piątek, 15 lipca 2016

Funny Friday 32

Cześć!

Witam Was w dzisiejszym FF! Przepraszam, że tak późno, ale brak prądu trochę mi przeszkodził. Na szczęście nie trwało to długo i już jest wszystko w porządku!
Na początek jak zawsze chciałabym podziękować za memy i oczywiście proszę o następne ^^ Możecie je słać na:
mel-sea@wp.pl bądź melissa.seahall@gmail.com
Jednocześnie przypominam, że teraz będę dodawała FF co 2 tygodnie :)

Memy

Adele Cloudhunter




Aleksandrina Deerbaker


Amelia Orangeberg


Emma Swordgren



Tatiana Northheart


Veronika Kittengarden



Memy znalezione na insta


Prawie wygrał mistrzostwa
Płot postanowił się przytulić

Kiedy dodają nowego konia do SSO

Kiedy widzisz Game Mastera na globalu

Kiedy ktoś próbuje czitować

Nie zawszę chcę kupić nowego konia
Ale gdy już chcę to nie mam Star Coinsów
Rozmowy na czacie

Eline Dolphinfield


Karoline Bravehurricane



Kelia Mcnose


Leoni Highnose


​Violet Mousedotter



Miłego weekendu! ♥

11 komentarzy:

  1. Hejoszka. (Chyba) pierwsza. Jak wejdziesz na mojego bloga to zobaczysz post "Dziwny list". Takie śmieszne... ;_;
    Nie reklamuję mojego bloga, ale chcę żebyś zobaczyła ten list XD
    Link:
    matildafriendlucksso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam pobieżnie 2 wpisy na twoim blogu - to jest okropne. Gdybym miała tak chaotycznie i nieskładnie pisać to darowałabym sobie prowadzenie pseudo - bloga. To najgorszy blog na jaki przyszło mi wejść -_- Proszę nie kompromituj się swoimi wpisami na blogu.

      Usuń
    2. Po 1.: nie jestem Mel
      Po 2.: nie przejmuje sie hejterami jak ty

      Usuń
  2. Nie rozumiem jednej rzeczy w memie 'kiedy dodają nowego konia do SSO'.. czemu tam są stare fryzy x'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten ktoś nie miał nowego fryza i stąd pomysł na mem :"D

      Usuń
    2. Chodziło chyba o to że wtedy mnóstwo osób ma tego konia i wszędzie pełno takich samych koni xdd

      Usuń
  3. drugi mem od góry mnie rozwalił ;D tylko ja tak robię? xD albo to: "Nie zawszę chcę kupić nowego konia, ale gdy już chcę to nie mam Star Coinsów" - święta prawda :) w ogóle wszystkie memy są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa..płot zawsze postanawia się przytulić gdy jestem 5 sekund od mety na cs'ach +1 miejsce #life

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten od Kelii Mcnose jest specjalnie od Katelyn G. ;)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii