piątek, 6 maja 2016

Funny Friday 27

Hejka!

Weekend zacząć już czas tutututututut
Ale nie byłoby weekendu bez Funny Friday! Dziękuję za wszystkie przesłane foty. Oczywiście więcej możecie słać na e-mail mel-sea@wp.pl bądź melissa.seahall@gmail.com
Proszę przy każdej takiej wysłanej wiadomości podpisać się imieniem i nazwiskiem z gry :)

Memy

Amelie Grayheart



Cadence Queenforest

Carolina Mysteryweb


Elizaveta Mightyhand

Elvira Queenberg

Lilian Dolphinsmith

Linnea Southlord

Mój mem


Przegląd Storyofmajstarstable




Rozmowy na czacie






Karin Silentstar


Aria Candlefall


Lauren Friendbrooke


Miłego weekendu ♥

9 komentarzy:

  1. Te ostatnie zdjęcie z notki najlepsze XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahha xD A jest i moje :D Ten smutek gdy kamień runiczny ma lepszy avatar niż ty... :C xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. O, Anto! Napisałam Ci na pocztę w SSO! TO JA ADA DOLPHINSTORM! <3 Dlaczego już nie piszesz? :C

      Usuń
  4. Justin to mój mąż, padłam xDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam to od razu pomyślałam o Mel i jej wysłałam 😂

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia