piątek, 29 lipca 2016

Funny Friday 33

Cześć!

Przepraszam za kolejną dłuższą przerwę, ale znowu jestem zmuszona się przeprowadzić i taszczyć moje życie w ciężkich kartonach co zabiera całą moją energię i czas. A te dwie rzeczy są wręcz niezbędne by cokolwiek zadziałać na moim laptopie, z którym się troszkę trzeba namęczyć. Możliwe, że w najbliższym czasie trafi do naprawy czego szczerze nie mogę się doczekać :D
Czas mnie goni, więc bez zbędnego gadania, przejdźmy do Funny Friday! Niestety nie zdążyłam już sprawdzić memów od Was, więc wstawiam tylko moje i znalezione na insta :(
Jeśli jeszcze nie znacie strony Star Stable Meme PL na FB to bardzo Wam polecam, bo naprawdę można się pośmiać! KLIK
No i przy okazji zapraszam na moją stronę LINK

MEMY


Gracze SSO podczas zwiedzania nowego terenu 









Kiedy SSO zamyka serwery
Twoje spojrzenie na konia, którego bardzo chcesz


Kiedy cziter myli się na CS

Miłego weekendu ♥

23 komentarze:

  1. Mam nadzieję że ta przeprowadzka nie jest aż tak męcząca :/ no ale domyślam się jak to jest.
    ~Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest troszkę męcząca, mimo iż nie jestem wystarczająco silna by nosić te cięższe rzeczy xD Już i tak prawie wszystko jest gotowe na szczęście

      Usuń
  2. Pierwszy mem mnie rozwalił ;D Mel, kupiłaś któregoś z nowym koni? :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie było memów od graczy, ale te są równie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni mem taki true

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie najważniejsze, że jest chodź taki mały Funny Friday :,). Życzę miłej przeprowadzki bez problemów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że rozwiążesz problemy. Memy prześmieszne jak zwykle.
    Pamiętaj, kochamy cię Mel w każdej chwili. <3
    ~Ada Dolphinstorm

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mogłabym wiedziec - będziesz nadal mieszkała w Szczecinie? I mam jeszcze prośbę - fajnie by było, jakbyś analizowała wyniki ankiet. Pozdrawiam. C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Szczecinie :D Co masz na myśli analizowała? Masz jakiś pomysł?

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że pisałabyś notkę o tym, że np. mało osób jeździ na swoich startowcach. Mogłabyś dodać jakieś ciekawostki i pytania do graczy :D. I jeszcze mam jedno pytanie: czemu już nie ma 5 fav? W końcu się zalogowana XD. Czekam na odpowiedź :).

      Usuń
  8. Trzeci mem - takie prawdziwe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę spokojnej przeprowadzki, no i w miarę szybkiej bo wiem jakie to potrafi być męczące :> i czekamy Mel na twoją opinię o trzech nowych maściach koni, oczywiście w swoim czasie :)
    ~ Mel Goldnight

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh, pierwszy mem najlepszy xD
    Przy okazji Mel, chciałam poinformować, że zostałaś nominowana przeze mnie do nowego challenge'a, który ostatnio krąży wśród SSO'wych blogerek :D Więcej informacji w poście, zapraszam! :D
    http://starstable-danio.blogspot.com/2016/07/challenge-trudne-poczatki.html
    /Danio

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierwszy mem mnie rozwalił x'D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel, krążą filmiki na YT, że były kody na sc takie jak SUMMER i JULY4TH. Czy to prawda ? Czy te kody działają tylko w Anglii ? Czy były do 4. lipca ? Czy one w ogóle istniały ? Bo moje przyjaciółki też nic nie wiedzą, a byłyśmy na wakacjach, i zrobiło się nam trochę przykro, że ominęły nas kody na sc, których tak bardzo wyczekiwałyśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUMMER mógł użyć każdy, JULY4TH tylko w Stanach Zjednoczonych :)

      Usuń
  13. te flamingi xDDDD
    Startowiec na wyspi>.<

    OdpowiedzUsuń
  14. FF jest co 2 tygodnie, a 2 tygodnie już minęły ;-;

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii