piątek, 1 lipca 2016

Funny Friday 31

Hej.

Przed rozpoczęciem chciałam oznajmić iż niestety raczej nie dam rady przygotować niczego na urodziny bloga :( Nie jest to spowodowane lenistwem czy brakiem czasu, ale problemami rodzinnymi. Czeka mnie dość ciężki okres czasu, więc nie będę już miała na to ochoty. Będziecie musieli zadowolić się tylko urodzinowym postem haha. No cóż, może 5 urodziny spędzimy jakoś lepiej?
 Zrobiłabym jakiś mały rajd, ale niestety nawet takiej możliwości nie mam. Mój laptop jeszcze gorzej sobie radzi w takich upałach.

Jak zawsze chciałam podziękować za wszystkie memy. Oczywiście więcej możecie przesyłać mi na któryś z moich e-maili:
mel-sea@wp.pl
melissa.seahall@gmail.com
Jednocześnie proszę abyście swoje prace podpisywali!

Zaczynajmy ;)

MEMY

Aleksandrina Deerbaker


Aneta Zebraforest


Ania Puppylord


Aria Candlefall


Caren Loudnest


Colette Rainbook


Elaine Haybell


Elise Archdaughter i Mandy Whaleblanket





Hortense Starwood


Juliette Archpoulos


Kara Highstreet



Karolcia


Keira Birchlake


Margaret Appleyard


Regina Mistlake


Saga Seahall


Susan Archdotter





Victoria Orangeleaf



ROZMOWY NA CZACIE



Anita Archmountain



Avis Snowlund



Karoline Flowerblanket


Lizbeth Shadowlord


Mia Orangedawn


Veronika Puppygren


Uciekam już, bo muszę wcześnie wstać na Sedinę! Dobranoc
Miłego weekendu ♥

22 komentarze:

  1. (Chyba) pierwsza i fenk ju soł macz za dodanie "mych" tekstów na czacie B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i życzę Ci szybkiego rozwiązania problemów rodzinnych :c
      ~Anita Archmountain

      Usuń
  2. Hej Mel, nic na urodziny? Kto to powiedział?
    Otóż:
    Żebyś nadal pisała bloga <3
    Masz zajebistego bloga <3
    Żebyś doszła do 5000000 widzów <3
    Żeby blog dotrwał do 10 lat <3

    Życzenia ja wymyśliłam, Ada Dolphinstorm. :D
    Pozdrawiam cię Mel, i pamiętaj i co, że masz 15 lat możesz nadal pisać na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhuu...Ada ty tutaj?!
      To ja!Edeczek że sosa xD

      Usuń
    2. Baaaardzo dziękuję za piękne życzenia :D <3

      Usuń
    3. Tsaaa...
      Mel dzięki za odpowiedź. Zobaczysz na gmail? Bo wysłałam ci zaproszenie gdzieś 2 mies. temu, a nadal odpowiedzi nie ma a może wyślę taką rozmowę z "ślubu", co był nudny taki, że już mogłam zrobić 10 zadań, ale nie miałam sr (Freja Macburg)
      Eden, tsaa Xd Miejmy to już sa sobą, okej?
      Napiszę koma, podpiszę się i nmg już pisać komentarzy na blogach czy fb? ._.
      A ta Arish to ja byłam, pisałam z telefonu i mam tam Arish Smedi, a na kompie mam Planeta według Zuzimixu, więc cicho xd

      Usuń
    4. I żebyś się cieszyła ile masz widzów :D
      /Kapuściana Ada xD

      Usuń
  3. Jestem na przed ostatniej rozmowie, tylko tego nie widać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spadłam z krzesła i nie wstane, tak przy okazji drugi kom !
    Naomi Lionhiurricane

    OdpowiedzUsuń
  5. Melisso, na następnym VS możesz porównać dyskotekę w FP lub tę na plaży z Timem. :] A Funny Friday jak zwykle najlepsze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A moim zdaniem te memy graczy są coraz gorsze... Trafi się może kilka śmiesznych ale kiedyś były naprawdę śmieszne i na poziomie, były kreatywne. Co jest np. śmiesznego w dzieciach gadających głupoty na czacie? To raczej żałosne. Owszem, niektóre rzeczy są zabawne ale nie bawią mnie głupoty o du... i innych takich. To nie są przekleństwa tylko głupoty. Każdy się lubi pośmiać z głupot ale nawet te ,,głupoty" muszą mieć jakiś minimalny poziom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Mel! Uśmiałam się XD! Funny Friday górą! Mam pytanie: mogłybyśmy się spotkać na sso? Byłabym w 7 niebie! Uwielbiam twojego bloga i bardzo chciałabym cię poznać! Proszę odpowiedz! Tak poza tym to życzę Ci aby twoje problemy rodzinne problemy się rozwiązały!

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 mem od góry takie tru

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jestem na memie z spotkania z Mel.

    OdpowiedzUsuń
  10. MOJE B) (Veronika Puppygren)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia