piątek, 3 czerwca 2016

Funny Friday 28

Hej!

Przepraszam, że tak długo mi zeszło, ale jeszcze wyskoczyły mi porządku w pokoju. Naprawdę przy przeprowadzce wszystko się może ubrudzić
Oczywiście dziękuję za wszystkie wysłane memy i zdjęcia rozmów na czacie. O więcej proszę na moją pocztę: mel-sea@wp.pl bądź melissa.seahall@gmail.com
Zaczynamy! :D

MEMY

Alice Birchforce

Annie Swiftroad


Claudia Slowstreet



Diana Orangeyard




Dorota Masternose



Eleanor Spiderdawn

Elvira Queenberg

Frida Lionforest

Jasmine Northluck



Lauren Friendbrooke

Kiedy jesteś na tym samym poziomie co koń i zastanawiasz się, kto jest wyższy w hierarhii..

 Klaudia Winterbridge

Lara Queenmountain


Linnea Southlord

 Magik


Marguerite Swordwater



Susan Cloudfall



Veronika Puppygren

​Livia Queenstar

Memy znalezione na instagramie


Uczucie podczas robienia wyścigu z jabłkiem w dolinie złotych wzgórz:
Lista emocji w SSO
Kiedy kupisz nowego konia i ukradniesz imię konia Twojej koleżanki
Kiedy skusisz przeszkodę i masz nadzieję, że nikt nie widział
Kiedy jest sobota i dostajesz 100 SC

Rozmowy na czacie

Amanda Haybaker



Anita Archmountain

Emma Swordgren


Violet Mousedotter


Miranda Purplepaw


Miłego weekendu! ♥

________________________________________________________________

Zapraszam na FB: LINK

17 komentarzy:

  1. Super :D Rozmowy na czacie ode mnie widzę też są B)
    Pozdrawiam cieplutko ❤🐎❤
    ~Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić numer komta na który wpłacić 5 zł na Tomka ziemniaka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle super. Ale ja swojego zapomniałam wysłać... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy kom mam czas na spację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mój! <33
    ~Claudia Slowstreet

    OdpowiedzUsuń
  6. Mel, mam pytanie. Czy ty też nie możesz się zalogować dzisiaj na sso? Nawet strona sso mi nie działa. Jak myślisz, co się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy dzisiaj tak mieli, ale ja nie wiem co się stało (bo może na fb czy gdzieś tam już napisali). Może po prostu czyścili serwery, bo z rozmów na czacie widziałam, że nic nie dodali, żadnych ciuchów ani nic. Może w środę napiszą w aktualnościach ^^

      Usuń
  7. MOJE XD (Veronika Puppygren)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skończyłaś z VSami?

    OdpowiedzUsuń
  9. Smieszne :D Zapraszam na mojego bloga:
    http://pandawsso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia