliana pozdrawia xDD

      Usuń
    2. Bardzo mi miło, dwa pierwsze z wymienionych moje ♡
      Melisso, wracaj szybciutko do zdrowia! :'(

      Usuń
  4. Jezus, Lor rozwaliła system XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. "PAM, PAM, PAM
    LECI BAN"

    I to ze składem chemicznym też mnie rozbroiło. xd
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mem ze składem chemicznym na chemii mi się przydał xDDDD

      Usuń
  6. (16 mem) Świetny ten poradnik. Ciekawe, czy można tak napisać do Drogiej Srebrnej Polany...

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam cb dzisiaj <3 U Hermita, szybko wracaj do zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brigitte Diamondmore, ty znowu tu XD
    Wszędzie Cie widzę - ciągle mijam na SSO, bylas u mnie w klubie, a teraz u Mel ._. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do zdrowia! Bez ciebie ja tu umrę xD. Odpowiedziałaś na koma mojego! Pytałam się jak dasz te kody bo mi 100 do shire brakuje. Wracaj Mel!!!!💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, dałaś coś od miszcza Lor

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie genialne memy xDDD No i mój też jest :D Autor Latarni pozdrawia! :D
    ~Iliana Purpel

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zachorowałam :( pjona Xd

    OdpowiedzUsuń
  13. te ,, ale jaja! " too
    tam jest chyba zdjęcie osób z klubu w którym jestem XD ;_;

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie przeglądam te zdjęcia i widzę tam mnie gwałcącą Tatianę na FS XDD

    OdpowiedzUsuń
  15. no to ten
    moje najlepsze
    polecam siebie
    10/10

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii