piątek, 15 lipca 2016

600 obserwatorów



Hejka

Jak widzicie, piszę ten post w celu podziękowania za 600 obserwatorów. Jest to dla mnie ogromna liczba i widzę jak wielu z Was docenia moją pracę tutaj na blogu, co jest dla mnie niesamowite
Mimo iż czasem blog to dla mnie wiele wyrzeczeń i trudów to bez wątpienia wiem, że warto, zwłaszcza, że tak kocham robić to co robię :) Bardzo dużo to dla mnie znaczy
Powiem tak- nie będę się dziś rozpisywać, ponieważ za dokładnie 8 dni będą urodziny bloga. Wtedy planuję napisać o wiele dłuższy post

♥ Dziękuję, że jesteście przez moją całą, czasem krętą i pod górkę, blogową drogę ♥


16 komentarzy:

  1. Kochamy Cię Mel!
    Gratuluję tyłu obserwatorów...Życzę Ci aby przybyło jeszcze dwa razy tyle :D
    ~Eden Applewater
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edka ty tu?! to ja Ada Dolphinstorm XD
      Napisałam co ty pisałaś.������������������������

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać urodzinek bloga! <3

    Ps. Świetnie wyszłaś na zdjęciach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje tylu obserwatorów ! To naprawdę duże osiągnięcie !
    A pamiętasz mnie ? To ja goniłam Cię w wyścigu wiatraka i prawie zawału nie dostałam ;)
    Tak czy inaczej masz MEGA blog i życzę dalszego rozwijania go <3
    ~~Zoey Starwill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś goniłam Mel w tych lasach na obrzeżach FS. Mel, pamiętasz to? Pech chciał, że trenowałam kucyka więc pościg wyglądał następująco: Mel na Cindy, przede mną ucieka (przynajmniej ja odnosiłam takie wrażenie) a ja stara się ją złapać na kucyku z drugim levelem. To były czasy... :P

      Usuń
    2. Dziękuję i tak pamiętam Zoey ^^
      Maju, natomiast niezbyt pamiętam żebyś Ty mnie goniła, pewnie Cię nie zauważyłam XD

      Usuń
  4. Mel, jesteś prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii