piątek, 10 czerwca 2016

Funny Friday 29

Hej!

Uwierzycie, że został jeszcze tylko ten weekend i następny do wakacji?! Bo ja jeszcze tego nie ogarniam :D
Mamy piąteczek, więc czas na kolejny post z serii Funny Friday. Jak zawsze dziękuję bardzo za wszystkie zdjęcia i proszę o więcej na mel-sea@wp.pl bądź melissa.seahall@gmail.com
Zaczynajmy!

MEMY

OD WAS

Tatiana Northheart


Anita Archmountain

Kiedy widzisz, że Gretchen dłubie w nosie..
Adele Cloudhunter




Aleksandrina Deerbaker


Anastasia Strawberryleaf


Ania Orangegirl


Astrid Turtleblanket


Kelia Shylake


Miranda Purplepaw


Susan Cloudfall



ZNALEZIONE NA INSTAGRAMIE



Kiedy SSO dodaje nowe konie:
Zamknij się i weź moje Star Coins

Kiedy kończą Ci się Star Coinsy


Kiedy jesteś za leniwa by trenować konie, a wciąż kupujesz nowe


Weekend podwójnych star coins


Edity innych vs moje edity

ROZMOWY NA CZACIE I DIALOGI

Amelia Dawnbard


Anita Archmountain








Donna Bunnysmith



STRONA Z MEMAMI NA FACEBOOKU

Polecam bardzo, genialne memy :D Lajkujcie!



Miłego weekendu!

14 komentarzy:

  1. Też nie mogę uwierzyć, że tak mało zostało do wakacji... Super FF

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko... Czy zna ktoś jakieś dobre programy do edytorów. Jeżeli tak to niech ktoś poda link. Ale taki aby nie weszły jakieś wirusy :P
    PS. Mel, memy jak zawsze świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo... jak tak mam, że wciąż kupuję nowe konie,
    a nie trenuję starych... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie założyć bloga ? Wiem, pytanie nie na temat, ale podoba mi się twój blog i jestem ciekawa :) ( Nie piszę ze swojego konta google xD ) Pozdro, Victorie Southhaven

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne memy !! FF to jedna z moich ulubionych serii na twoim blogu ! Memy zawsze rozśmieszają mnie do łez 😂😂😂
    pozdrawiam, Alex Kittenburg

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanko Mel.. Zajrzysz na gmaila? Napisałam wiadomość przeczytasz? ^^
    ~Susan Cloudfall

    OdpowiedzUsuń
  7. o paczaj Smalcu, paczaj Lorgu zgubiłam się w internecie i zachodząc na ten blog odnalazłam wasze memy.
    /dżastin the szpieg
    PS. nudno bez was na SSO mordeczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za aktor z "weekend podwójnych SC"? e.e
    I kto wykonał tego edita (po lewej)? Bo nie mogę odczytać loginu. ;v

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziko ruszam dupcią, hahahah <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odrzucanie zaproszeń...Znam tak bardzo...

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia