Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

29 czerwca 2016

Bug z szybkością

calendar_month 29 czerwca 2016
Hej!

Możliwe, że już to zauważyliście, może nie, ale od wczoraj po naszym świecie Jorvik krąży informacja o nowym bugu. Umożliwia on podniesienie statystyk do granic możliwości przez co można zdobyć w wyścigach wyniki z kosmosu. Wczoraj zobaczyłam na instagramie zdjęcie, na którym widać najlepsze czasy w wyścigu Marleya z beczkami. Uwierzycie, że kilka osób zrobiło ten wyścig w zaledwie 6 sekund?
Mi tyle zajmuje droga do pierwszej beczki!



Pewnie wyobrażacie sobie jak szybko koń musi się poruszać by zdobyć takie rekordy. No więc...

Nie, to wideo nie jest przyspieszone. Zresztą, zwróćcie uwagę na postacie z tyłu. 

Aktualnie zespół pracuje nad naprawieniem tego błędu, ale niestety ludzie już zaczęli wbijać wszystkie rekordy, które uczciwie byłyby nie do pokonania. Ale nie bójcie się, SSO powiedzieli, że ci ludzie, którzy używali buga właśnie w tym celu i będzie to widoczne (po najlepszych wynikach oczywiście i jeśli ktoś daną osobę zgłosi) zostaną ukarani.

Cześć rodzino Star Stable!
Jak niektórzy z Was już zauważyli, po SSO krąży bug, który ma wpływ na wyniki wyścigów i mistrzostw. To oczywiste, że nie powinien on się pojawić, więc nasz zespół pracuje by jak najszybciej zniknął on z gry.
Zasady SSO są jasne: nie jest dozwolone by używać bugów oraz błędów by mieć przewagę nad innymi graczami. Będziemy podejmować działania przeciw każdej osobie, która nieuczciwie wykorzysta tę sytuację.
Mamy nadzieję, że nadal dobrze bawicie się w grze podczas gdy my pracujemy ciężko nad usunięciem problemu.  Poświęćcie trochę czasu na sobótkową oraz plażową zabawę i pozwólcie nam zamartwiać się wyścigami. Jak tylko uda nam się wszystko naprawić, listy z rekordami będą zresetowane, abyście mogli powrócić do sprawiedliwego ścigania się i konkurowania.
Dziękujemy za Waszą cierpliwość! Przy okazji, czy rozpoczęliście już sobótkowe poszukiwanie skarbów? W tym roku mamy dla Was całkowicie nowe nagrody, więc nie przegapcie tego!

Do zobaczenia w kolejnym *plażowym* poście później! :D

88 komentarzy:

  1. Niee... zbanują mnie? Mam kilka wyścigów na 1 miejsce... ale i tak przed chwilą tego buga zgłosiłam.... Bez jaj ... ,,ukarani"?!?!? Ej ciekawe co oni mi zrbią D:?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się w niepewności D:

      Usuń
    2. Ja go tylko chciałam przetestować! Nie śmiała bym go użyć w cs'ach..
      Ja się tylko modlę o to żeby mnie nie zbanowali na zawsze... D:

      Usuń
    3. CS i wyścigi - w tym na pewno nie używaj. Żadnego buga.
      Było testować na łąkach.

      Usuń
    4. Pewnie kto będzie robił tego buga dostanie bana :P

      Usuń
    5. Ja tak samo XD
      Jeśli zbanują mnie na pół roku lub więcej, zakładam nowe konto i tyle

      Usuń
    6. Nie :) Wysłałam zgłoszenie do supportu - pani Ola powiedziała żebym po prostu już Buga nie używała :) nie mówiła nic o banie więc sądzę że go nie będzie. W końcu masa osób wykorzystała bug, połowy SSO chyba nie Banja? Jeśli już to na 1 dzień xD

      Usuń
    7. Zgadzam się z tobą. Pewnie po prostu zresetują tablice wyników i ewentualnie dadzą bana na jeden dzień. Mam o tym takie same zdanie jak ty.

      Usuń
  2. I bardzo dobrze, że sso tak szybko wzięło sprawy w swoje ręce. Mam nadzieję, że wymierzą odpowiednie kary.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten bug jest fajny, jeżeli nie chce się używać podwózki, a trenuje się kucyka... XD
    Oczywiście, przy takim 1118 które ja zrobiłam, nie ujechałam za daleko, bo mnie cały czas wywalało do góry itd. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrobiłam dla jednego race i chodziło mi o to, że chciałam porównać ile sekund jest różnicy i dać screena do supportu. I tak nie chodziło mi o to, że będę pierwsza, bo nie byłam. No, ale szanuję za posta, bo ja sama na globalnym pisałam 'nie róbcie Boga!!!!1!!1!" XDD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten bug byłby bardzo przydatny do treningu konia ale niestety ukarają za to i to nie fair używać tego buga.

    OdpowiedzUsuń
  6. aa Ja właśnie dziś się dziwiłam dlaczego oni tak szybko biegają xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pałera dostali i tak dobrze ze redbulla nie wypili bo by był problem XD

      Usuń
    2. ja takie wtf!? czy ja o czymś nie wiem ? xD

      Usuń
  7. A jak zrobić tego buga?

    OdpowiedzUsuń
  8. Łza się w oku kręci jak widze, że ja, zawsze najlepsza w danym wyścigu z czasem 1 min.06 sek. pokonana na 30 sek! To niesprawiedliwe, najlepiej niech ukażą na kilka miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie nie spinajcie się tak, to tylko gra i jakieś piksele. Lista wyścigów zostanie zresetowana i znowu będziecie mogli uczciwie wywalczyć podium.

      Usuń
    2. No i co z tego? kara się należy, bo to oszustwo tak naprawdę.

      Usuń
    3. Ludzie są z natury ciekawi xd Nie liczcie na bany na kilka miesięcy, bo to wielka przesada. Bardziej na takie do 1,5 tyg ;) Bana na kilka miesięcy to można dostać za jakieś mocne spiny chyba i za wyczyszczenie komuś konta (chociaż za to jest zwykle ban na rok czy dlużej, na cały internet, nie tylko danego kompa z którego osoba czyściła konto).

      Usuń
    4. Heh, ludzie może są ciekawi buga i ten bug nie jest po to by się wywyższać tylko np. pobiegać sb lub szybciej wytrenować konia, lel ><

      Usuń
    5. W SSO grają głównie dzieciaki, które jeszcze nie rozumieją co im wolno, a co nie. Pojawił się bug to wszystkich do niego gna. Zakazany owoc smakuje najlepiej. :D Jeśli SSO miałoby zbanować wszystkich co go użyli, to z serwerów poznikałoby jakieś 50% graczy. No kto by nie chciał poszaleć 200 km/h? :P

      Usuń
  9. Meeeel ratuj że mnieeeeeeeee xD Ku*** po co sprawdzałam tego Buga xD Przeszłam na nim w sumie dwa wyścigi z polepszeniem wyniki i wygrałam 1 cs :/ Jezuu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo... Łączmy się w bólu [*]

      Usuń
    2. Ja używałam i mam tylko naj na dzisiejszy dzień w beczkowym wyścigu, do niczego innego nie używałam, ale się troche boje :/

      Usuń
    3. I co? Zbanowali cię? Bo ja dzisiaj do jednego wyścigu użyłam i nie wiem czy będzie ban, ale jeśli już to na ile?... :(

      Usuń
    4. Ja też, chciałam zobaczyć jak to działa i jakaś dziewczyna mnie zgłosiła, jeszcze mnie nie zbanowali, ale boję się, że to może być coś poważnego, mimo że był to tylko jeden wyścig. :/

      Usuń
    5. Nie zbanowali mnie :) jup (wiem, data)

      Usuń
  10. Jejku, mam konto z lt i 19 lvl, a to kol ktora u mnie byla robila na moim koncie wyscigi ( niebieskie ) plzz ;_; boję się, kocham sso i nie wiem co mam zrobic ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz miejmy nadzieję że ban nie będzie długi.. o tyle dobrze że raczej nie będą usuwać kont..

      Usuń
  11. Jeju! Na szczęście zrobiłam tylko jakieś 8,9 wyścigów i w żadnym nie byłam pierwsza! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. 3...2...1...Pam Pam Pam leci ban xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem szczerze, że to mi się nie podoba. Również zdziwiłam się jak można przejść Tor Beczkowy (w moim wypadku) w osiem sekund. To strasznie nie fair i nie uczciwe.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde a na fb zrobiła się taka spina. Jedna dziewczyna (i jakiś chłopak) się oburzyli ze SSO tylko kasę wyciąga. Jak ktoś ma mieć ból tyłka o wszystko to po co gra? Rozumiem, sama byłam zdziwiona, ze ludzie mieli takie wyniki ale bez przesady. Gra ma odprężać i być zabawą a nie powodem do ciągłej spiny. Co się dzieje z tymi ludźmi. Jak grałam kiedyś w SSO (i w też inne gry i nadal gram) to nie było takich spin a bugi się zdarzały jeszcze gorsze. Juz to zauważyłam i w innych grach (i w sumie w realu też). Ludzie mają ciągłe pretensje w sumie o nic. A zespół gry też nie jest 24/7, zauważyli i naprawią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą.. ludzie coraz bardziej nerwowi i nie umieją się bawić..

      Usuń
  15. Heh, to już mój 3 kom, ale, pragnę coś powiedzieć. Jak już jakaś dziewczyna na fb mówiła ,nie powinni nas banować, przecież to tylko bug, a gracze chcieli się tylko pobawić, na pewno większości chodziło o zabawę i sprawdzenie (np. mi i moim kol z klb, znaj)niż chęć wygranej i przewagi nad graczami. Powinni wyczyścić tablicy wyników i po problemie :). Poza tym, bug wykonało mnóstwa osób, co, mają zbanować połowę sso? Ale bany są zbędne moim zdaniem, zwłaszcza dla tych, którzy chcieli np. Porównać wyniki i zrobili np 2 albo 3 wyścigi. Kto też tak uważa?
    Ps. Mel, możesz mi powiedzieć, gdzie sso mówiło, że zostaniemy ukarani? Na fb czy coś? Bo nie widziałam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie racja. Mogliby np. dostać na skrzynkę pocztowa upomnienie, ze jak zrobią jakiś bug jeszcze raz to będzie ban (tak dla ostrzeżenia, żeby tego nie robić). A tablicę wyczyszczą i nikomu nic się nie stało. Rozumiem karanie ludzi co klną, wyłudzają konta, obrażają innych, wyśmiewają bo to zachowanie niedopuszczalne. Ale 1 bug zrobiony dla siebie (nie w CSach i nie w każdych zawodach) nikomu zdrowia nie naraża ani życia :)

      Usuń
    2. na fb chyba pisało ;)

      Usuń
    3. Ludzie, przecież w poście dodałam skrina wpisu SSO na facebooku serio nie widzicie XD

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Jak to nie powiedzieli tego dosłownie...? xD Czarno na białym napisali, że jak zauważą, że ktoś wykorzystuje tę sytuację to wyciągną konsekwencje, więc nie wiem o czym mówisz

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Szczęście że nie zrobiłam tego buga :3 ciekawi mnie jaka kara będzie mam, nadzieje że kara będzie sprawiedliwa ! Współczuje tym co zrobili tego buga na przyszłość będą wiedzieć żeby takich bugów nie robić (mam nadzieje że zrozómią swój błąd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chyba każdemu zdarzyło się zrobić kiedyś buga. Nawet tego z sobótką. Nawet na jedzenie.

      Usuń
  17. Przecież to nie fair! Uczciwi gracze nie będą mieli żadnych szans na zdobycie uczciwego wyniku na cs czy na torach treningowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ty i twoja pixelowa postać będziecie mieli jeszcze owe szanse, gdyż wyniki zostaną zresetowane.

      Usuń
    2. Tak jak to jest w Polsce, nic nie jest sprawiedliwe, takie życie..

      Usuń
  18. Sprawiedliwość musi być, hah

    OdpowiedzUsuń
  19. A i mogliby np. w tym tygodniu nie przyznawać nagród za najlepsze miejsca w wyścigach aż naprawią błąd. Lub do tego na ten czas zablokować start w CSach.

    OdpowiedzUsuń
  20. I się ciesze! jak zazwyczaj jestem 2 na cs to dziś byłam ostatnia.
    Ciesze się że osoby robiące te bugi zostaną ukarane.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie przed chwilą widziałam jakiegoś gracza, który bardzo szybko biegnie... Dobrze, że nawet o tym bugu nie wiedziałam.. xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie ''tylko próbowałam'' to żadne wytłumaczenie - mogłyście próbować na łące, a nie w wyścigach. Najlepsze jest to, że nawet po wczorajszej informacji, że zostaną gracze ukarani, dzisiaj dalej na tym bugu jeżdżą :D Nie wiem czy to głupota czy odwaga, w każdym razie kilku graczy już zgłosiłam i jak jeszcze jakiegoś zobaczę używającego tego buga to na pewno również go zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobię, że nie wszyscy sprawdzają codziennie co sso publikuje w internecie. Dużo osób pewnie nie spodziewało się, że będą za to bany, bardziej zwykłe upomnienie, naprawienie buga i reset wyścigów (stwierdzam po tym co czytam na sso i necie- wypowiedzi innych) xd W końcu tego buga użyło kilkanaście lub kilkadziesiąt tysięcy ludzi (nie wiem szczerze, które jest bardziej trafne słowo). Głupotą bym to zdecydowanie nie nazwała, bardziej ciekawością. Odwaga? Serio? ..

      Usuń
    2. Bo dużo osób to debile, nie ma na to innego słowa. Owszem, bug wyszedł z nieuwagi producentów, ale to że połowa graczy pomyślała: ''a, wykorzystam go do wygrania csa'' to już nie jest wina producentów, tylko bezmózgich graczy. Zapewne obrażam teraz wszystkich, ale takie są fakty. I nic nie może usprawiedliwić tego, że nieuczciwi gracze w zły sposób wykorzystali ten błąd. I o ile jeszcze można zrozumieć tych, którzy faktycznie wykorzystali buga tylko do np. jazdy z miasta do miasta, ale nie startowali z nim w wyścigach, to tych którzy startowali z bugiem już nie. I ban się im jak najbardziej należy. Nie przesadzałabym z długością, ale tak na tydzień - jeśli to zignorują i nie poniosą ci gracze żadnych konsekwencji, to poczują się bezkarni i przy kolejnej okazji dalej będą ''tylko próbować'' bo skoro SSO nic z tym nie robi to jak najbardziej się im należy. Otóż nie, nie należy się i liczę na to, że jakaś kara po prostu będzie. Bo jak nie to szkoda gadać.

      Usuń
    3. Ale te bany ponoć są do tygodnia. Poruszył by coś w tobie taki ban na kilka dni? Nie sądzę.

      Usuń
    4. Ja się w pełni zgadzam z "Anonimowy"! Tak po prostu nie może być i tyle!

      Usuń
  23. Za to jest ban jak się pobije rekordy czy pójdzie na cs a tak to nwm ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest nie fer jeżeli zobacze osobe ktora uzywa tego buga.. litości nie będę juz miała. ..

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na szczęście testowałam na łące i nikt mnie nie widział
    xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziś mam zamiar wypróbować ten bug, ale tylko tak o, bez wyścigów, jestem ciekawa jak to wygląda "na żywo" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest fajne! Ja też próbowałam tak bez wyścigów żeby sobie pobiegać xD

      Usuń
    2. Ja niestety nie mogę :p bo mi się sso zryło xd

      Usuń
    3. a jak zrobić tego buga powie ktoś proszę :(

      Usuń
  27. Bez sensu by było moim zdaniem, jakby dawali bana. Trafił się bug, to spoko niech go naprawią. Ci co chcą go używać niech używają a Ci co nie, to nie. Przecież to tylko gra, nic ważnego się nie stało bo ktoś, nie wiem, wygrał z tym bugiem cs i porobił sobie te dzienne wyścigi. Przecież on w końcu i tak zniknie i wszyscy pewnie po jakimś czasie o tym zapomną. Według mnie jak już pisałam wczesniej, nie powinni banować za taką głupotę. Rozumiem, dać bana za przeklinanie, spam na chatcie albo wyłudzanie kont czy sc to ok, ban się należy. Ale nie za taką pierdołę jak jakiś bug z szybkością czy tam jazdą. Pobędzie trochę, potem zniknie i wszystko wróci do normy :') A nie się od razu wszyscy spinają - ludzie, to TYLKO GRA xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, akurat niektórzy chcą mieć wysokie miejsca w rankingach, a tracą je poprzez osoby które korzystają z buga :') Tak było w moim przypadku. Owszem, to tylko gra ale można w niej odnieść sukces i coś na kształt szacunku innych ludzi-graczy. Haha. Ban się moim zdaniem należy, wiele osób się męczyło z poprawieniem wyników i cóż z tego zostało? Nic. :') Tak, wiem. Wyraziłaś swoje zdanie, ja też mogę. Chcę Ci uświadomić jednak że dla niektórych, w tym mnie nie jest to dobry widok ;D

      Usuń
    2. Znaczy dokładnie, że do anonimka. Agnes, szacunek dzięki wysokim wynikom w wyścigach? Jakby kogoś interesowało kto jest na liście. Ludzie patrzą ile im brakuje do 1 msc, lub lepszego od tego, które mają.

      Usuń
  28. Ten bug jest PASKUDNY. Ja się godzinami męczyłam na moje 1 miejsce w historii(Potem pobiła mnie babka o 1 setną ale chyba bez buga) a teraz jak jest ten bug to jestem 9. Jak ktoś ciekaw:
    Login: Agnes Cloudblanklet
    Serwer: Emerald Forest
    Wyścig: Tor wyścigowy złotych liści. (W DZW)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. ONIE A JAK ZROBIŁAM BUGA Z DARMOWYM HAJSEM? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisz tego nikomu z sso by nikt cię nie zgłosił ("bff" też nie muszą o tym wiedzieć) i nie dostaniesz bana, bo nikt się nie dowie. A ten kom tu usuń.

      Usuń
  30. Ja zacofana jestem, ale bardzo ciekawa bo burza sie zrobiła, sama jestem po 3 banach na rok i na więcej mi się nie pali, ale bardzo chciałabym spróbować tak przebiec np. na plaży xd Powie ktoś, jak to się robi? xD Bo zaraz będą za to karać, więc jak tu ktoś mi napisze to inny ktoś nie wykorzysta tego bo i tak go zbanują :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Jedna osoba używała tego na sc: Kucy i była 1 jak by zaczyn aliśmy była już pod mostkiem!

    OdpowiedzUsuń
  32. dobrze mówisz to nie fair nie grają fair play:(

    OdpowiedzUsuń
  33. już wykasowali rekordy xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi ten bug się podobał. Łatwiej wytrenować konia. Ja to potraktowałam jako "pomocną dłoń" i jednocześnie zabawę. Jak te końskie nóżki fanie wtedy chodzą. Jakby koń Redbull'a bądź jakiś napój energetyzujący wypił xD Jakby ten bug był legalny, wykorzystywałabym go trenowania koni i zadań, w których trzeba jeździć w tę i z powrotem (takich zadań, co dodają punkty postaci). Nie do mistrzostw ani do bicia rekordów (chodzi o to że jak wytrenuję konia to i tak robiłabym 1 miejsce, ale nie specjalnie).

    OdpowiedzUsuń
  35. Zrobiłam tego buga i mi konto zablokowali

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiedzi
    1. zależy napisz do supportu jeśli nadal masz wiem data^^

      Usuń
  37. Wiem data, ale teraz jest takie coś że próbujesz wbiec do kawiarni FP i jak twój koń biega w miejscu to tak chwile robisz i potem masz turbo XD Teraz ludzie to robią aby zrobić wyskocznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mamy czerwiec 2019, a ciągle pojawiają się na YT nowe instrukcje dotyczące speed buga. Obecny nie jest tak drastyczny, podnosi statystyki, ale nie na maxa. Jednak wystarczy by level 17 wygrywał z levelem 20 na Cs. By level 20 wykręcał na wyścigach wyniki niedostępne dla uczciwie grających z tym samym levelem. Możemy sobie ponarzekać na taki stan rzeczy i nic się nie zmieni. Możemy też zagiąć parol na oszustów i zgłaszać ich bezpardonowo. Tak zrobiłam wczoraj. Paula Desertrider lv 17 na Cs miała taka samą szybkość jak ja z lv 20, wyraźnie było to widać na prostych, gdzie powinnam spokojnie ją ( a właściwie jego) doganiać. Nagrałam to, zrobiłam screeny karty postaci i zgłosiłam do supportu, czekam teraz na reakcję. Niestety nie mam z supportem dobrych doświadczeń, dwa moje zgłoszenia techniczne potraktowano lekceważąco, zobaczymy jak będzie teraz. mam też na celowniku Hannę Fogtalon, ta jest sprytniejsza, robi Cs w ukryciu i nie mogę jej nagrać, ale ma "Fantastyczne" wyniki na zawodach, więc zbieram screeny z jej wynikami i myślę, że wkrótce ją zgłoszę. Teraz już z zasady nagrywam wszystkie Cs, w których biorę udział i będę oszustów tępić o ile support stanie na wysokości zadania. problem w tym, ze oni nie mają interesu się tym zająć, dopóki oszuści płacą za Star ridera, więc jeśli nie będzie presji ze strony ogółu uczciwych graczy, będą odwracać wzrok od problemu. to znaczy mam na myśli karanie oszustów. Niestety ich rzadkie i powolne działania likwidujące te bugi, to walka z wiatrakami. Tylko zdecydowane karanie oszustów, wywołane szerokim działaniem uczciwej społeczności, ma jakąś szanse na sukces. Ja zaczęłam, ale jedna osoba to nie presja. Zacznijcie to robić wszyscy, albo zaakceptujcie problem. Mel, masz zasięg i autorytet, może powinnaś więcej o tym pisać? Jeśli ktoś z was myśli tak samo jak ja, to mój mail: monka0206@hotmail.com odezwij się, pomyślimy wspólnie, zaczniemy działać systemowo, a ja przestanę być tylko Don Kichotem. Pozdrawiam: Monika.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach