Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

21 czerwca 2016

Stroje wyścigowe

calendar_month 21 czerwca 2016
Cześć!

Przepraszam, że przełożyłam ten post jednak na dzisiaj. Musiałam jeszcze statystyki sprawdzić i przekonać się, że wszystko na pewno jest w porządku :D
Od razu uprzedzam, że nie jestem fanką tworzenia stroi do wyścigów. Swojego używam tylko by przyspieszyć sobie codzienny trening, ale myślę, że na mistrzostwa również powinny się nadać :)

Wszystkie statystyki podane są na koniu z 15 poziomem, rasy Jorvik Gorącokrwisty, który posiada podkowy z największą ilością bonusów.



 Jazda: +44  Opieka: +26  Kontrola: +32  Skoki: +21
Siła: +23  Posłuszeństwo: +21  Szybkość: +28  Wytrzymałość: +17  Zwinność: +21
              
Kask: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Płaszcz: Obserwatorium
Rękawiczki: Miasteczko Srebrna Polana
Spodnie: Miasteczko Srebrna Polana
Buty: Miasteczko Srebrna Polana

Ogłowie: Farma Marleya
Wstążka na ogłowie: Świąteczne prezenty
Siodło: Valedale
Czaprak: Obserwatorium
Wstążka na ogon: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Owijki: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek



Jazda: +44  Opieka: +27  Kontrola: +34  Skoki: +19
Siła: +22  Posłuszeństwo: +21  Szybkość: +28  Wytrzymałość: +17  Zwinność: +21

Kask: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Bluzka: Jarlaheim
Rękawiczki: Jorvik City Plaza
Spodnie: Miasteczko Srebrna Polana
Buty: Miasteczko Srebrna Polana

Ogłowie: Miasteczko Srebrna Polana
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Wstążki: Miasteczko Srebrna Polana
Owijki: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek



Jazda: +44  Opieka: +26  Kontrola: +34  Skoki: +20
Siła: +25  Posłuszeństwo: +21  Szybkość: +28  Wytrzymałość: +17  Zwinność: +21

Kask: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Bluzka: Góra Lodowa
Rękawiczki: Miasteczko Srebrna Polana
Spodnie: Miasteczko Srebrna Polana
Buty: Miasteczko Srebrna Polana

Ogłowie: Jorvik City Plaza
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Fort Pinta
Wstążki: Miasteczko Srebrna Polana
Owijki: Jorvik City Plaza



Jazda: +44  Opieka: +26  Kontrola: +31  Skoki: +23
Siła: +24  Posłuszeństwo: +23  Szybkość: +28  Wytrzymałość: +17  Zwinność: +19

Kask: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Bluzka: Miasteczko Srebrna Polana
Rękawiczki: Jorvik City Plaza
Spodnie: Miasteczko Srebrna Polana
Buty: Miasteczko Srebrna Polana

Ogłowie: Moorland
Siodło: Moorland
Czaprak: Fort Pinta
Wstążki: Miasteczko Srebrna Polana
Owijki: Jarlaheim



 Jazda: +44  Opieka: +26  Kontrola: +34  Skoki: +20
Siła: +24  Posłuszeństwo: +20  Szybkość: +28  Wytrzymałość: +17  Zwinność: +23

Kask: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Bluzka: Ogród w Winnicy
Rękawiczki: Jorvik City Plaza
Spodnie: Miasteczko Srebrna Polana
Buty: Miasteczko Srebrna Polana

Ogłowie: Stajnia Jorvik, przy dużej arenie
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Nowa Grań
Wstążki: Nowa Grań
Owijki: Świąteczne prezenty



Jazda: +44  Opieka: +26  Kontrola: +31  Skoki: +23
Siła: +25  Posłuszeństwo: +21  Szybkość: +28  Wytrzymałość: +17  Zwinność: +21

Kask: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Bluzka: Ogród w Winnicy
Rękawiczki: Jorvik City Plaza
Spodnie: Miasteczko Srebrna Polana
Buty: Miasteczko Srebrna Polana

Ogłowie: Stajnia Jorvik, przy dużej arenie
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Wioska Srebrna Polana
Owijki: Nowa Grań



Jazda: +44  Opieka: +22  Kontrola: +35  Skoki: +20
Siła: +25  Posłuszeństwo: +21  Szybkość: +28  Wytrzymałość: +17  Zwinność: +21

Kask: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Bluzka: Jorvik City Plaza
Rękawiczki: Jorvik City Plaza
Spodnie: Miasteczko Srebrna Polana
Buty: Miasteczko Srebrna Polana

Ogłowie: Stajnia Jorvik, przy dużej arenie
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Fort Pinta
Wstążki: Miasteczko Srebrna Polana
Owijki: Jorvik City Plaza

35 komentarzy:

  1. Epic pozy.
    Idealne do editów...
    Idealne po prostu...
    Stroje są dobre
    Wystarczy mieć naj jazdy, szybkości i tyle wystarczy XD
    Ewentualnie kontrola, zwinność i siła, tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ktoś może mi napisać♥ gdzie można kupić czerwony blezer?

      Usuń
  2. Poza siwka na drugim zdjęciu- zakochałam się, idealnie tu pasuje <3 mój to jakiś podrabiany bo tak ładnie nie lata x'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo Mel za to <3 zastanawiałam się co kupić na cs, a ty mi pomogłaś ;*
    Pozdro
    /Alexandra Iceroad, Lasek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba ten przedostatni, pewnie dlatego, że mam dokładnie taki sam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten trzeci zestaw jest śliczny! :)
    Co do zwinności, szybkości itp. itd. to się nie znam, hah

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze mam taki zestaw: To takie siodło z futerkiem XD, Czerwony czaprak, błyszcząca uzda (taka brązowa, zdobywa się w DZW). A na postać czarną marynarkę na zawody (nazwy nie pamiętam) białe bryczesy z JCP ew. dżinsy z JCP i stare buty jeździeckie Tan. :)
    Ale super zdjęcia! Aż zabieram się do przerabiania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie są stare buty tan? albo jak je zdobyć bo są mi potrzebne do klubu. watpie ze odpiszesz bo to kom z 2016 a jest 2022 ale moze ktos inny napisze

      Usuń
    2. Je się dostaje z zadań o ile dobrze pamiętam. Nie możliwe jest zdobycie ich jeśli je sprzedałaś, pozdro :D

      Usuń
  7. Ostatnie zdjęcie na samym dole. PIĘKNE!!! Jak ty robisz tak piękne zdjęcia?! xDDD Magia tęczy i jednorożców ^.^

    Pozdrawiam Kate Swiftnest

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stroje :D Jak zrobiłaś że na 2 zdjęciu Twój fioletowy dzikusek ma czarną grzywę i ogon ale ma ten swój magiczny wzór na ciele? Oo

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw na spacer też jest dobry (z JCP). Mój dzikus go ma i jak patrzyłam to daje tez 28 do szybkości konia i reszta statystyk też niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czm nie ma postu z aktualizacji? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie mogę dostać podkowy z +3 szybkości? :)
    Pozdrawiam Danielle Zebrasmith

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stroje ^^ Strój 2. jest strojem klubowym naszego klubu, tylko zamiast czerwonych owijek mamy czerwono-czarne *^*

    OdpowiedzUsuń
  13. An☯nim☯wa7 lipca 2016 18:59

    Przydałoby się dodać jeszcze bonusy, jakie dają poszczególne elementy ubioru i sprzęt... Ostatni zestaw ma chyba najlepsze bonusy, jak na moje oko ^^ Ogólnie całość bardzo użyteczna i przydatna. Mogłabyś zrobić taką zakładkę na blogu "stroje", wtedy łatwiej byłoby szybko znaleźć te rzeczy i nie trzeba by było przetrzepywać całego bloga w poszukiwaniu jednego stroju xD Ale to już jak wolisz ;) Jednak bardzo mi zależy żebyś podała bonusy, chociaż od tych bucików z ostatniego zestawu (które były chyba w prawie każdym :D). Dobra, bo tak się rozpisałam xD Ogólnie - tak jak każdy, fajny post i w ogóle fajny blog xDD Niee, no dobra nie chcę się tak podlizywać :3
    pozdrawiam Mel, Superstar i czytelników :D
    ~An☯nim☯wa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, może takie coś zrobię :)
      Jeśli chodzi o bonusy butów to: jazda +4, kontrola +3, opieka +4

      Usuń
  14. Ogród w winnicy ? Nie mogę znaleść tej fioletowej bluzki :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej mam 2 pytania 1. Co kupić i gdzie to kupić żeby mieć 44 j. ja mam 43 j. mam buty+4j. spodnie+5j. czapka+4j. kurtka+8j. rękawiczki+4j. 2. Co kupić i gdzie to kupić żeby mieć 28 sz. ja mam 27 sz. mam czaprak+3sz. siodło+3sz. uzda+3sz. podkowy+2sz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie gdzie znajduje sie góra lodowa w sso?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra lodowa pojawia się na sso tylko co jakiś czas :/

      Usuń
  17. Mam 2 pytanka, na trzecim zdjęciu (tym na kucu walijskim) są spodnie i buty, czy znasz może dokładne nazwy? Ponieważ szukam w star stable database ale tam spodni prawie takich samych są 2 pary, a butów 3. A chciałabym mieć te statystyki, pomocy?

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie są te świąteczne prezenty bo mi ten zielony przypadł do gustu a nie wiem skąd mam wziąć owijki

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że większość tych czapraków jest od 12 lvl :( Dlaczego mam 11!!!!!!!!!!! SMUTEK!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. A co ja mam powiedzieć, ale dołączam się do pytania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie jest Wioska SP? :/

    OdpowiedzUsuń
  22. czemu nie ma dokladnych nazw...

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stroje! Na pewno mi pomogą

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach