Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

27 kwietnia 2016

Nowe zadania: Gdzie jest Madison?

calendar_month 27 kwietnia 2016

Jadąc przy latarni morskiej na półwyspie południowe kopyto, spotykamy Sigrid. Kobieta szuka swojej wnuczki, która jest również jej uczennicą. Mała dziewczynka jest nauczana domowo z powodu braku szkoły na półwyspie. Powinna już dawno zjawić się przy latarni by móc zabrać się za książki, ale nie zanosi się, aby jeszcze przyszła. Pierwszym miejscem poszukiwań jest oczywiście farma. Erik, ojciec Madison jest zdziwiony i niezadowolony jej nieobecnością, gdyż nie wykonała ona jeszcze prac w domu. Zgadzamy się zrobić to za nią by oszczędzić Erikowi aż tyle pracy. Do obowiązków dziewczynki należało między innymi nakarmienie zwierząt czy wyłuskanie ryb.

Po wykonaniu wszystkich zadań możemy kontynuować szukanie zaginionej. Spodziewamy się, że Hermit powinien wiedzieć coś więcej i to jest strzał w dziesiątkę. W zamian za małą pomoc pustelnik zgadza się na wyjawienie informacji. Myśli, że Madison powinna być przy kamiennym kręgu z wielkim drzewem na środku co okazuje się prawdą. Gdy znajdujemy dziewczynkę, całą zachwyconą dzikimi końmi, zachęca nas ona do wyścigu z mustangami. Po krótkim, szaleńczym i zwycięskim dla nas biegu Madison prosi o złapanie takiego dzikiego konia i nauczenie jej pewnych podstaw. Dziewczynka od zawsze chciała posiadać swojego rumaka. Tego, którego udało nam się złapać nazwała Nightdust. Zgadzamy się na jej prośbę i już za chwilę pokazujemy jak podejść, pogłaskać i obchodzić się z koniem. Po krótkim instruktarzu Madison prosi o posadzenie jej na grzbietu Nightdust. Niestety to kończy się spłoszeniem dzikiego rumaka, ale na szczęście byliśmy w pobliżu co daje nam możliwość ratunku. Bezpieczna już Madison żegna się z koniem i możemy powrócić do latarni. Ale zaraz!
Co to za hałas?! Jedziemy razem to sprawdzić. Okazuje się, że to uciekające stado koni. Ale co się dzieje, czemu one są przestraszone? Zbliżamy się do morza i na tafli wody widzimy jak od plaży wypływa prom. Po bliższym przyjrzeniu się sprawie, nie widzimy żadnych wskazówek. Postanawiamy razem z Madison wrócić do latarni gdzie jej babcia niestety uważa, że to było zwykłe przewidzenie lub coś normalnego i każe wracać młodej dziewczynie do książek. Tak samo dzieje się na farmie. Mimo wszystko dziewczynka jest zaintrygowana tym wydarzeniem i na pewno nie chce uwierzyć babci.
Tutaj zadania się kończą.











30 komentarzy:

  1. Super! Ja pewnie będę mieć za niedługo PPK bo ok. 1 maja kupuje SR ^_^ Pozdro
    starstable-vera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że ten prom należy do DC - kiedy były zadania z szukaniem wskazówek, znaleźliśmy ślady kopyt, stóp i kawałek liny. Podejrzewam, że DC próbowało złapać dzikie konie! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mogłaby to być prawda ;)
      Zobaczymy jak będzie dalej :D

      Usuń
    2. Na 100% DC za wszyskim stoi! Tylko po co im dzikie konie? Chyba że ... Planują jakiś nowych Mrocznych jeźdźców? Mam nadzieję że nie każą nam długo czekać.
      ~~Emily moonchild

      Usuń
    3. Próbowało złapać dzikie konie, oswoić je niezbyt miłymi metodami dla tych jeźdźców złych :<

      Usuń
  3. Fajnie było głaskać tego karuska ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by było jakby SSO wprowadziło opcje głaskania naszego konia w taki sposób jak tego dzikuska (żeby animacja wyglądała tak samo tylko koń stałby nasz :D). Jakby się najechało na pysk konia to pojawiałaby się taka łapka, jakby ją kliknąć to można by pogłaskać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie zadania były super. Szkoda tylko, że urwały się w takim momencie :/ Pozdr. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie, te dzikie konie są gotowe. Wczoraj jak byłam u Hermita, zaczęłam się im przyglądać i zauważyłam, że niektóre mają zamknięte oczy, a niektóre w ogóle ich nie maja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dokończone, to że mają zamknięte oczy to ich animacja 'chwilowo zasypiają' i wszystkie mają oczy ;) jak dla mnie nie są jedynie dopracowane, przy anglikach zrobili ładne maści, te natomiast są takie rozmyte i mało zaznaczone są mięśnie czy pyski..

      Usuń
    2. edit^ może nie mało zaznaczone, co po prostu słabo i średnio to wygląda, ale najgorsza jest i tak grzywa..

      Usuń
  7. Ohh a ja mam pomysł, żeby w przyszłym roku na 1 kwietnia zrobić coś takiego, że będziemy mogli pożyczać sobie konie :) Fajnie by było i na pewno zachęciło by to więcej osób do kupna SR jeżeli im się jakiś konik spodoba ;)Po tym dniu wszystkie wierzchowce wracałyby do stajni właściciela... Jak się można skontaktować z grafikami SSO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej na support piszesz z prośbą aby coś przekazać, pomysł czy coś.

      Usuń
  8. Ja nie mam niestety czasu grać na sso :( dzięki za posta :)
    zapraszam na mojego bloga o koniach świat koników - gry, wiadomości i wszystko o koniach

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te zadania! :D
    Ps. Zapraszam do siebie: starstableonline-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dziś "włamałam się do epony" i to dwukrotnie... Tak naprawdę szłam do zadania i nagle mnie wywala...Wiem, nie na temat i tak dalej...Ale muszę się gdzieś wyżalić...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mel proszę, muszę się z tobą pilnie skontaktować(mikusek.kasia@gmail.com).
    ODPISZ PLIS

    OdpowiedzUsuń
  12. ja teraz repke u hermita robie:'(

    OdpowiedzUsuń
  13. Tą repkę u Hermita to z 2 miesiące trzeba robić i do tego codziennie wchodzić na SSO :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myślę, że tak długo czekać nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, by było gdyby w SSO dodali możliwość głaskania naszych koni. *_* Tak jak była w tym zadaniach. c:

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach