Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

11 czerwca 2016

Star Stable On The Road: Sztokholm

calendar_month 11 czerwca 2016
Hej!

Star Stable na swojej trasie odwiedzili już kilka miejsc: Budapeszt, Warszawę i Los Angeles, a w tym momencie są w Sztokholmie. Niestety właśnie tylko tam te spotkania są tak urozmaicone: są rzeczy do kupienia i to takie niedostępne w gift shopie, babeczki z logo sso itp. Ale nie marudźmy, fajnie, że w ogóle pojawili się w naszym kraju, prawda? ^^ Dodam tu zdjęcia z dzisiejszego spotkania w Sztokholmie i będę ciągle aktualizowała ten post, więc zaglądajcie! :)



A photo posted by Star Stable (@starstableontheroad) on

A photo posted by Star Stable (@starstableontheroad) on
A video posted by Lys (@missluxine) on
A photo posted by @sso_sveamysterygarden on
A photo posted by Ylva "ULL/Ylvis" Moonwright (@ylvamoonwright) on

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika CamillaG (@mammamamin)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika 🍃 Tilda ♡ Greenbrooke 🍃 (@tildagreenbrooke)


Film zamieszczony przez użytkownika ●~-~- ❀ -~-~-●-~-~- ❀ -~-~● (@donnagoldknight)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Tilda "Timmy" Westwright (@tildawestwright)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Anitabajser ᴀᴋᴀ Rubert (@anitabajser)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Molly & Sven (@frihetsdressyr)
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika C͙e͙c͙i͙l͙i͙a͙ M͙o͙o͙n͙s͙o͙n͙ (@ceciliamoonson)
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika 🔸Vilda Snownight 😝😝 (@vildasnownight)

21 komentarzy:

  1. Aww,ten worek i notes...<3
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała ten notes
    Przydałby się
    XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja ci zazdroszczę! Moi rodzice nawet nie chcą słyszeć o kupieniu lt albo sc :( W ogóle nie chcą słyszeć o sso

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam łączny się w bólu ��

      Usuń
    2. Ej ale nie myślicie chyba, że ja tam byłam? xD

      Usuń
    3. No nie, po prostu wstawiam zdjęcia z instagrama dodane przez osoby, które tam były xD

      Usuń
    4. Ale na polskim spotkaniu byłaś, więc to już jest strasznie fajne.

      Usuń
  4. U nas też będą urozmaicone. Ale dopiero z czasem. Jak więcej ludzi do organizacji zbiorą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczke to bym sobie zjadła, haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Obym następnym razem mogła pojechać :(
    Zrobię wszystko.....
    Te etui,worki,bluzy,notesy,babeczki,kody....
    A ja się mogę tylko lifetimem pocieszać i tym,że mi rodzice pozwalają jechać tylko że czasu nie mają....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, myślę, że każdy by tam najchętniej pojechał (w tym ja), a zwłaszcza, że w Polsce na spotkaniu nie było ani babeczek ani rzeczy do kupienia. Ale nie możesz narzekać, że musisz się cieszyć TYLKO (a raczej aż) lifetime, bo niestety, ale niektórzy mogą pomarzyć o tym co Ty posiadasz. Trzeba też umieć się cieszyć z tych mniejszych rzeczy by potrafić cieszyć się z tych większych :)

      Usuń
  7. Ja bym chciała etui, ale super że u nas byli :). Nie było rzeczy do kupienia, ale były kody, różne znane osoby, autografy, Pani Ola i wiele innych fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel, ja jestem Twoją wieeeelką fanką! Chciałabym się z Tobą spotkać, ale jestem na Ciastku:( No ale chcę się przenieść na Miodek

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze... oni mieli tam nawed kompy... i babeczki i była Matilda!
    Ale ja się bardzo cieszę, że zrobili również w Polsce i miałam szansę
    tam pójść i dostać autograf od Ciebie Melisso i Pani Oli!
    U nas były też worki ale różowe! (Czarne fajniejsze xD)
    Bluzy można było wygrać... ale mi się moja nie podoba... xD
    Mi to się na Polskim spotkaniu podobało! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie w Wawie to było niezapomniane przeżycie *-* Ja chcę jeszcze raz!

      Usuń
  10. Szkoda że w Polsce nie było tak rozbudowanego spotkania ale nie oceniam bo na tym naszym nie mogłam być (śląsk pozdrawia,mam za daleko).Mam nadzieję że zorganizują jeszcze jedno spotkanie,i będzie ono w Krakowie,mam dużo bliżej i łatwy dojazd.Może wtedy będzie coś więcej?Lece pisać komy dalej,Lovi Lionstone

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach