piątek, 17 czerwca 2016

Funny Friday 30

Dobry wieczór!

A więc mogę świętować, bo egzaminy poszły mi tak, że jestem z siebie zadowolona! A najbardziej z tych 100% z angielskiego. Przed testem bałam się, że jak zwykle trafi mi się jakieś jedno pytanie, którego nie będę pewna, ale jednak się wszystko udało ^^
Czas przywitać weekend z FF!
Dziękuję za wszystkie przesłane zdjęcia! Na więcej czekam na mel-sea@wp.pl lub melissa.seahall@gmail.com :D

MEMY

Wasze

Karoline Crazylund



Karoline McWatcher





Kelia Shylake


Odette Masterlord


Violet Mousedotter


Znalezione na instagramie


ERMAHGERD NOWE AKTUALIZACJE SSO

"Twoja subskrypcja Star Rider skończyła się"

Kiedy wszyscy próbują wejść na przyczepę na farmie Steva, a Ty już na niej stoisz

Jak się czujesz jadąc do Moorland jako wysoki level:

Gracze Star Stable w środy
Rozmowy na czacie






Kara Highstreet


Zita Queencamp



Filmiki Penny Puppypie

LINK: pennypuppypie



Miłego weekendu! ♥

25 komentarzy:

  1. Ashley Masterdotter18 czerwca 2016 09:45

    Czyżby pierwsza? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmiki pennypuppypie mnie rozwalają!Niezła jest xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym "Czy ty mi grozisz" zdjęcie białego anglika jest moje, zrobione prze ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Te filmiki po prostu...BRAK SŁÓW! MEGAA *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmiki Penny Puppypie są niesamowite! Dotychczas widziałam tylko ten drugi, ale dzięki tobie oglądnęłam je wszystkie. Nie powiem, bardzo zabawne animacje - uśmiałam się zwłaszcza przy tej pierwszej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie sobie te memy moim zdaniem. Te filmiki za to są najlepsze, szczególnie ten z disco koniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wręcz przeciwnie xD Filmiki mi się w ogóle nie podobają wręcz nudzą, a memów kilka fajnych znalazłam xDD

      Usuń
  7. Dwa początkowe Karoline McWatcher są najlepsze! xD Są extra! Gratki za pomysłowość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle - połowę przesłałam koleżance! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. TAK!!!!! TA DURNA GRA Z PRALKĄ! JA Z NIMI GADAŁAM NA ZNAJ!!! DZIĘKI, ŻE DODAŁAŚ TO!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten koń tańczący mnie normalnie rozwalił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej mel to ja twoja znaj z sso przepraszam ,że się wylogowałam z sso gdzy ty weszłaś,ale komputer mi szalał i ledwo co na cisnełam ,,wyjdź" i pamiętaj ,że cię bardzo lubię odrazu przepraszam z błędy xD

    twoja Amanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, mnie też chyba wtedy laptop ześwirował i się jak zwykle wyłączył xD

      Usuń
    2. DISCO KOŃ XD I DO TEGO OKULARY I JAK TEN KOŃ MÓWIŁ DO TEJ DZIEWCZYNY XDDDDDDD TEN KOŃ MNIE NORMALNIE ROZWALIL! OGLĄDAŁAM GO SETKI RAZY XDDDDDDD SUPER!

      Usuń
  12. wstaw liste wyników z gimnazjalnego to porównam swoje xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Ty wstaw najpierw, bo nie wiem czy mam się wstydzić przy innych ludziach XDD

      Usuń
    2. spóźnione ostro ale nadal adekwatne xd I na jaki profil chcesz sie dostać ??


      Język polski: 78%
      Historia i wiedza o społeczeństwie: 66%
      Matematyka: 86%
      Przedmioty przyrodnicze: 82%
      Język angielski na poziomie podstawowym: 100%
      Język angielski na poziomie rozszerzonym: 95%

      Usuń
  13. Szczerze to mi się te filmiki nie podobają :/ Nudy...

    OdpowiedzUsuń
  14. No niestety, 11 mem mnie (i dużo osób pewnie też) nie obowiązuje B)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia