wtorek, 24 maja 2016

Facebook


Hejka!

Niestety ten post nadal nie jest moim powrotem. Piszę go tylko by dać Wam znać, że żyję i że za tydzień powinnam już normalnie pisać posty :D Powinnam, tak myślę

Druga sprawa: by mieć z Wami lepszy kontakt założyłam FB. Tym razem jest to strona, więc mnie nie zablokują. Możecie śmiało pisać!
Będę tam też udostępniała linki do najnowszych postów i może inne ciekawe rzeczy

Dziękuję również za wszystkie pytania do Q&A. Nadal macie czas na zadawanie pod tym postem:

Miłego tygodnia i do zobaczenia!

23 komentarze:

  1. Spk pytanie Czy kiedy miałaś napisać pierwszy post i czy początki były trudne i czy pisali ci komentarze ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I QUEENOFREEDEM na 50 sc
      Arina Sealake

      Usuń
  3. Mel wiedziałaś że jak się zostawi konia na ujeżdżalni i pójdzie do DUD na nogach to będzie bez mgły? Ta jest ślicznie!
    Arina Sealake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, DUD bez mgły jest powalające *-*

      Usuń
  4. dobra zgapa od Kate Rainpaw z ta stronka

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja widziałam Mel! Machałam Mel! Mel mi odmachała! Zołi też!

    Senpai noticed me! *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kody na sc:
    -SSOINSTAGRAM
    -QUEENOFREDEEM

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia